Představil mě fanynkám -18

1.2K 59 0
                                    

Jess:

Když jsem se ráno probudila, Zayn ještě spal. Chvíli jsem ho pozorovala, jak spí, ale potom jsem se rozhodla, že se půjdu umýt. Jelikož jsem stále nebyla oblečená, jen jsem rychle přeběhla do koupelny a zalezla jsem si do sprchy, kde jsem na sebe pustila proud teplé vody. Zavřela jsem oči a namočila jsem si vlasy. Bylo to tak uklidňující, že jsem si ani neuvědomila, že tu jsem už půl hodiny. Do pokoje jsem vešla jen v ručníku a Zayn ještě spal. Pomalu jsem si vedle něj lehla a dala jsem mu lehký polibek na rty.

"Lásko, vstávej. Máte koncert." On jen něco zamručel, ale dál spal.

"Ale no tak, Zayine." Pohladila jsem ho po vlasech a dala jsem mu další polibek. Najednou si mě k sobě přitáhnul a převalil mě pod sebe.

"Ty….já myslela, že spíš," praštila jsem ho do hrudi a začala se smát.

"Tak promiň, ale nemohla jsem prostě odolat," nevině se na mě usmál a hladově se přisál na mé rty. Když začal rukama bloudit po mém těle, odtáhla jsem ho od sebe.

"Tobě to včera nestačilo?" zeptala jsem se udiveně a on zakroutil hlavou. Šibalsky jsem se usmála a začala jsem ho líbat. Využila jsem jeho nepozornosti a přetočila jsem se nad něj. Chytila jsem jeho ruce, které jsem mu dala nad hlavu a odtáhla se od něj.

"Tak to máš smůlu. Budeš si muset počkat do večera," zasmála jsem se a slezla z něj. Schválně jsem ze sebe shodila ručník a ke skříni jsem došla úplně nahá. Z postele ne ozvalo zamručení.

"Víš, jak moc jsi na mě zlá?" řekl hraně naštvaně Zayn. Otočila jsem se na něj a vyplázla na něj jazyk. Ze skříně jsem si vytáhla oblečení, do kterého jsem se následně oblékla. Zayn mě ještě políbil a šel se také převléct. (média-bez klobouku)

"Dobrý ráno," pozdravila jsem všechny, když jsem přišla do jídelny a sedla jsem si na Zayna.

"Dobrý," zabručeli a všichni se rýpali ve své snídani.

"Co vám je? Vypadáte jak po nějakym flámu," zasmála jsem se jim a omotala jsem ruce okolo Zaynova krku.

"A ty se nám divíš? Víte, ono když skoro celou noc křičíte, tak se u toho moc spát nedá," ušklíbl se Niall a ukousl si ze svého toastu. Podívala jsem se na Zayna a cítila jsem, že jsem začínala rudnout až na prstech u nohou. Kdyby to řekl aspoň Harry, ale bráška? Teď se opravdu cítím trapně.

Po snídani jsme se všichni vydali do haly, kde mají mít kluci za dvě hodiny koncert. Chvíli jsem si tam s nimi jen povídala, ale potom se museli už připravit a tak jsem šla za El a Soph, které už seděly na našich místech.

"Tak jsme slyšeli, že už jste se dali konečně dohromady," šťouchla do mě El a obě na mě šibalsky mrkly.

"Tak koukám, že tady se nic neutají," odfrkla jsem si a pak jsme se začaly smát. Koncert byl úžasný. Nejlepší bylo, když zpívali "You & I", při které se na mě celou dobu díval Zayn a já myslela, že se rozteču. Všimla jsem si i pár holek, které mě vraždily pohledem, ale já je ignorovala. Užívala jsem si ten úžasný koncert celým tělem. Pokaždé, když Zayn zpíval své sólo, měla jsem pocit, jakoby se ve mně něco pohnulo.

"A teď by Vám chtěl Zayn něco říct," promluvil Louis a všichni v hale utichli. Zayn si od něj vzal mikrofon a usmál se.

"Takže, určitě všichni znáte Jessicu Horan a víte, že teď tráví čas s námi." Najednou ve mně hrklo. Došlo mi totiž, co chce udělat. Chce mě představit všem jako jeho přítelkyni. Jedna moje část byla nadšená, že to se mnou myslí vážně a ta druhá se bála reakce fanynek a hlavně těch příznivkyň Zayna a Perrie.

"No, takže….." začal a podíval se na mě.

"Pojď prosím nahoru," usmál se na mě a podal mi ruku. Podívala jsem se na holky a ty se na mě povzbudivě usmály. Chytla jsem se ho tedy za ruku a on mě vyhoupnul na pódium. Pohledem jsem vyhledala Nialla, který se na mě usmál. Potom jsem se podívala do toho davu holek, které na mě upíraly své oči a já z toho začínala být dost nervózní.

"Chtěl bych Vám představit mou přítelkyni, Jessicu Horan," usmál se na mě a objal mě okolo pasu. Chvíli vládlo naprosté ticho, ale potom začaly tleskat, pištět a některé dokonce i brečet. Musela jsem se pousmát.

"Proč jste mi nikdo neřekli, že mě Zayn představí všem?" propálila jsem všechny v šatně naštvaným pohledem.

"Ale no tak, Jess. Známe tě až moc dobře. Byla by jsi vystresovaná," zasmál se Louis a poplácal mě po rameni. Vlastně měl pravdu. Kluci se převlékly a potom jsme všichni vyrazili společně k východu. Venku nás ale nečekalo nic dobrého.

Little sister which  I loveKde žijí příběhy. Začni objevovat