פרק 31

162 17 18
                                    

נקודת מבט כללית

״את נראית נפלא הלילה״ ג'ין אמר ובחן את בת זוגתו הטריה, שיערה החום היה אסוף גבוה ומתוח עיניה היו מודגשות עם איפור קל בצבע כחול ושפתיה היו נוצצות ואדומות.

״תודה גם אתה נראה נהדר״ שי-יון השיבה והתיישבה, סומק קל עיטר לחייה וחיוך גדול התפרס על פניה.

הזוג ישב כל אחד בצד אחר של השולחן החום הקטן כל אחד מעיין בחלק אחר של התפריט, האור המעומעם שבקע מן גופי התאורה של המסעדה והילת האור הנוספת שנוצרה מבעירת שני הנרות שעמדו על השולחן הוסיפו לאווירה הרומנטית שכבר שהתה באוויר.

״את כבר יודעת מה תקחי?״ ג'ין סגר את תפריטו ושאל.

״נראלי שאת הסלט הירוק, מה אתה מתכנן לקחת?״ שי-יון השיבה, נראה לה מקובל לאכול סלט ליד גבר שאותו היא מעוניינת להרשים כך לימדו אותה.

״פילה דניס הוא נשמע מעולה״ ג'ין השיב ונהנה לצפות בחיוכה המתוק על פניה של יקירתו.

״תרצו להזמין?״ קול זר הופיע ומיד הזוג הפנה את ראשיהם אל מקורו, גבר גבוה בעל שיער שחור הופיע ליד שולחנם.

״כן, אני אקח את הפילה דניס והיא תיקח את הריזוטו פטריות״ ג׳ין אמר וצפה בעיוות הקטן שהופיע על פניה של אהובתו.

״ולשתות אנחנו נקח את המרלו״ ג'ין הוסיף וצפה במלצר כותב את בקשותיו, ״תודה״ ג'ין הוסיף והמלצר לא הכביד במילים ונעלם.

״למה הזמנת לי ריזוטו?״ שי-יון שאלה ונשמעה מעט מרירה לגבי החלטו הפזיזה של ג'ין.

״בדייט הראשון שלנו אמרת שהמאכל האהוב עלייך זה ריזוטו ואני יודע שאת לא מעוניינת בסלט, את מרשימה אותי ממילא יקירתי״ ג'ין ענה וזרק קריצה קטנה לעברה של שי-יון.

״תודה״ שי-יון מלמלה והסמיקה.

**************************************
נקודת מבט כללית

״אני אוהב אותך״ ג'ין לחש והמשיך ללטף את פניה של בת זוגתו.

לאחר חצי שנה של זוגיות צירוף המילים יצא מאחד מהאוהבים, זה היה כאילו מובן מאליו אך הם אף פעם לא אמרו זאת.

ג'ין הרגיש שזה הוא הזמן המושלם, על שמיכה נעימה בשעות הלילה המאוחרות מתחת לירח והכוכבים.

״גם אני אוהבת אותך״ שי-יון הגיבה כמעט מיד, ליבה דפק בקצב כמה היא חיכתה לשמוע זאת את המילים שגרמו לה להבין סוקג׳ין שלה.

הוא אוהב אותה, הוא בחר בה.

סוקג׳ין לא היה ידוע כאדם שנותן לאנשים להכנס לחיים שלו, הוא היה ידוע כאדם קר.

שי-יון זכתה או יותר נכון נבחרה להיות חלק מהאנשים שג׳ין מעוניין בהם ב100%, להיות חלק מהאנשים שהוא דואג להם, חלק מהאנשים שיכירו אותו באמת.

לבחור צד//namjin Where stories live. Discover now