פרק 13

193 19 6
                                    

הבחור הצנום בעל עיניי הענבר עמד מול המראה מייבש את שיערו הורוד בעזרת מייבש שיער לבן ומבריש אותו בעדינות בעזרת המסרק השחור שהיה בידו השמאלית לגופו לא היה דבר מלבד מגבת לבנה הקשורה למותניו מחזהו החשוף עוד נטפו טיפות מים זעירות וחלקות

ורוד השיער יצא מחדר המקלחת והתקדם לחדרו בזהירות הוא הרגיש את הקור עוטף את גופו הרזה הוא הסתכל על השעון השחור והמרובע שהיה תלוי מעל המדפים במסדרון שבין חדרי השינה למקלחת ׳18:40׳ לא נשאר לו עוד הרבה זמן להתארגן ג׳ונגקוק יבוא לאסוף אותו ב׳19:30׳ ג׳ימין התקדם במהירות אל חדר השינה שלו מרגיש את הזמן שמתחיל ללחוץ עליו ולזרז אותו, ג׳ימין שקע לרגע במחשבותיו הוא מאוד הוחמא שבחור מושך וגברי כמו ג׳ונגקוק התעניין בו והוא לחלוטין התרגש מהדייט שלהם זה לא שג׳ימין לא היה מבוקש היו לו מחזרים רבים אבל הם לא עניינו אותו עינו היו נעולות זמן רב על ג׳ונגקוק והוא מאוד שמח שג׳ונגקוק היה זה שעשה את הצעד הראשון.

ג׳ימין בהה ארוכות בארונו מושך עוד קולב שמעליו עוד חולצה כל פעם צבע אחר בד אחר גזרה אחרת וכל פעם זורק אותה אל המיטה בטענה שהיא לא מספיק טובה ורוד השיער רצה שהדייט עם ג׳ונגקוק יהיה מושלם, ג׳ימין משך עוד ג׳ינס מקופל מהארון הפעם ג׳ינס סקיני שחור אבל הפעם במקום לזרוק אותו ישר אל שאר הג׳יניסם שהיו בערימה על המיטה הוא בחן אותו ולבש אותו במהירות מעל הבוקסרים השחורים שהיו צמודים לגופו הוא בחן את פלג גופו התחתון במראה המכנסיים הצמודים הבליטו את צורת רגליו הרזות וישבנו העגול והמוצק הוא חייך ברצון למראה וקרץ לעצמו הוא משך מהארון עוד קולב ומעליו חולצה לבנה מכופתרת מעט שקופה הוא שם אותה מעליו הוא לקח מצידו הימני של הארון חגורת עור שחורה, לאחר שסיים להתלבש הוא עמד מול המראה בוחן את בגדיו עוד פעם לפני שפנה לשידתו ורוד השיער התיז על גופו מעט מהבושם היקר ביותר שלו בריח אפרסק ג׳ימין הביט במסך הטלפון שלו ׳19:20׳ רק עוד עשר דקות ג׳ימין לא האמין שהוא הספיק להתארגן הוא יצא מחדרו לוקח את הטלפון והמפתחות שלו ויצא מהדירה.

*******************************************

״טאה טאה שכחתי את המגבת בחדר אתה יכול להביא לי אותה בבקשה״ ג׳ונגקוק ביקש מחברו שישב בסלון ביתו השעון הראה ׳18:00׳ וג׳ונגקוק בדיוק סיים להתקלח, עוד שלב בהתארגנות שלו עברה והשייט שלו עם ג׳ימין רק קרב, ג׳ונגקוק סגר את זרם המים ויצא מהמקלחת ועמד עירום לגמרי על שטיחון האמבטיה הדלת נפתחה וטאהיונג השיט לו את המגבת הלבנה שהייתה מונחת קודם על דלת ארון הבגדים של ג׳ונגקוק.

נקודת מבט טאהיונג
״טאה טאה שכחתי את המגבת בחדר אתה יכול להביא לי אותה בבקשה״ שמעתי את ג׳ונגקוק צועק מחדר האמבטיה השעון הראה ׳18:00׳ והדייט של ג׳ונגקוק והבחורה המסתורית שעוד לא ידעתי את שמה התקרב, הלכתי לחדרו של ג׳ונגקוק ולקחתי מדלת הארון את המגבת הלבנה שמעתי את זרם המים נסגר ופתחתי בחשש את דלת האמבטיה ציפיתי למצוא את ג׳ונגקוק בתוך המקלחת מאחורי הווילון אבל להפתעתי הוא עמד מולי עירום לגמרי השטתי לו את המגבת ולא יכולתי שלא לבחון את גופו, ג׳ונגקוק היה עוצר נשימה גופו השרירי נראה כמפוסל שיערו השחור והיפה רטוב ונוטף מים עינו הגדולות עמוקות ויפות, בחנתי אותו מכף רגל ועד ראש לא יכול שלא לשים לב לאיברו הגדול לא הבחנתי בדיוק כמה זמן בחנתי אותו אבל מיד חזרתי אל המציאות ויצאתי מהדלת במהירות הולך חזרה אל עבר חדר השינה ׳למה ג׳ונגקוק חייב להיות כזה מושך׳ חשבתי לעצמי בעודי מתיישב על מיטתו הרכה לא עבר זמן רב וג׳ונגקוק נכנס לחדר השינה לבוש רק בבוקסר אדום צמוד עם גומי שחור השתדלתי שלא לבהות בגופו היפה ״נו תבחר לי מה ללבוש״ ג׳ונגקוק גיחך והצביע על ארונו קמתי ופתחתי את דלת הארון הוצאתי משם ג׳ינס כחול עם מעט קרעים וסוודר שחור שלדעתי מחמיא מאוד לגופו של ג׳ונגקוק, כל פעם שהיה לובש אותו למפגשים שלנו הייתי מרגיש את ליבי מחסיר פעימה, עינו השחורות של ג׳ונגקוק נצצו כשהעברתי לו את הבגדים ״תודה תודה תודה״ ג׳ונגקוק אמר וקפץ עליי בחיבוק מחייך חיוך רחב שאי אפשר להשאר אדיש אליו ״בכיף ארנבוני״ אמרתי ובלגנתי את שיערו בחיבה כל פעם כשהייתי רואה את חיוכו של ג׳ונגקוק הלב שלי היה נמס ״אתה חושב שהיא תאהב את איך שאני נראה?״ ג׳ונגקוק שאל והוציא אותי ממחשבותיי הבגדים שבחרתי לו נראו כל כך טוב על גופו ״אני בטוח שהיא תאהב את זה״ אמרתי בביטחון והגשתי צביטה בלב בעודי מאחל לעצמי שאני אהיה האדם שג׳ונגקוק מתרגש ממנו ״מה השעה טאה?״ ג׳ונגקוק שאל ויכולתי לשמוע את הלחץ שבקולו אני באמת לא זוכר מתי ג׳ונגקוק התרגש ככה מדייט הדלקתי את הטלפון שלח והסתכלתי על השעון ״19:15״ אמרתי כיביתי את המכשיר והכנסתי אותו חזרה לכיסי ״טוב אז אני אצא כבר״ ג׳ונגקוק אמר הוא לקח את הטלפון והארנק שלו והתקדמנו את עבר הדלת הראשית ג׳ונגקוק לקח את המפתחות שהיו מונחות על השידה השחורה ויצאנו מדירתו ״בהצלחה בדייט קוקי״ אמרתי ונופפתי לו לשלום ״תודה טאה אני אספר לך איך היה״ שמעתי את ג׳ונגקוק צועק לי מרחוק.

לבחור צד//namjin Where stories live. Discover now