●●●●●●●Jungkook'la konuşmamızdan sonra son dedigi seyi kurcalamak istemiyordum çünkü sonunun tahmin ettigim gibi olması en son isteyeceğim şeydi. Yani olmaz işte neyse. Sınıfta dersleri işlemiştik ve şuan ögle arasıydı acaba Taehyung nerde ya diyee etrafa bakmaya başladım. Of ya hiç bir yerde yoktu okula geldi ama onu görmüştüm mitoruyla gelmişti ve gine kızlar ona ağzının suyu akarak bakıyordu.
Biraz daha aradığımda aklıma basketbol sahası geldi o basketbol oynuyordu ve orda olabilirdi okulun arka bahçesinde olan basketbol sahasına doğru gittim ve iceri girip göz gezdirdim tam tahmin ettiğim gibi Taehyung'ların takımı basketbol oynuyordu ama Taehyung yoktu nerd ediye bakınırken izleyiciler icin konulan oturakların orda bir kızla oturup gülüşüp konuşuyorlardı gayette yakınlardı.
Hayır şuan beni aldattı falan gibi triplere giremem sadece bana neden umut vermisti o zaman madem sevmiyor yada hoşlanmıyordun o zaman neden umut verip kalbimi kırıyorsun ki bir süre daha onlara baktıktan sonra sahadan çıkmiştım ağlamak istiyordum ama kendimi tutuyordum dolu gözlerle okulun içini girdim ve en üst kata okulun terası gibi olan yere çıkmıştım yere oturup sırtımı duvara yaslamıştım ve göz yaslarımın akmasına izin vermiştim.
Hayır yani ben onun için değişmiştim güzelleşmiştim sırf onun için ama o bana umut veriyor iltifatlar edip sonra başka bir kızla gülüşüp şakalaşıyordu ben onun için neleri göze almıştim okulumu degiştirecektim ama sırf onu görmek için bu okulda insanların beni aşağılayip hor görmelerini umursamadan onun icin bu okulda kalmıştım. Içimden bunları geçirirken ağlıyordum. Yanıma oturan bedenle kafamı oan çevirdim. Gelen Jungkook'tu onun görünce tekrar önüme dönüp kafamı onun omzuna yaslamıştım ve ağlamaya devam etmiştim.
Jungkook: Ağlama lutfen.
Jennie: Ben onun için yaptım değistim ama bana umut verip beni ortada bıraktı resmen.
Jennie: Neden-
Jungkook: Soyleme lutfen devam etme.
Jennie: Neden Taehyung beni sevmiyor? Ben onu çok seviyorum.
Jungkook: Bunu söylemek zorunda değildin. Sana soyleme demiştim.
Jennie: Ben onun için değistim onun icin herseye katlandım ama bana umut verip beni bıraktı resmen ben bunu haketmedim Jungkook.
Jungkook: Bir erkek icin kendini değiştirecek kadar aptal olma. Bırak seni seviyorsa o değişsin.
Jennie: Lütfen bir sey yap Jungkook lütfen kalbim çok acıyo.
Jungkook: Ne şans ama benimde.
Jennie: Lütfen bir sey yap Jungkook sen tek arkadasımsin lütfen.
Yazar'dan
Jungkook kendine eziyet edecek olsada hiç yapmaması hiç kurmaması gereken o cümleyi kurmuştu. Gözünden akan yaşları umursamadan.
Jungkook: Kendime ihanet edecek olsamda Taehyung'la olman icin elimden geleni yapacağım kücük fare.
●●●●●●●●
《Oy vermeyi unutmayın》
Oy Sınırı: 13oy
Yorum Sınırı: 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Claim For Beauty-
FanfictionJn: Ama- Jk: Artık Taehyung'u sana ayarlıcak başkasını bul, çünkü ben artık kalbimin acısına katlanamıyorum. ●{Taenniekook} ●Romantik-Komedi tarzında bir kitap.