●●●●●
Şuanda Jungkook'la alışverise gidiyorduk. Yani bakim ürünleri falan alıcaktık. Şımdi ben bu ürunleri yüzüme falan sürunce Taehyung benden hoşlanmaya mı baslicaktı? Umarım oyle olur düşünsenize Yakışıklıların efendisi Kim Taehyung benim pesımden koşturuyor ahh hayali bile insanı mutlu ediyir. Kafama sertce vurulmasıyla kafamı ocalayarak bana gülen Bay ukala Jeon Jungkook'a baktım bide gülüyo aptal sey ya.
Jennie: ahh kafam... ne yapıyorsun ya kafam kırildi
Jungkook: Sabahtan beri burda kıcimi yırtiyorum ama sen hayallere dalmiş ayrı bi dünyadasin bak beni sinirlendirme kizim sana yardım etmem cirkin cirkin kalirsin he
Jennie: Off tamam ya özür dilerim e hafi napcaz simdi
Jungkook: Makyaj malzemesi falan alıcaz sana siz kızlar oranıza buranızi boyuyonuzya onlardan. Hadi gel bakalım.
Diyip onden ilerlemis eline bir sepet almıştıve reyonlari geziyordu ve dikkatini cekenleri sepete koyuyordu. Benim tek bildigim makyaj malzemesi ruj oda annemden görüyordum annem hep süslü bir kadında ama ben ona hiç benzememiştim bu konuda amakeşke benzeseydim annem hep anlatır onlarin okulunda babam hep annemin pesinde koşarmis tabi annem ozamanlar daha bir güzelmiş sonrada babamın israrlarina dayanamayan annem onunla sevgili olmuş okul bitincede evlenmişler falan filan. Acaba bende Taehyung ile böyle olabilirmiyim ahh mukemmel olur.
Jungkook: hey heyy ayş gercektwn burda hanimefendiye yardim etmeye çalışıyoruz ama kendisi gine düşuncelere dalmış. Hey baksana.... ah o gelen Taehyung mu?
Jennie: Ne Taehyung mu nerde hani ama suan çok cirkinim şuan gelmesin lutfen
Jungkook: Sonunda sabahtan beri konusuyorum burda ama sen bos bos düsuncelerdesin... bir dk
Diyip eleriyle gögüslerini kapattı.
Jungkook: Yoksa sen gine sapık sapik mi düsunüyorsun ha ahh sakın benim hakkimda dusunme ben temiz aile cocuguyum.
Diyip elindeki kırmızi ruju sepetin icine atti ve önden ilerledi bende göz devirip onun arkasından gidiyordum.
●●●●●●●
Sabahtan beri mahzaları geziyorduk ve ben yorgunluktan ölücektim bir kac malyaj malzemesi aldiktan sonr abaşka mahzadan degisik adıni bile telahvuz edemicegim bakım ürünleri aldik daha doğrusu Jungkook aldı sonra okul kiyafetleri satilan yerden benim icin bir okul forması aldik ve etegi çok kisaydi okuldaki diger kizlarınki gibiydi aynı ondan sonraJungkook beyfendi ben yoruldum diyip bir kafeye atmısti kendini orada milshake icip dondurma yemiştik ondan sonra biraz daha oturup kalkmış kuaförden randevu almıştık ve simdi bir gozlukcuden bana lens aliyorduk.
Oarıda aldiktan sonra gözlükçuden cıkmiştık bu zamana kadar aldığımız herşeyi Jungkook babasinin ona verdigi limitsiz kredi kartindan ödemişti zaten ben ödeyemezdim ailemden ayri yasiyordum onlar baska bir sehirdelerdi bense Seul'de kucuk ama bana yeten bir apartman dairesinde kaliyordum ayni zamanda calistigim kafe beni işten çikarmiştive acil bir sekilde yeni iş ariyordum. Yanibanlicaginiz ben aldigimiz rujun yari fiyatini bile ödeyemezdim herneyse şuanda bir kafeye girmiştik. Masaya oturmus ve gorsonu cağirmisti Jungkook.
Jungkook: Ben bir tane limonata ve pasta alacağim... sen jennie ne istiyorsun.
Jennie:Sagol ven birsey istemiyorum.
Dedim cünkü sabahtan beri onun parasini yiyordum ve iyice mahçup olmuştum.
Jungkook: Siz onad aynilarini getirin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Claim For Beauty-
أدب الهواةJn: Ama- Jk: Artık Taehyung'u sana ayarlıcak başkasını bul, çünkü ben artık kalbimin acısına katlanamıyorum. ●{Taenniekook} ●Romantik-Komedi tarzında bir kitap.