♤ Oylar gerçekten cok çok az bölümü 40 kişi okuyor 11 kişi oy veriyor. Oy verin yani nolcak parayla vermiyonuz ki.
●●●●●●●●
Jk.babası: Ne saçmaliyosun sen.
Jungkook: Tamam bari bir kac hisse versen.
Jk.babası: cikolata mı bu bir kaç tane vereyim icipmi geldin sen.
Jungkook: Ne alakasi var ya Taehyung'un babası Taehyung'a vermiş lise bitince sirketin basina gececek mis.
Jk. Babasi: Sen Taehyung musun?
Jungkook: Yaa nolcak versen.
Jk. Annesi: Noluyo burda benim oğlusumu kim uzdu. Bakayım.
Diyip annem benim yanaklarımı sıka sıka salona görürmuştu. Koltuğa oturtmustu.
Jk. Annesi: Söyle oglum noldu.
Jungkook: Anne Taehyung butun gun bana hava attı. Babası ona sirketlerinden hisse vermiş. Lise bitincede başina gececekmis. Bende babamdan istedim bana vermiyo.
Jk. Annesi: Yaa Tao bir kac tane hisse versen cocuğa nolucak baksana hava atmıs hep Taehyung ona benim oglum atamamıs.
Annem bana sarilmiş kafami oksuyordu. Birden arkadan gelen tanidık kahkaha sesiyle arkami döndügumde arkamda Jennie ve babam vardım ikiside kahkaha atıyordu ahh lanet oldun lanet oldun rezil oldum yaa suan onun gözünde 3 yasındaki bir çocuktan farksızim .
Jk. Annesi: Ayy sen su Jungkook un bahsettigi kızsın dimi ayy canlı canlı daha güzelmissin sen.
Jennie: Tesekkur ederim efendim.
Jk. Annesi: Neyse Tao gel biz gidelim de onlar yalniz kalsınlar.
Jungkook: (annesinin kulağına fısildiyarak) Gitme anne lutfen.
Annem bana gulumsemiş ve gitmişti. Ahh tanrim şimdi ne yapıcam ben.
Jennie: Jungkook
Jungkook: J-jennie
Jennie: Jungkook
Jungkook: J-jennie
Jennie tekrardan kahkaha atmaya başlamıştı. Offf ya rezil oldum. Şu yer yarılsada içine girsem ne olurki.
Jungkook: Neden gülüyorsun.
Jennie: Jungkook 3 yasindaki bir cocuk gibisin. "Birkac tane hisse vermiyo bana babam. "Ahh gercekten.
Jungkook: Yah gulme sinirlerim bozuluyor.
Jennie yanima gelmiş yanaklarımı sıkarak konuşmaya başlamısti.
Jennie: Oy sen sinirlendin mi ayy sinirlenince de cok tatlı oluyorsun. Isırasım geliyor seni
Jungkook: Isırsana bir kere
Jennie: Ne
Jungkook: he yani şaka şaka. Sen neden geldin
Jennie: Arabada telefonunu düsürmüşsun bende onu aldım getirdim.
Jennie: al bal telefonun.
Ay salak kafam hoskaca telefonu nasıl düsurdüm acaba.
Jungkook: Tamam hadi verdin git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Claim For Beauty-
ФанфикJn: Ama- Jk: Artık Taehyung'u sana ayarlıcak başkasını bul, çünkü ben artık kalbimin acısına katlanamıyorum. ●{Taenniekook} ●Romantik-Komedi tarzında bir kitap.