Nick -13

1.2K 53 0
                                    

Jess:

Když jsem se probudila, venku už svítilo sluníčko a mě děsně bolela hlava. Ze včerejška si pamatuju jen útržky a poslední, co si pamatuju, je, že jsem byla s nějakým klukem v jeho bytě a…..PANE BOŽE já se vyspala s úplně cizím klukem. Okamžitě jsem vystřelila do sedu a rozhlížela jsem se okolo sebe. K mému překvapení jsem zjistila, ž jsem u kluků ve vile. Děsně mě bolela hlava a bylo mi blbě od žaludku, takže jsem si lehla zpátky a ještě na chvíli jsem usnula. Probudil mě až děsný hluk těsně vedle mé hlavy.

"Dobrý ráno, ožralko. Měla bys vstávat, Niall už se na tebe chystá," zaculil se na mě Harry, který mi vedle hlavy na noční stolek položil sklenku s šumivou tabletou.

"Díky," pousmála jsem se na něj a rychle jsem to vypila.

"Jessico Horan, můžeš mi laskavě vysvětlit, co jsi to včera vyváděla?" Vletěl do pokoje Niall, celý rudý vzteky a Harry mu radši ustoupil z cesty a jen se pochechtával, za což jsme ho já i Niall propálili naštvaným pohledem a on radši odešel pryč a nechal mě tam s ním samotnou. Tak myslím, že už mi můžou kluci začít zařizovat pohřeb.

"Sakra Jessico, tak vysvětlíš mi, co jsi to včera dělala za voloviny?" zakřičel mi těsně vedle ucha a já leknutím nadskočila a moje hlava, jakoby se právě rozskočila na milion malých kousíčků.

"Sakra Ni, nemůžeš se prosím trochu ztišit?" podívala jsem se na něj prosebně, ale jeho to očividně ještě víc naštvalo.

"Tak ty mi teď jako ještě budeš rozkazovat, jak mám mluvit? Nemyslíš si, že to je trochu přehnaný?" křičel na mě a přecházel z jednoho konce pokoje na druhý.

"Ty se mě ptáš, co jsem vyváděla? Já nemůžu za to, že jste mi lhali. Prostě jsem se potřebovala nějak odreagovat. Řekni mi, že ty bys nereagoval stejně!" křičela jsem na něj pro změnu já. On na mě jen chvíli zíral, ale potom se zase vzpamatoval a začal křičet.

"S tebou prostě není kloudná řeč. Máš prostě domácí vězení do…..dokud to neodvolám. A nevylezeš ani na zahradu, jinak si mě nepřej," zařval a naštvaně prásknul dveřmi od mého pokoje.

"Sakra," bouchla jsem pěstí do postele a svalila jsem se na ní. Na nočním stolku mi zavibroval mobil, a tak jsem se pro něj natáhla. Jedna nepřečtená zpráva.

· Ahoj kočičko ;)Kam pak jsi mi v noci zmizela? Když jsem se probudil, už jsi vedle mě nebyla. Bylo mi smutno L Nechceš se někdy zase sejít? Nick <3

Hned jsem mu odepsala.

· Ahoj J Promiň, že jsem se v noci vytratila, ale moc si toho nepamatuju, takže ti přesně neřeknu, proč jsem odešla. Ohledně toho, že se chceš sejít, sešla bych se ráda, ale brácha mi dal domácí vězení :/

Dala jsem odeslat a během chvilky mi přišla odpověď.

· To nevadí, otevři okno ;)

Nechápala jsem, kam tím míří, ale to okno jsem šla otevřít. Dole na trávníku stál Nick.

"Co tu děláš? A jak víš, kde bydlím?" vyvalila jsem na něj nechápavě oči.

"Ustup kousek, nahoře ti to vysvětlim," zasmál se a já ustoupila od okna. On se rozeběhnul a pomocí malého žebříku se vyšplhal až ke mně do pokoje.

"Páni, jak jsi to udělal?" zeptala jsem se užasle.

"To víš, léta cviku. Každej den musim překonat i mnohem těžší překážky, než vylézt k tobě do okna," zasmál se a přitáhnul si mě k sobě. Naše těla byla na sebe přilepená a my se dívali jeden druhému do očí. On se ke mně naklonil a nejprve mě jemně políbil, ale potom už z toho vzniknul vášnivý polibek. Zajel mi rukou pod tričko a blížil se k zapínání mojí podprsenky, když se najednou rozletěly dveře.

"Jess, já….." objevil se ve dveřích Niall, ale jakmile nás zpozoroval, zarazil se a potom se zamračil a začal zase rudnout jako rajče.

"Vypadni od mojí sestry, Nicku!" zařval a vrhnul se na něj. Já tam jen stála a tupě zírala. Jak sakra ví jeho jméno? Do pokoje vběhli kluci, kteří je hned začali od sebe odtrhávat. Přidala jsem se k nim a snažila jsem se je dostat od sebe, ale najednou jsem ucítila palčivou bolest na čele. Zapotácela jsem se a cítila jsem, jak mi něco horkého teklo po obličeji. Kluci se na mě vyděšeně dívali a Nick vyskočil oknem.

Little sister which  I loveKde žijí příběhy. Začni objevovat