פרק 35

150 12 8
                                    

נקודת מבט כללית

״הכל יהיה בסדר״ שי-יון אמרה בקול רך וליטפה את גבו של ג'ין בעדינות בעוד ששניהם נכנסים לתוך האולם הגדול ומחפשים את מקומות הישיבה שלהם.

״תראו מי סוף סוף החליט להגיע״ צ׳ואי אמרה בקול עצבני שלא תאם את החיוך והניפוף העדינים שלה.

ג'ין לא אמר מילה הוא רק התקדם לעבר השולחן החצי מלא והתיישב.

״מופתע לראות שאתה וזאתי עדיין ביחד, לא מבין מה יפה כמוה עושה עם מישהו כמוך״ יאן-לו אמר וגיחך לעצמו.

ג'ין נשך את פנים הפה שלו ועצר את עצמו מלהגיב.

״גם אני שמחה לראות אותך יאן-לו״ שי-יון אמרה וחייכה, וזה היה ברור לכל הנוכחים בחדר שהמשפט שאמרה היה שקר מוחלט.

ג'ין היה נראה מרוצה מתגובתה של בת זוגו, והוא היה מעבר למרוצה.

״סליחה על האיחור״ יירין אמרה והתיישבה בכיסא הפנוי ליד ג'ין.

״הרבה זמן לא נפגשנו ככה כולנו״ יירין הוסיפה ולגמה מכוס המים שלה.

״כן, וטוב שכך״ סוקי אמרה בקול שקט ותוקפני, ורק מעט גיחוכים נשמעו סביב השולחן.

״איפה הזקנים?״ יירין שאלה בחוסר עניין.

״הם אמרו שהם באים עוד מעט״ צ׳ואי השיבה והסתכלה בשעון היד שלה.

דקות אחר כך גבר צעיר ששי-יון לא זיהתה נכנס לאולם והתיישב ליד השולחן ״הזקנים כאן״ הוא אמר ונאנח.

״ג'ין?״ שי-יון לחשה לבן זוגה באוזן.

״זה סונגיון, הוא פשוט גדל מאז הפעם האחרונה שראית אותו״ הוא השיב לה בלחישה ושי-יון נראתה המומה.

היא לא זכרה את אחיו הקטן של ג'ין בצורה הזאת, ובטח שלא ראתה אותו הופך לאדם בוגר.

״והנה הלוזר הראשי הגיע״ יאן-לו אמר וגרם לציחקוקים רבים מהצד של צ׳ואי וסומין.

״אולי תשתוק״ ג'ין אמר ונאנח.

״לא ידעתי שנותנים לנרקומנים זכות דיבור עכשיו״ יאן-לו השיב בכעס וחיוך נפרס על שפתיו.

״לא ידעתי שנותנים לאנסים זכות דיבור עכשיו״ ג'ין אמר בלחש אבל כל השולחן שמע אותו.

״תשתוק״ צ׳ואי אמרה בעצבים.

״אף אחד לא ביקש שתתערבי זונה״ יאן-לו קבע ונקב בצ׳ואי מבט זועף.

״היא התערבה לטובתך אידיוט״ יירין אמרה ונאנחה בקול.

״תשתקי אנורקסית״ יאן-לו צעק וקפץ את אגרופיו.

״אני מציעה לכם להפסיק את זה מיד, לא ככה חינכו אתכם״ אישה מבוגרת עם שמלה כחולה ופנים מנותחות התיישבה וגרמה לכל השולחן להשתתק.

לבחור צד//namjin Where stories live. Discover now