●●●●●●●●Jungkook: Jennie bak buraya eleman aranıyor yaziyor hadi gel bakalım.
Jennie: Tamam.
Jennieyle beraber cafeden içeri girip kasaya doğru ilerledik orada duran bir calışan vardı.
Jungkook: Merhaba biz kapıdaki ilan icin gelmiştik.
Çalışan: A peki bir ust kattaki ilk oda cafe sahibinin odası.
Jungkook: Sagolun.
Diyip Jennieyle beraber yukarı cıkmiştık. Cafede otururken ona soyledigim seyden sonra ikimizde konuşmamıştık sonrada cafeden cikıp ilanlara bakmış ve bu cafe yi bulmuştuk. Umarım burada bir iş bulabiliriz yoksa bacaklarımın ağrısından öleceğim zaten Jennie'de benden farksız değil.
Sonundan merdivenler bitince içeri odayı bulmuştuk zaten kapiının yanında kocamam Park Jimin yaziyordu. Kapıyı tıklayip beklemis ve kısa sürede iceriden gelen "Gel" sesiyle Ikimizde içeri girmiştik.
Jungkook: Merhaba biz garson ilanı için gelmistik.
P.Jimin: Ahh pekala işe başlayabilirsiniz.
Jungkook: Sağolun ama biz aynı zamanda okuyoruz okuldan sonra burda calısabiliriz yani oğleden sonra.
P.Jimin: Normalde kabul etmem ama elemana acil ihtiyacım var sorun değil başlayabilirsiniz. Aşagı inin önlüklerinizi versinler ve baslayın bakalım.
Jennie: Gerçekten Teşekkür ederiz.
••••••••••••
Odadan çıkmiş ve asağı inmiştik kasada bulunan bizim yaşlarımizdaki cocuk önluklerimizi vermişti. Onlukleri ustumuze giyip direk başlamıştık Jennie kasada durup insanların siparişlerini alıyor bende masalara siparişleri dağıtıyordum. Jennie gerçekten çok güzeldi Jennie'ye değişik duygularla bağalanmıştım ve eski o sivilceli hali bile bana kötü gelmiyordu ona gercekten samimi duygular besliyordum. Oda samimi duygular besliyordu ama Taehyung'a. Tamam kabul ediyorum Taehyung'ta oldukca yakışıklıydı baketbol oynuyor ve motoru vardı her kızın hayalindeki erkekti ama benim ondan aşağı kalır bir yanım yoktu gayet yakışıkli ve karizmatik bir yüzum var dı aynı zamanda aşırı denemicek kadar kaslarım vardı zengindim motor kullanmasamda babamdan bazı geceler arakladığım son model arabam vardı. Bende her kızın hayalindeki erkektim ama her kızın hayalindeki erkek olmak yerine Jennie'nin hayalindeki erkek olmak istiyordum. Ve bunun için elimden gelen her şeyi yapacağım.
Jennie: Jungkook, jungkook,.... jungkook
Jennie'nin bana seslendigini bike yeni duymuştum o kadar dslmışım işte.
Jungkook: Efendim
Jennie: Sabahtan beri sana sesleniyorum Neye daldin acaba 4 numarali masaya götür sunları hadi.
Jennie'nin elindeki tepsiyi aldım ve 4 numarada oturan çiftin yanına gidip siparişlerini verdim.
Jungkook: Afiyet olsun efendim.
Adam: Tesekkurler.
Onlerinde saygıyla eğilip eski yerime geri gittim.
•••••••••••••••
Bu gun baya yorulmuştuk. Gercekten işlek bir cafeydi ama guzeldi ozellikle Jennieyle beraber olmam daha guzeldi.
Jennie: Tanrı aşkına Jungkook nereye daldın sabahtan beri.
Jungkook: Aa ben dalmışım öyle.
Jennie: Sabahtan beri bir yerlere dalıyorsun Jungkook... dur bir dk yoksa sen aşık mı oldun.
Jungkook: N-ne alakası var.
Jennie: Sen aşık olmuşsun Jungkook bende böyleydim yani hayla boyleyim. Soyle bakalım kim bu kiz.
Jungkook: Boşver.
Jennie: Hadi ama ben sana söyledim sende soyle.
Jungkook: Sen bana söylemedin ben duydum yalnız. Ve ısrar etme söylemeyeceğim.
•••••••••
Jennie: Çok mu seviyorsun onu?
Jungkook: Tahmin edemeyeceğin kadar çok.
Jennie: ......... oyleyse ona açıl gitsin.
Jungkook: (yandan bir tebessumle) öylemi dersin.
●●●●●●●●●●
《Oy vermeyi unutmayın》
Oy sınırı: 11 oy
Yorum Sınırı: 20 yorum
●Kitabın okuma sayısına göre oylar çok düşük lütfen bölumleri beğenip severek okuyorsanız oy verin●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Claim For Beauty-
FanfictionJn: Ama- Jk: Artık Taehyung'u sana ayarlıcak başkasını bul, çünkü ben artık kalbimin acısına katlanamıyorum. ●{Taenniekook} ●Romantik-Komedi tarzında bir kitap.