《Bol bol yorum yapın lütfen》
Ben ne diyeceğimi yada ne düsüneceğimi bilmiyordum kafam alak bullak olmuştu bir yanda Yıllardır kör kütük aşık olduğum Taehyung, öbür yanda hayatıma birden girip tüm hayatımı değiştiren Jungkook vardı. Ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu. Hangisini seçecektim. Bunu gerçekten bilmiyordum ahh tanrım ne yapacağım ben.
Oturduğum banktan kalkıp elimdeki poğaçayı yemeye devam ettim gerçekten acıkmiştım tam tamınayarım saattir burda oturmuş hayatımı sorguluyordum. Ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu. Bundan sonra ne yapmalıydım. Onuda bilmiyordum. Bazen kendimi şu han nehrinden atasım var hem tüm dertlerimden kurtulurum diyorum ama onuda beceremem ben kesin. Hastane bahcesinde elimdeki poğaça ile geziyordum. Son lokmayıda ağızıma atip içeri girdim ve taehyung ve Jungkook'un odalarınin bulunduğu kata çıktım. Ikisinin odalalarinin tam ortasında durup kapilara baktım. Ve bir kerede olsun hiç bir organımi dinlemeden bir seçim yapip Taehyung'un odasına gittim.
Jennie: Nasil hissediyorsun kendini Tae?
Taehyung: Fiziksel olarak gayet iyi ama ruhsal olarak degısik hissediyorum Jennie?
Jennie: ovv ikimizde şuan aynı durumdayız
Taehyung: Ah hayir sen fiziksel olarakta kötüsun hiç kendine bakmıyormusun sen?
Elimi yüzüme çikarip yüzumu yokladım
Jennie: cok mu cirkin gozukuyorum
Taehyung: Hemde cok fazla bak simdi gel yanima ve karsima otur seni güzel bir kız yapacağım.
Dediginde sikintiyla yanına gittim. Yaninda duran sehpanın üstünde duran ıslak mendili alip yüzümu silmeye başladı. Sonra elindeki mendili bırakip elini saç tokama atıp saçlarimi açtı.
Taehyung: Simdi git ve aynaya bak
Kalktım ve aynanin karsisina geçtim tüm makyajımı silmişti.
Taehyung: cok gizle gorunuyorsun suan
Jennie: Gercekten boyle güzel mi gözüküyorum.
Tarhyung: Evet gerçekten guzel gözüküyorsun Jennie.
Dediginde gülümsedim
Taehyung: Ee Jungkook o nasıl Jennie
Jennie: Gayet iyi ama yuurüyemediği için kendini üzuyor.
Taehyung: Amabu gecici bir sey değil mi? kendini bu kadar yıpratmamalı
Jennie: Ona bunları doktorda söylüyor ama bir fayda etmiyor işte.
●●●●●●●●●●
Taehyung ona kitap okumamı istemişti ve nerden baksanız 15 dk dır ona kitap okuyorum.
"Sahibi olmayan bir elmas bulursan, o elmas senindir. Sahibi olmayan bir ada bulursan, o ada senindir. Bir buluş yaparsan patentini alırsın, buluş senin olur. Madem ki yıldızlara sahip olmak benden önce kimsenin aklına gelmedi, yıldızlar benimdir."
Taehyung: umarım sana sahip olmakta banden once kimsenin aklına gelmemiştir.
Jennie: Taehyung-
Taehyung: Sadece izin ver de söyleyeyim diyeceklerimi. Seni sevdiğimi söylediğim zaman bu hayatta ilk defa bu kadar utanmıştım. Utanmaz olan ben senin karsında utanmıştım. Beni sevdigini düsünmuştum cunku oyle davranıyordum ama bu hareketlerin bana ozel olmadıgını anladım. Onada boyle davranıyorsun
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Claim For Beauty-
FanfictionJn: Ama- Jk: Artık Taehyung'u sana ayarlıcak başkasını bul, çünkü ben artık kalbimin acısına katlanamıyorum. ●{Taenniekook} ●Romantik-Komedi tarzında bir kitap.