פרק 37

99 11 12
                                    

נקודת מבט נאמג׳ון

הוא נראה כזה רגוע כשהוא ישן, אני לא יכול להפסיק להסתכל עליו.

הוא סינן את שי-יון כבר שש פעמים והיא לא מפסיקה לשלוח לו הודעות.

אם ליאו היה מסנן אותי ככה הייתי מתחיל לכעוס ולדאוג, ואני מפחד שהיא חושדת.

לא מגיע לה לסבול, שי-יון היא חברה טובה שלי שעשתה המון בשבילי ואיך אני מחזיר לה? שוכב עם הבן זוג שלה מאחורי הגב שלה.

אני לא יכול לעמוד בזה הרעש של הטלפון הרוטט מכה בשידה שוב ושוב.

לקחתי את הטלפון בידי 6 שיחות שלא נענו ו21 הודעות חדשות לא צריך להיות גאון כדי לדעת שהיא דואגת וכועסת.

ביטלתי את הנעילה ונכנסתי לצ'אט אפילו לא התאמצתי לקרוא.

רק כתבתי ״זה טאהיונג ג'ין נרדם הוא לא ישן כמה ימים אגיד לו לחזור אלייך בבוקר״ ולחצתי שלח

נאנחתי ונשכבתי ליד הבחור שאני אוהב נישקתי את מצחו וניסיתי להירדם.

המראה של שי-יון יושבת בחדרה ובוכה כי היא לא יודעת איפה נמצא בן הזוג שלה נמצא במוחי ומפריע לי לישון.

רק פחית אחת חשבתי לעצמי, ניגשתי למקפיא והוצאתי פחית בירה רנדומלית שהייתה שם.

שתיתי את כל תכולתה וחזרתי למיטה.

אני רק רוצה לחזור לישון בשקט.

**********************************

נקודת מבט נאמג׳ון

אני יושב עם הגב לקיר אני אפילו לא זוכר מתי נגמרו כל כך הרבה בקבוקי יין.

קצת גורם לי להרגיש כמו גרושה גיחתתי לעצמי.

לקח לי זמן להבין שאני בוכה, אני אפילו לא יודע למה אני בוכה.

טוב זה שקר אני יודע בדיוק למה אני בוכה, ג'ין בחר לבלות את הערב עם שי-יון במקום איתי.

לבחור הזה יש יותר מדי השפעה עליי.

זה מרגיש כמו עצבים אבל זה יותר כמו תסכול.

״המקום הזה נראה זוועה״ קול שופט נשמע מדלת הכניסה שלי.

״המקום זוועה כי אתה זוועה קום מהרצפה נאמג׳ון באמת״ יונגי אמר ונאנח, ״באמת נאמג׳ון אני דואג״ יונגי אמר והתיישב לידי.

״אני לא יודע מה להגיד לך״ אמרתי וטמנתי את ראשי בין ידיי.

״כבר היה לך עדיף עם ליאו, הבלונדי הזה הורס אותך״ יונגי הוסיף וטפח על גבי בעדינות.

״אני לא יודע״ אמרתי בשקט, ״מתי תדע?״ יונגי שאל.

אין לי תשובה להחזיר לו כי אין דבר שאני יכול לעשות.

לבחור צד//namjin Where stories live. Discover now