Prrie je zpět -26

1K 49 0
                                    

Zayn:

Od té doby, co byla Jess před týdnem v parku, se chová divně.Kdykoliv se jí na to zeptám, nechce o tom mluvit. Mám o ní strach.

"Zayne, jdeme s kluky do klubu, jdeš taky?" nakoukl do ložnice Harry.

"Ne, dneska hlídám malou, Jess jde někam s holkami," odmítnul jsem a vyndal malou z postýlky, abych jí mohl jít ohřát mléko. On jen pokrčil rameny a odešel. Seděl jsem u televize a v náručí jsem držel malou Caroline, která před chvilkou usnula, když zazvonil domovní zvonek.

"Sakra," zaklel jsem, položil ji do postýlky a šel jsem otevřít. Za dveřmi mě čekalo velké překvapení.

"Ahoj," zářivě se na mě usmála Perrie a bez pozvání vešla dovnitř.

"Co tady chceš?" syknul jsem na ni rozčíleně a ona se zasmála, což mě nehorázně vytočilo.

"Něco jsem ti přinesla." Zalovila v tašce a podala mi nějaké papíry. Nechtěl jsem si je vzít, ale ona mi je strčila přímo pod nos, takže mi nic jiného nezbylo. Nechápavě jsem do nich koukal a pak jsem se podíval na ní. Na tváři jí pohrával spokojený úsměv.

"Co to je?" zeptal jsem se jí nechápavě.

"To jsou výsledky DNA," řekla, jakoby to bylo nad míru jasné a já na ni pořád nechápavě zíral. Povzdechla si a přešla ke mně. Natlačila se na mě tak blízko, že jsem cítil její silnou voňavku.

"To je můj milý Zaynie důkaz, že tě Jessica podváděla. Nechala jsem udělat testy otcovství, jak té její Caroline, tak i mojí malé Jade. Tady je důkaz, že Jessica tě podvedla a Caroline není tvoje, a že MOJE malá Jade je i tvoje dcera," vítězně se usmála, poodstoupila a založila si ruce na prsou. Nechápavě jsem na ni zíral a poté jsem přesunul svůj zrak zpět do těch papírů.

"Takže, jestli se budeš chtít přijít podívat na svojí dceru, víš kde bydlím." Dala mi pusu na tvář a odešla. Já pořád stál na jednom místě a důkladně jsem si pročítal ty papíry. Nechtěl jsem tomu uvěřit. Že by mě Jess podvedla? Ne, tohle mi k ní nesedí. Ale přeci, je to napsané tady v papírech. Z přemýšlení mě vyrušil pláč Caroline. Rychle jsem došel k její postýlce a dal jsem jí do pusinky dudlík, který jí vypadl a ona hned zase usnula. Chvíli jsem ji pozoroval. Nechtěl jsem věřit tomu, že by nebyla moje. Prostě jsem si to nechtěl připustit. Přešel jsem k baru, ze kterého jsem vyndal láhev vodky a odšrouboval jsem z ní víčko a pořádně se napil.

Jess:

S holkami už jsme byly unavené, a tak jsme se vydaly domů. Nikdo z nás nepil, jen jsme si daly jednu sklenku vína a to před nějakýma pěti hodinami. Nasedly jsme do auta a jely jsem rovnou ke klukům do vily. Hned jak jsme otevřely dveře, ucítila jsem závan alkoholu. No to si ze mě dělá prdel? Rychle jsem si zula boty a vběhla jsem do obýváku. Car spala v postýlce a Zayn seděl na gauči se skoro prázdnou flaškou vodky.

"Zayne? Co si jako myslíš, že děláš?" vyjela jsem na něj potichu a on se na mě hnusně podíval. To už u nás stály i holky a pozorovaly, co se bude dít.

"Co já dělám? Spíš co jsi dělala ty před tím, než se Caroline narodila?!" zařval tak nahlas, že jsem se divila, že to malou nevzbudilo. El se na mě tázavě podívala a já kývla. Přešla k dětské postýlce, vzala malou do náruče a nesla ji nahoru do jejího pokojíku.

"Co to meleš?" křikla jsem na něj a on se zasmál.

"Jakoby jsi to nevěděla. Caroline není moje. Podvedla jsi mě!" zařval na mě a já na něj zůstala zírat s otevřenou pusou.

"K-kde jsi to vzal?" zeptala jsem se ho nechápavě. Znechuceně se uchytl, vzal nějaké papíry ze stolu a došel až ke mně.

"Perrie mi přinesla testy DNA. Podvedla jsi mě a myslela sis, že na to nepříjdu. Ale to jsi na pěkným omylu. Caroline není moje, ale Jade ano. Takže zítra si sbalím věci a půjdu za svojí pravou dcerou!" vmetl mi to přímo do obličeje a já na něj zůstala zíral s otevřenou pusou. Cítila jsem, jak mi po tvářích tečou slzy. Nechápala jsem, jak mohl uvěřit, že jsem ho podvedla a ještě k tomu, když mu to řekla ONA. Podívala jsem se do těch papíru. On mezitím odešel nahoru a já se zhroutila na zem. Hned vedle mě byla Sophie a pomáhala mi na nohy. Tiše jsem vzlykala a v rukou jsem žmoulala ten kus papíru, který mi právě zničil celý život.

"J-jak jí m-mohl u-uvěřit?" vzlykla jsem a Soph mě silně objala.

"Z-zítra si sbalíme-věci a ode-odejdeme," řekla jsem rozhodně, zvedla se a zamířila jsem rovnou do Carolinina pokojíku. Má tam i jednu velkou postel. Ze skříně jsem si vytáhla pyžamo, které jsem tu měla a převlékla jsem se. Pohladila jsem ji po hlavičce, lehla si do postele a usnula jsem.

Little sister which  I loveKde žijí příběhy. Začni objevovat