♤ Ilk defa bu kadar uzun bir bölüm yazdım. Tam tamına 1041 kelime yazdım. Ee artik elim koptu oy verip yorum yaparsınız umarım.
●●●●●●●
Jungkook: Ne
Taehyung: Anlamıcak birşey yok benimle motor yarışı yap kazanan Jennie'yi alsın.
Jungkook: Ben düsüneceğim.
Taehyung: ahh sen daha Jennie için küçüçuk bir yarışa katılamayacak kadar korkaksın. Bence boşver ve Jennie'yi bana bırak.
Jungkook: Tamam yarıs yapalım be zaman nerede .
Taehyung: Bu gece yerini sana mesaj atacagım. Kaybetmeye hazır ol
Jungkook: Eğer ben kazanırsam Jennieyle bir daha asla konuşmayacaksın.
Taehyung: Eger ben kazanırsam Jennieyle olan tüm arkadaşlığını bitirecek ve onunla konuşmayacaksın.
Jungkook: kabul
Taehyung: iyi ozaman bb.
Evet yarışa tamam demiştim ama ben okadar iyi motor kullanmayı bilmiyordum. Ya kaybedersem asla kaybetmemem lazım kaybedersem bir daha Jennieyle asla konuşamam bile.
Ne yapıpnedip kazanmam lazım off tanrım ne yapacağım. Ahh neyse diyip okula girdim ve sınıfa çıktım. Suan kizlarin daha çok ilgi odağı olmuştum. Umarım Jennie'ninde ilgi odağı olmuşumdur. Eğer o yarışı kazanırsam sonsuza dek Jennie benim ve öyle kalıcak. Ah ya Taehyung kazanırsa o zaman Jennieyle asla konuşamam ve onların sevgili oluşlarını izlerim ve bunu istemiyorum.
●●●●●●●●●
Sonunda bu gereksiz ders bitmişti . Gerçekten insanı sıkbogaz ediyor bu hocalar. Daha fazla oyalanmadan okul yemekhane bölümüne indim. Biraz etrafa baktığımda Jennie Kantin sırasına girmeye çalışıyordu ama bu konuda pek te başarılı olduğu söylenemez.
Daha fazla oyalanmadan dirak onun yanına gittim ve.
Jungkook: Ahh güzelim istersen senin için istedigini alabilirim hmm.
Jennie: Ahh gercekten cok iyi olur kookie .
Ona gülümsemiştim.
Jungkook: Pekala ne istersin.
Jennie: bir waffle istiyorum iki tanede muzlu sut al beraber iceriz.
Ona gulümsemiş ve yanağından makas almiştım.
Jungkook: Birazdan siparişleriniz geliypr guzel bayan lütfen bir masaya oturup beni bekleyin.
Diyip gitmiştim. Kantinekilerin çoğu kızdı ve beni görünce sıralarını bana veriyorlardı zaten Jennie'nin istediklerini alıp Jennie'ye doğru gitmiştim. Bir masada oturmuş etrafa bakiyordu ve cok tatlı gözüküyordu.
Yanına gidip saldalyeye oturmuştum istediklerininonun önüne koymuştum.
Jungkook: Al bakalım prenses afiyrt olsun.
Jennie: Sağol kookie.
Diyip yemege başlamıştı.
Jungkook: Bu aralar Taehyung'la konuşmuyorsun.
Jennie: Bilmem artık sanki ona eskisi kadar hayran değilim galiba.
Tam söylesigine sevineceken tekrar konuşması buna engel olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Claim For Beauty-
FanfictionJn: Ama- Jk: Artık Taehyung'u sana ayarlıcak başkasını bul, çünkü ben artık kalbimin acısına katlanamıyorum. ●{Taenniekook} ●Romantik-Komedi tarzında bir kitap.