13

325 43 17
                                    

●●●●●●●●●●

 

Jennie'nin son söylediğinden sonra artık gerçekten umutlanıyordum ve bunu istemiyordum eger umutlanırsam ve yüzuştu kalırsam bunu gerçekten kaldıramazdım ve ven bunu istemiyordum suanda ise Jennie gülerek bir şeyler anlatıyor bende kendi kendime umutlanıyordum  iste ama orda Taehyung'la gitmemesi öyle güzel olmuştuki taehyungun yüzu mosmor olmuştu ohh canıma deysin.

Jennie: Jungkook

Jungkook: Efendim

Jennie: Sen Taehyung ile konuşacaksın değil mi?

Jungkook: Neyi?

Jennie: Ya hani dedin ya Taehyung'u sana ayarlayacaģım diye. Onunla caktırmadan konuşacaktın.

Jungkook: ha omu tamam pekala yarın okul cıkısi onunla konuşacağim. Rahatladınmi

Jennie: Evet hemde çoookk.

Biz böyle konuşurken coktan Jennie'nin evine gelmiştik.

Jungkook: Hadi görüsuruz Jennie.

Jennie: Görüşüruz Jungkook.

Jenniyle vedalaştıktan sonra kendi evime gitmiştim. Tabi evde beni neler bekliyor bilmiyordum.

••••••••••

Evin kapısına geldigimde evimizin bahçesinde duran güvenlik görevlilerinden biri bana kapıyı açıp onümde saygıyla eğilmişti tabi bende onun önünde saygıyla eğilmiştim. Aslında şuan eve girmekten korkuyordum çünkü babam çok otoriter ve sert bir adamdır kurallarının çiğnenmesinden hoşlanmaz ve ben şuan eve gelmem gereken saatten çok daha sonra eve daha yeni giriyordum. Umarım hiçbirşey olmaz derin nefes alip evimizin büyük malikane kapısının zilibe bastım. Kısa süre sonra evimizin porsonellerinden Mi Cha teyze kapıyı açmıştı. Mi Cha teyzeyi gerçekten çok seviyordum babam çoğu kez beni azarladığında o beni teselli ederdi.

Mi cha:  Baban cok sinirli Jungkook. Nerelerdeydin bu saate kadar oğlum sen. Baban deliye döndü.

Jungkook:  Ben sana sonra anlatırım Mi Cha teyze şimdi babamla ugraşmalıyım.

Diyip hızlı adımlarla iceri adımladım babamsa koltukta otururken beni görür görmez ayağa kalktı.

Jk. Babası: Ooo beyfendi sonunda eve teşrif etmişsiniz. Acaba eve geç gelmenizde ki sebep'i öğrenebilirmiyim.

Jungkook: B-ben yani arkadaşlarla biraz takıldıkta o yüzden.

Jk. Babası: Kimmiş bu arkadaşlar bakalım.

Jungkook: Okuldan arkadaşlar baba sen tanımazsın.

Jk. Babası: Bir dakka yoksa sen kız arkadaş mı yaptın?

Jungkook:  Hayir baba ne alakası var.

Jk. Babası: Oğlum kaç yasına geldin hala bir tek kız arkadaşın olmadı nasıl evlenmeyi planlıyorsun.

Jungkook: Off baba ya şuan yok ama belki ilerleyen zamanlarda olur.

Jk. Babası:  Bu demek oluyor ki bir kizdan hoşlanıyorsun ha.

Jungkook: Yaniiii.

Babam hemen beni kolumdan çekip koltuğa oturtmuştu kendiside karşima oturmuştu.

Jk. Babası: Ee kimmiş bu kiz anlat biraz .

Jungkook: O mu o bizim okuldan ama aynı sınıfta değiliz. O çok güzel, çok şirin, çok komik biri beni her seferinde güldürüyor beni cok mutlu ediyor yanımda nefes alsa bile mutlu oluyorum onu gerçekten cok beğeniyorum.

Jk. Babası:  Oo sen çoktan aşık muşsun bile. Ee söyle bakalim sizin okuldansa ailesini tanıyorumdur. Kimlerden.

Jungkook:  Ne

Jk. Babası: Ay iyice salaga bağladın sen. Neyse sen sirketlerinin yada holdinglerinin adını söyle belki ordan tanırım.

Jungkook:  Şirketleri yok.

Jk. Babası: Holdingleri mi var.

Jungkook:  Hayır o da yok.

Jk. Babası: ee nasıl yani babasının adı ne bu kızı.

Jungkook: Onun bir ailesi yok bizim malikanenin 2 alt sokağında bir apartman dairesinde oturuyor baba. Okula da burs kazanmış. Bak sana fotorafını gösteriyim.

Jk. Babası: Boşver göstermene gerek yok. Ailesi olmayan ne olduğu bellirsiz bir kızla oğlumun sevgili olmasına tabikide izin vermeyeceğim. O kadar bunamadım daha.

●●●●●●●●●

●●●●●●●●●

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

《Oy vermeyi unutmayın》

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

《Oy vermeyi unutmayın》

Oy sınırı: 12 Oy

Yorum Sınırı: 13 Yorum

-Claim For Beauty- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin