טאהיונג פקח את עינו והביט בתקרת החדר מסיט את עינו לקיר האפור שבמרכזו חלון גדול שמכוסה בווילונות לבנים דקים שדרכם חודרות קרני אור קטנות, לצידו שידת עץ לבנה מעליה מונחים ארנק שחור בקבוק מים אדום ואוזניות לבנות, מולו עמד ארון עץ לבן גדול שעל אחת מידיותיו תלוי מעיל עור שחור ועל ידיתו השנייה תלויות ברישול שלוש עניבות האחת עניבת פסים שחורה השנייה עניבה חלקה לבנה והשלישית עניבה משובצת בצבע שמנת, מעל הארון היה שעון לבן עגול, הוא סובב את מבטו והסתכל על חברו השוכב לידו שיערו השחור פרוע כיוון שהתבלגן בשנתו פיו פעור מעט וקבוצת שיער מסתירה את עינו הוא נראה שליו ורגוע טאהיונג לא יכל להפסיק לבהות ביצירת האומנות ששכבה לצידו, לדעתו הוא היה האדם היפה בעולם. טאהיונג הסיט את קבוצת השיער מעינו של ג׳ונגקוק וליטף את פניו ברכות ג׳ונגקוק פתח את עינו באיטיות מסתכל על חברו הטוב וחייך אליו נענה למגע החם ומתקרב אל טאהיונג מחבק את גופו ומניח את ראשו על חזהו של האחר טאהיונג הרגיש את הסומק שמעטר את לחייו והמשיך ללטף את פניו של שחור השיער ״בוקר טוב״ ג׳ונגקוק אמר עוד לא מרים את ראשו ״בוקר טוב קוקי״ טאהיונג השיב והסתכל בחיוך על ג׳ונגקוק שהתפנק בזרועותיו ״טאה טאה מה השעה?״ שחור השיער שאל וטאהיונג סובב את ראשו לכיוון השעון הלבן שתלוי על הקיר ״09:20״ טאהיונג השיב לשאלתו של חברו ״אני רעב״ ג׳ונגקוק אמר הרים את ראשו והביט בעינו של טאהיונג שהוא בעצמו הרגיש תחושת רעב ״אתה רוצה כריך עם חביתה?״ טאהיונג שאל וגיחך וג׳ונגקוק רק הנהן בהסכמה טאהיונג קם מהמיטה והתחיל להתקדם לכיוון המטבח, מולו היה מקרר שחור עם שתי דלתות הוא פתח את הדלת השמאלית והוציא מהתבנית הכסופה שהייתה בצד הדלת ארבע ביצים לבנות והניח אותן על השיש הלבן שהיה לצידו, הוא פתח את הארונית השחורה שהייתה לשמאלו והוציא קרש חיתוך ירוק ושתי צלחות לבנות וחזר להביט במקרר פותח גם דלתו השנייה ומוציא שתי עגבניות ושני מלפפונים שוטף אותם בכיור ומניח על הקרש הירוק הוא הוציא מאחת המגירות הלבנות סכין חיתוך ומזלג והניח את הסכין על הקרש הירוק ואת המזלג על השיש הלבן טאהיונג הוציא שמן זית ,קערה אדומה, מלח, פלפל גבינה ופופמפייה שחורה את הגבינה הוא גירד לתוך הקערה האדומה ולאחר שסיים שבר לתוכה את ארבעת הביצים והתחיל לערבב בעזרת המזלג מוסיף מלח ופלפל מתקדם לעבר הכיריים ולוקח מחבת ממתקן הייבוש שהונח ליד הכיור הוא הדליק את הגז והעביר לאש בינונית שופך מין השמן על המחבת ומחכה מעט כדי שתתחמם ואז שופך את התערובות, בזמן שהחביתה התבשלה במחבת טאהיונג חזר לקרש הירוק והתחיל לחתוך את המלפפונים והעגבניות לפרוסות, והוציא ארבע פרוסות לחם והניח מן הירקות על שתיים מין הפרוסות, חוזר אל הכיריים ומשתמש בתרבד שחור בשביל להפוך את החביתה בצורה מושלמת מחכה עוד דקה בשביל שהצד השני יהיה עשוי במידה הנכונה והניח על הצלחת הלבנה ובעזרת הסכין חתך אותה לחצי ושם כל חצי על אחת מפרוסות הלחם עם הירוקות וסגר את הכריך עם פרוסת הלחם שנייה, הוא הניח כריך אחד בכל צלחת. ״קוקי האוכל מוכן״ טאהיונג צעק קורא לג׳ונגקוק שעוד נמצא בחדר השינה טאהיונג הניח את שתי הצלחות על השולחן השחור והתיישב על אחד הכיסאות הלבנים ג׳ונגקוק פסע אל החדר והתיישב בכסא הלבן שממול טאהיונג לוקח ביס מהכריך שחברו הכין לו ״תודה טאה טאה״ ג׳ונגקוק אמר וחייך, הטלפון של ג׳ונגקוק רטט ושחור השיער הסתכל על ההודעה שקיבל ״בוקר טוב מחכה לראות אותך בערב״ ג׳ונגקוק קרא את ההודעה וחייך ״מה קרה קוקי ממי ההודעה שאתה מחייך ככה?״ טאהיונג שאל למרות שמבחוץ הוא נראה סקרן ושמח בשביל חברו מבפנים הוא הרגיש קנאה ״סתם מישהי שרציתי דיי הרבה זמן והזמנתי אותה לדייט אנחנו הולכים למסעדה היום בערב״ ג׳ונגקוק אמר בהתלהבות וטאהיונג רק חייך חצי חיוך תחושת קנאה ואכזבה עטפה אותו טאהיונג רצה להיות זה ששחור השיער מתלהב ממנו ולא המישהי הזאת שהוא חושק בה ״אני שמח בשבילך מקווה שיהיה לכם כיף״ הוא אמר והוסיף חיוך מזויף, לטאהיונג היו רגשות לג׳ונגקוק כבר במשך הרבה זמן הם היו חברים טובים כבר שנים אבל עם הזמן הוא התחיל לפתח אליו רגשות רומנטיים אף אחד לא יודע מלבד ג'ין טאהיונג ממש פחד שלא יקבל אותו ושישנא אותו בגלל נטיותיו אבל להפתעתו ג'ין היה תומך ולא הפריע לו המשיכה של טאהיונג לגברים ההפך המוחלט מאיך שהתנהג בדרך כלל ואף עזר לטאהיונג להתקרב לג׳ונגקוק ותמיד היה שם כשהיה צריך לפרוק את רגשותיו, טאהיונג תמיד קינא שג׳ונגקוק היה יוצא עם הרבה בנות ומבלה איתן הוא לא ידע אם זה למזלו או לרעתו שג׳ונגקוק לא היה בחור של קשר רציני כך שיצא שהיה מבלה כל לילה עם בחורה אחרת. ״טאה טאה אתה יכול לעזור לי לבחור מה ללבוש להערב?״ ג׳ונגקוק שאל מסתכל על חברו בציפיה ״כן ברור הכל בשביל שתהיה מאושר״ טאהיונג השיב ופרע את שיערו של ג׳ונגקוק בחיבה כשקם מהשולחן ופינה את הצלחות הריקות אל הכיור ״אני ממש מקווה שהדייט הזה ילך טוב״ ג׳ונגקוק אמר ובקולו נשמע טיפה חשש ״ברור שהדייט ילך טוב מי לא תרצה אותך אתה יפה, חכם, נחמד ומתוק״ טאהיונג אמר וחייך לג׳ונגקוק הוא באמת האמין בכל מה שאמר והתפלל בליבו שיום אחד ג׳ונגקוק יתרגש ככה מדייט איתו ״אני באמת מקווה היא ממש מוצאת חן בעיניי״ ג׳ונגקוק אמר והרגיש שלחייו התחילו להצבע בגוון אדום, ג׳ונגקוק באמת התרגש עבר הרבה זמן מאז שהתעניין במישהי בצורה רומנטית הוא אף פעם לא מצא עניין באף אחת מהבנות ששכב איתן וזה תמיד היה עניין חד פעמי של לילה אבל לאחרונה הוא התחיל למצוא עניין באחת מהבנות שעובדות איתו, היא נראתה לו מתוקה ומעניינת והוא אזר אומץ והזמין אותה לצאת איתו.
*****************************************
קרני אור שחדרו לעינו של ג'ין דרך הווילון העירו אותו משנתו הוא פקח את עינו באיטיות ובחן את החדר שמסביבו, הוא הכיר את החדר הזה זה היה החדר של נאמג׳ון הוא הרגיש את לחייו להוטות כשהזכר במה שקרה בלילה הקודם ופחד מילא אותו כשידע שיצטרך לדבר על כך עם נאמג׳ון, הוא רק רצה לברוח שוקל לרוץ מביתו לפני שיתעורר ולהתמודד עם ההשלכות אחר כך, לא היה שום תירוץ למעשיו הוא היה פיקח לחלוטין והייתה הסכמה מלאה שלו הוא ניסה לקום על רגליו בשביל לצאת מהדירה במהירות אבל עצר מיד כשהרגיש כאב חד בישבנו ואנחת כאב יצאה מפיו הוא התקדם אל עבר חפציו מנסה להחניק את גניחות הכאב שיוצאות מפיו אך כשהשיט את ידו הימנית אל עבר התיק שלו הוא הרגיש יד אוחזת בידו השמאלית ״בוקר טוב ג'ין״ נאמג׳ון אמר מושך את ג'ין לישיבה על המיטה לידו.______________________________
שלום לכולם חיחיחי אני לא מתה לא שמישהו קורא את זה נראלי אבל כן
יצא פרק יחסית קצר
אני קצת במחסום כתיבה אבל היה לי חשק גדול לכתוב
תהנו מ220 מילים על טאהיונג מכין כריך חביתה
תודה למי שיקרא/קורא את זה❤️
אני פתוחה לביקורות וזה
מקווה שתהנו מהפרק 😄
YOU ARE READING
לבחור צד//namjin
Romanceג'ין הוא אדם שהחיים שברו אותו והאדם היחיד שהוא מוצא בו נחמה הוא האדם שהוא למד לשנוא בכל ליבו. נאמג׳ון כריזמטי ומסודר שמסתיר את הפחדים והצרות שלו תחת המסכה של הבחור המושלם והמוסרי, ואז הוא הגיע וגרם לו ללכת נגד כל האמונות שלו רק בשביל לנסות להשיג משה...