16

324 41 44
                                    

♤Bolbol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

●●●●●●

Bana garip garip baktıktan sonra ikside geçip oturdular.

Taehyung: Jungkook yan masalar bos ya arkadaşım oraya geçebilirsin.

Jungkook: Ne yani biricik dostunuzu başka masayamı atacaksınız.

Jennie: Hayır.

Taehyung: evet

Taehyung: Yani eğer Jennie kalmanı istiyorsa kalabilirsin Jeon sorun yok.

Jungkook: Tamam o zaman oturuyorum. Ee hadi yemek söyleyelim çok açımda ben.

Diyip gorsona seslenmiştim.

Garson: Buyrun efendim ne arzu edersiniz.

Jungkook: Siz bana bir menüyü verin.

Diyip garsonun elindeki menüyü alıp bakmaya başladım ohh hepside çok pahlıydı.

Jennie ve öbürü yemeklerini söylemişti ve ben kalmıştım sadece.

Jungkook: Hmmm ben komple menuü istiyorum yani ne varsa getir ama hepsi çok pahalı olsun unutma tamam mi.

Jennie: Jungkook o kadar şeyi nasıl yiyeceksin acaba.

Jungkook: Merak etme Jennie'cim Ben hepsini iştahla yiyeceğim.

Taehyung: Neyse Jennie boşver şimdi ve bu arada çok güzel olmuşsun.

Jennie: Tesek-

Jungkook: Ne yani normalde guzel olmuyorda şimdimi guzel oluyor aa Taehyung bunu sana yakıştıramadım yani.

Taehyung: Ah Jennie hayir öyle demek istemedim lütfen beni yanlış anlama.

Jennie: Merak etme Taehyung seni yanlış anlamadım ve Teşekkür edrrim.

Taehyung: ahh dogruları soyluyorum ve elbise seçimin harika bayildım doğrusu.

Jungkook: Elbisesini ben seçtim. Onun yaninda yani onun evinde odasında falan.

Jennie ayagındaki topuklu ayakkabinın tobuğunu bacağıma geçirmişti. Bende egilip bacağımı tutmuştum. Ayy canim acıdı ya ne yaptim ko ben iyiki bir ağazımızı açtık he.

Taehyung:  Ee Jennie neler yapıyorsun.

Jennie: Normal iste okula gidiyorum sonrada okuldan sonra cafede işe başladım dün.

Taehyung:  Ah ne kadar guzle hangi cafe.

Jungkook: (sahte öksürük sesi) biz ikimiz başladik jennieyle aynı ise beraber ayni kafede hep beraberiz yani.

Taehyung: Sen neden başladin Jungkook paraya ihtiyacın oldugunu sanmıyorum.

Jungkook: Ben Jennie'nin yanında olmak icin başladım işe ona destek olmak için yani senin anlamayacağın seyler.

Taehyung tam ağzını acacaktıki yemekler gelmişti hepsini masaya dizmişlerdi ve masada yer kalmamıştı. Ohh bunların hepaini Taehyung'a ödeteceğim hah.

Jungkook: Neyse hadi yemeğe başlayalim.

●●●●●●●●

Yaklaşik yarım saattir masadakileri yiyordum ve evet hepsini bitirmiştim ama bende bitmiştim ah karnim ağrıdi artık. Taehyung ve Jennie zaten çoktan bitirmiş bos konular konuşuyorlardı

-Claim For Beauty- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin