נקודת מבט נאמג׳ון
קרני האור שחדרו דרך הווילונות הלבנים העירו אותי משנתי אך עוד לא פתחתי את עיניי נהנה מעוד כמה רגעים של שקט.
הרגשתי את פניו הרכות של ג'ין מוצמדות כנגד החזה שלי ואירועי אתמול החלו להציף אותי, חרטה?
אני לא חוזר במילותיי אני אוהב את ג'ין, התאהבתי בו במשך הזמן שבילנו יחד ולמרות כל הדברים שעשינו יחד בחרתי להדחיק את הרגשות שלי.
אין ברצוני להכנס לעוד מערכת יחסים רעילה, הכאב המשתק שקיים בלשחרר את אהובך,
זה לא פייר כלפיה, לאהוב את ג'ין זה מעשה אנוכי.
ג'ין כבר נמצא במערכת יחסים בריאה וטובה, אך האם היא באמת בריאה וטובה?
אם הוא באמת היה במערכת יחסים בריאה וטובה הוא היה נמצא כרגע בין זרועותיי? האם הוא היה מייבב את שמי בעונג? אולי ׳אהובתו׳ היא לא באמת האדם שבו ליבו חפץ.
ניערתי את ראשי ממחשבות אלה מהר, אני לא רוצה להשבר שוב.
״בוקר טוב ג׳יני״ אמרתי בקול רך וליטפתי בעדינות את ראשו של ג'ין שבתגובה רק קבר את ראשו עמוק יותר בחזי ״מתוק״ מלמלתי לעצמי, קמתי מהמיטה והרמתי איתי את ג'ין בסגנון כלה אל עבר חדר האמבטיה.
הנחתי את ג'ין לשבת על השיש הלבן ליד הכיור הכסוף, הוא חייך אליי ושפשף את עיינו בעייפות.
״לא ישנת טוב?״ שאלתי והסתכלתי לתוך עינו העייפות ״ישנתי בסדר״ ג'ין אמר ומיד אחר כך פיהק, חייכתי למראהו החמוד.
עמדתי ליד ג'ין בזמן שהוא התעסק עם הדברים במטבח בניסיון להכין לנו ארוחת בוקר.
״אז אנחנו לא הולכים לדבר על מה שקרה אתמול?״ ג'ין שאל וגירד בעורפו ראיתי את לחייו מתחילות להאדים, אני בעצמי לא יודע מה להגיד ומה אני רוצה.
״אתה רוצה לדבר על מה שקרה?״ שאלתי במטרה להפנות אליו את האחריות על השיחה שרציתי לדחות.
״אני לא אכריח אותך לדבר על זה אבל אני חושב שכדאי״ ג'ין אמר ונאנח, אני מבין אותו הוא מבולבל בדיוק כמוני והדרך היחדיה לסדר את הדברים זה בעזרת שיחה.
אני לא יודע מה אני רוצה מג׳ין, האם אני מעוניין להפוך אותו לשלי בכל דרך?
אני אכן אוהב אותו, הוא ממלא מקום בלב שלי ובמחשבות שלי.
לקחתי נשימה עמוקה נשכתי את שפתי התחתונה מלחץ, ״ג'ין״ אמרתי ועצרתי לוקח עוד נשימה ״התכוונתי למה שאמרתי אתמול, אני אוהב אותך״ אמרתי את שעל ליבי והסתכלתי עליו בציפייה לתגובה.
ג'ין עמד עם פרצוף חסר הבעה כמעט קפוא למספר מועט של דקות ״א-אתה אוהב אותי?״ ג'ין שאל לבסוף כמעט בלחישה ואני רק הנהנתי לחיוב.
YOU ARE READING
לבחור צד//namjin
Romanceג'ין הוא אדם שהחיים שברו אותו והאדם היחיד שהוא מוצא בו נחמה הוא האדם שהוא למד לשנוא בכל ליבו. נאמג׳ון כריזמטי ומסודר שמסתיר את הפחדים והצרות שלו תחת המסכה של הבחור המושלם והמוסרי, ואז הוא הגיע וגרם לו ללכת נגד כל האמונות שלו רק בשביל לנסות להשיג משה...