●●●●●●
Taehyung' la olan konusmamizdan sonra eve girmiştim ona biraz sinirlenmiştim ama ah neyse boşver eve gimis ve ustumu degiştirmiştim aldığım ramenlerden birini yapip yemiştim gerçekten acıkmiştım. Yemegimi yedikten sonra Taehyungla olanları düşünmeye başladım gercekten mukemmeldi acaba benden hoşlanıyormudur off neyse telefonumu elime aldığımda bilmedigim bir numaradan bir sürü mesaj gelmişti.
+02**********
-Merhaba küçük fare.
-Tanıdın dimi beni.
-Evet muhtesem Jeon Jungkook ben
-Numaranı nerden buldugumu sorma ben Jeon Jungkook'um bulurum.
-Sana bir süprizim var o yüzden evine geliyorum.
-Sakin suprizimi sorma adı üstunde.
-Ben geldim ama evden yoksun ayş nereye gittin sen acaba
-Markete gittin heralde.
-Ben seni burda kapinin önünde bekliyorum.
-Ve ilk süprizim bir pasta belki guzel olmadi ama arkadasligimizin serefine yaptım.
-Hadi ama gel artik.
Ahh aptal Jennie Jungkook kapıda beklemis o kadar dur ariyip söylesemmi evet evet. Aramistim ve biraz calinca acilmişti.
Jennie: Jungkook ben Jennie.
Jungkook: (Burnununu ceker) biliyorum.
Jennie: Ben ozur dilerim Jungkook mesajlarini görmedim markette uzun kalmıştım.
Jungkook: Sorun değil.
Jennie: Tamam bak söyle yapalim yarin ben sana pasta yapip getireyim odesmiş oluruz. Ve bugun cok güzel seyler oldu. Yarin sana anlatacağım
Jungkook: Mutlu olmana sevindim yarin seni dinleyecegime emin olabilirsin ama simdi görüsüruz.
Diyip yüzüme kapatmişti ahh su cocuk hep boyle acabi neyse ahh bu gün olanları düşünerek uyuya kalmıştım.
●●●●●
Aabah kalkmıştim ve bugun ayri bir mutluydum. Guzlece kahvaltımı ettim ve uzerimi giyip makyajimi yaptım ve mükemmel olmuştum. Ve benim acil iş bulmam gerekiyor cunku param cok az kaldı ve dolapta neredeyse bomboş ahh ne olurduda şu digerleri gibi zengin doğsaydım ya.
Daha fazla oyalanmadan okula gelmiştim. Direk sınıfa cikmis cantami birakmiş ve Jungkook'un sınıfına gitmiştim sırasında oturup kitap okuyordu sınıftaki kizlarda icine düsuyordu ahh neyse Jungkook'un yanına gittim.
Jennie: Hadi gel bahceye cikalim dun
neler oldugunu anlatacagimDiyip onu çekiştirerek bahceye cikarmiştim. Bir banka oturmuştuk.
Jennie: Dun hani ben marketteydim ya Taehyungla beraberdim.
Diye baslayip tüm olanları anlattım oda beni dinliyordu ama yere bakarak dinliyor yüzüme bakmıyordu.
Jennie: Sence Taehyung benden hoşlanıyormudur.
Jungkook: Nerden biliyim.
Jennie: Hadi ya sen erkeksin bilirsin bunlari .
Jungkook: Evet erkegim ama Taehyung degilim nasil kizlardan hoslanir bilemem.
Jennie: Peki sen benden hoslanirmiydin yani sende Taehyung gibisin sence davranışlarim nasil etkileyicimi.
Jungkook: Evet hoslanirdim. Davranişlarin gayet guzel her erkegin istediği bir tatli sevgili modelisin.
Jennie: Ozaman Taehyung ta benden hoslaniyordur. Gidip çikma teklifi edeyim mi sence.
Jungkook: Hayır etme sakin.
Jennie: Niye ki
Jungkook: Bak ben Taehyung'un ağzını arayacağim caktirmadan bakalim hoslanıyormu.
Jennie: Gercekten mi sen cok iyi arkadaşsin Jeon.
Jungkook: Ne yazık ki sadece arkadasim.
●●●●●●●
《Oy vermeyi unutmayın》
Oy sınırı: 12 Oy
Yorum Siniri: 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Claim For Beauty-
FanficJn: Ama- Jk: Artık Taehyung'u sana ayarlıcak başkasını bul, çünkü ben artık kalbimin acısına katlanamıyorum. ●{Taenniekook} ●Romantik-Komedi tarzında bir kitap.