Nasedl jsem do auta a jel jsem rovnou k domu toho debila. Nasupeně jsem doběhl ke dveřím a zběsile jsem začal zvonit a bušit na dveře. Během chvilky mi přišel otevřít Luke a tvářil se, jakoby se před chvíli nic nestalo. Na nic jsem nečekal a hned jsem mu jednu vrazil.
„Au...co děláš vole?“ Zeptal se nechápavě a držel se za nos, ze kterého mu začala téct krev.
„Ještě jednou se Jess dotkneš a zbiju tě tak, že tě nikdo nepozná.“ Syklnul jsem naštvaně a ještě jednu jsem mu vrazil. Byla to pořádná rána, protože mě dost bolela ruka. On na mě nechápavě koukal.
„Tohle je jediné a poslední varování. Jestli zjistím, že jsi se k ní ještě jemon přiblížil, nepřej si mě.“ Naštvaně jsem se na něj podíval a šel jsem zpět k autu a jel jsem do vily.
„Kurva to bolí.“ Zaklel jsem, když jsem si sundal bundu. Okamžitě ke mně přiběhli kluci.
„Sakra zbláznil ses? Co si jako myslíš? Cos mu udělal?“ Křičel na mě Niall. Takže mu podle všeho Jessica neřekla, co jí udělal.
„Udělal jsem mu jen to, co si ten hajzl zasloužil. Chtěl ti znásilnit sestru. To jsem měl nechat být ať mu to jen tak projde?“ Křiknul jsem a oni na mě vyvalili vyděšeně oči.
„Zayne!“ Objevila se najednou pod schody Jess. Hned ke mně běžela a objala mě. Potom se odtáhla a vrazila mi facku. Nechápavě jsem na ni koukal.
„To bylo za to, že jsi utekl a nepočkal jsi na mě.“ Řekla rázně a já se lehce pousmál. Chytla mě za ruku, ale já syknul bolesti. Vyděšeně se na mě všichni podívali. Po dlouhé době jsem se na tu ruku zase podíval. Byla celá oteklá a fialová.
„S tim se musí do nemocnice.“ Rozhodnul Liam a už mě všichni tlačili do auta.
Jess:
Byla jsem hrozně šťastná, že je Zayn zpátky. Musím přiznat, že jsem se o něj bála.
„Jess, proč jsi mi to neřekla, když jsem se tě ptal, co se stalo?“ Díval se na mě ublíženě Niall, když jsme čekali na Zayna v čekárně. Sklopila jsem hlavu a dívala jsem se do země.
„Já….bála jsem se. A navíc, nic se nestalo.“ Špitla jsem a on mi ukazováčkem nadzvednul hlavu a setřel mi slzu, která mi stékala po tváři.
„Pro tebe se nic nestalo, ale pro mě jo. Jsi moje malá sestřička a já nedovolím, aby ti někdo ublížil. Ani nejlepšímu příteli.“ Usmál se na mě a já ho objala. Dveře od ordinace vrzly a z nich vyšel Zayn s ovázanou rukou.
„Tak co?“ Ptal se ho hned Louis.
„Mám to naštípnutý.“ Pokrčil rameny a všichni jsme se vydali k autu. Doma každý zalezl do svého pokoje. Když jsem se osprchovala, na chodbě jsem se ještě srazila se Zaynem.
„Zayne já…chtěla jsem ti poděkovat.“ Řekla jsem rozpačitě. On se pousmál a zvedl mi hlavu tak, že jsem se mu dívala do očí.
„To je v pohodě. Pro tebe jsem to udělal rád.“ Usmál se na mě a začal se ke mně pomalu přibližovat. Naše rty už se skoro setkaly, ale otevřeli se dveře od Harryho pokoje.
„Jé, pardón.“ Zdvyhnul ruce a zacouval zpátky do pokoje. Oba jsme se se Zaynem zasmáli a potom jsme se na sebe zase podívali. Začala jsem zmatkovat.
„Já…dobou Zayne.“ Vykoktala jsem a rychle jsem zalezla do pokoje. Proboha. Málem jsem se líbala s kámošem mýho bráchy. To by nebylo to nejhorší, ale on má holku A kdysi mi dost ublížil. To nebylo správný. Tohle se už nikdy nesmí stát. Zavrtala jsem se do peřiny a usnula jsem.
Tak co na to říkáte? Pomalu se začíná jejich vztah měnit :)
ČTEŠ
Little sister which I love
FanfictionPříběh šestnáctileté Jessici Horan, sestry slavného Nialla Horana, která se zamilovala do Zayna Malika. Příběh plný zklamání, bolestí, smutku, ale také lásky a štěstí. Jak se Jess vypořádá se všemi nástrahami, které jí život připravil, než bude moc...