נקודת מבט כללית
בערך שבוע עבר מאז שג׳ין חזר מהפגישה עם משפחתו ובשבוע הזה הוא לא עזב את נאמג׳ון לרגע.
הוא אפילו לא ישן בדירתו הוא בילה גם את הלילות עם נאמג׳ון.
״תזכיר לי למה אנחנו ביער מוזר״ נאמג׳ון שאל והעיף עוד עלה שנחת על ראשו.
״כי זה מקום שאני אוהב ונחמד לעשות כאן פיקניק״ ג'ין ענה והמשיך ללכת בשביל העפר שהכיר.
לג׳ין יש המון זכרונות מהמקום הזה, הוא נהג לברוח לכאן הרבה בתור ילד מה שאומר שהמקום קרוב לבית הילדות שלו וזה מעט מרתיע את ג'ין אך לא עוצר אותו מלהמשיך את הבילוי.
הם הגיעו למקום שממוקם ליד נחל זורם עם המון דשא ירוק ופרחים מסביבו, לא רחוק מהאזור שהם התיישבו בו היה אפשר להבחין בביתן קטן נטוש וישן.
״הייתי נוהג לבוא לכאן הרבה בתור ילד״ ג'ין אמר שסרק את המקום עם עינו ופרס את שמיכת הפיקניק שלהם.
״מאוד יפה כאן״ נאמג׳ון השיב סורק גם הוא את המקום ומתיישב על השמיכה.
ג'ין הניח את הראש שלו על יריכו של נאמג׳ון והביט בשמיים שהתחילו להחשיך.
״אתה כל כך יפה״ נאמג׳ון אמר וליטף את ראשו של ג'ין בעדינות.
״אתה רואה את הבית שם?״ ג'ין שאל והצביע לכיוון הבית הנטוש.
״כן״ נאמג׳ון השיב בפשטות נראה מהורהר לגבי השאלה.
״כשהייתי קטן שיפצתי אותו והייתי בורח לכאן כל פעם שהמצב היה קשה, שזה היה כמעט כל הזמן״ ג'ין סיפר וחייך בעצב מהרגשות המעורבים לגבי הזכרונות מהבית.
״לפחות היה לך מקום לברוח אליו״ נאמג׳ון אמר עם חיוך מבט לא קריא ומזג מהיין שהביאו לשתי כוסות ומיד השיט לבלונדיני את אחת מהן.
ג'ין תהה לעצמו מה היה המבט המוזר על פניו של נאמג׳ון כשדיבר על בריחה.
״יש לך אח או אחות אהובים ואו שנואים?״ נאמג׳ון שאל סקרנות אמיתית נשמעת בקולו.
״כן אחות אהובה ואח שנוא״ ג'ין השיב ולגם מהיין הלבן שבכוסו.
״לספר לך עליהם?״ ג'ין שאל ונאמג׳ון רק הנהן לחיוב.
״אז האחות האהובה עליי זאת ריונה, היא תמיד הייתה משמחת אותי היא הייתה עוזרת ותמימה היא הייתה מלאך. ג'ין סיפר נלחם בדמעות לרדת מעינו.
״ויאן-לו״ הוא אומר את שמו של אחיו ונאנח ״יאן-לו הוא מפלצת״ ג'ין אמר ומבטו היה מלא בגועל.
״הוא נהג להכות את כולנו ובעיקר את סונגיון שהוא אחי הצעיר״ ג'ין מבטו היה ריק ושום רגש לא נשמע בקולו שהוא דיבר על כך.
YOU ARE READING
לבחור צד//namjin
Romanceג'ין הוא אדם שהחיים שברו אותו והאדם היחיד שהוא מוצא בו נחמה הוא האדם שהוא למד לשנוא בכל ליבו. נאמג׳ון כריזמטי ומסודר שמסתיר את הפחדים והצרות שלו תחת המסכה של הבחור המושלם והמוסרי, ואז הוא הגיע וגרם לו ללכת נגד כל האמונות שלו רק בשביל לנסות להשיג משה...