Zase spolu -16

1.2K 57 0
                                    

Zayn:

"Pezz, můžu s tebou mluvit?" zastavil jsem ji, když chtěla jít za ostatními do obýváku.

"Jasně," usmála se na mě. Zavedl jsem ji k sobě do pokoje a zavřel jsem za námi dveře.

"Tak, o čem jsi se mnou chtěl mluvit?" Poklepala na místo vedle ní, ale já zůstal radši stát.

"Víš, já… přemýšlel jsem." Na chvíli jsem se zarazil, ale potom jsem sebral všechnu odvahu a podíval jsem se jí zpříma do očí.

"Už to mezi námi neklape," ona na mě nechápavě zírala a já pokračoval, "naposledy jsme spolu spali před třemi měsíci a ty jsi v prvním měsíci. Nejsem blbej a moc dobře vím, že mě podvádíš, ale prostě jsem nedokázal otevřít oči, abych to všechno viděl. Takže… je konec, Perrie. Mezi námi už nic není a nebude," zakončil jsem svou řek a sledoval jsem, jak začínala rudnout. Tohle nebude dobrý.

"T-ty se semnou rozcházíš?" vyjela na mě a vzpřímila se do stoje.

"Jo, rozcházím se s tebou," řekl jsem pevně a ona přešla až ke mně.

"Se mnou, se nikdo nerozchází. Budeš litovat, Zayn Maliku, že jsi se semnou, kdy rozešel," zakřičela a potom vyletěla z pokoje jak namydlený blesk. Tak a tohle bychom měli. Teď už zbývá jen poslední věc.

Jess:

Z toho rozhovoru jsem pochopila, že se Zayn rozešel s Perrie, ale nevím proč. Musela jsem se pousmát. Chtěla jsem si dát znovu sluchátka, ale někdo zaklepal na moje dveře a ty se potom pomalu otevřeli a do pokoje nakouknul Zayn.

"Můžu?" zeptal se nesměle a já mlčky kývla. On přešel ke mně a posadil se vedle mě na postel.

"Slyšelas to?" zeptal se po chvíli ticha.

"Jo," hlesla jsem se, on sklopil hlavu. Do teď se mi díval zpříma do očí.

"Zaye, řekni mi, co se stalo." Pobídla jsem ho. Ani nevím, kdy se ve mně vzalo tolik lítosti. Ano, bylo mi ho líto. Ještě před pár dny jsem ho nesnášela a teď? Vůbec nechápu svoje city.

"Podváděla mě. Mělo mi dojít hned, že to dítě není moje. Kdyby mi Niall neotevřel oči, když jsi se… jsi se pokusila o sebevraždu. Došlo mi, že tohle všechno se děje kvůli mně," špitnul a já viděla, že mu po tváři teče slza. Lehce jsem nadzvedla prstem jeho hlavu tak, aby se mi díval do očí.

"Zayne, děkuju." Usmála jsem se na něj a on se na mě zmateně díval.

"Za co?" zeptal se nechápavě.

"Za to, že jsi mi dal svojí ledvinu. Nic tak velkého a krásného pro mě nikdy nikdo neudělal." Nesměle jsem otřela naše rty. Chvíli jsme na sebe jen tak koukali, ale on si mě potom přitáhnul k sobě a my se začali vášnivě líbat. Tak po pěti minutách jsme se od sebe odtáhli, abychom popadli dech.

"Teď jsme spojeni. Máš v sobě kus mě a to znamená, že nás nikdy nikdo nerozdělí. Miluju tě." Zářivě se na mně usmál a já na něj zírala s otevřenou pusou. Znovu spojil naše rty a my se začali opět líbat.
"Taky tě miluju," hlesla jsem, když jsme leželi vedle sebe na mojí posteli a on mě držel ve svém náručí a hladil mě po vlasech.

"Zayne?" ozval se z chodby Louisův hlas. Omluvně se na mě podíval a šel ke dveřím.

"Vy jste se s Perrie pohádali, že tak rychle odešla?" Uslyšela jsem ještě, než zavřel dveře. Přehodila jsem přes sebe peřinu a ani nevím, jak se mi to podařilo, ale usnula jsem.

"Jess, vstávej, jdeme k bazénu, jdeš taky?" Budil mě někdo a já pomalu otevřela oči. Nad mojí postelí se skláněl Niall a zářivě se na mě usmíval.

"Uhm," zahučela jsem a pořádně se protáhla. Podívala jsem se na hodiny, které ukazovali tři hodiny odpoledne. To jsem spala tak dlouho?

"Tak se převlékni do plavek a přijď za námi na zahradu, jsou tam i holky." Usmál se na mě a odešel. Začala jsem vzpomínat, co se dělo než jsem usnula. Musela jsem se ujistit, že se mi to jen nezdálo, a tak jsem se podívala můj noční stolek, kde ležel Zaynův prstýnek, který si tam položil, když za mnou přišel. Takže se mi to nezdálo. Ze skříně jsem si vytáhla modro černé plavky a velkou osušku s Minie. Oblékla jsem si je a zamířila jsem na zahradu. Cestou jsem si ještě vzala gumičku a vlasy si stáhla do culíku. Všichni už byly ve vodě, až na Harryho a Zayna, kteří se honili po zahradě. Rozložila jsem si osušku na trávu a pomalu jsem šla k bazénu. Chtěla jsem jen nohou vyzkoušet, jaká je voda, ale někdo mě chytnul okolo pasu a skočil semnou do vody.

"Ty idiote!" zakřičela jsem na Zayna, když jsem se konečně vynořila nad hladinu. Samozřejmě, že se mi všichni smáli.

"Ale no tak." Usmál se na mě a políbil mě.

"Ehm, uniklo nám něco?" zeptala se El, když jsme se od sebe odtáhli. Chtěla jsem něco říct, ale Zayn si mě k sobě přitáhl a začal mluvit první.

"Jo, uniklo," zasmál se a znovu mě potopil. Nečekala jsem to, takže jsem se nestihla nadechnout a trochu jsem se nalokala vody.

Little sister which  I loveKde žijí příběhy. Začni objevovat