16| ''Milla! Burada ne işin var?!''

2.6K 156 26
                                    

Bedenimi ona doğru bir çocuk hevesinde çevirdiğimde, ellerini saçlarıma atıp sabahlığın yaka kısmından kurtararak salmıştı. Sonra ince dudaklarını alnımda yumuşak bir baskıyla kısa süre hissettim. Bu öpücüğün verdiği duygu ise bambaşkaydı pek tabii.

''Aman tanrım!''

Her şey fazlasıyla güzel ve huzurlu geçerken, duyduğum tanıdık kadın çığlığı ile birlikte başım oyuk pencereye doğru dönmüş, elleriyle yüzünü kapatan Leydi Carmilla'yı görmüş, panikle yerimden sıçramıştım. İşin en garip yanı ise Leydi

Carmilla'nın bizi yarı çıplak, tam Jerome alnımı öperken görmüş olmasıydı.

''İnanamıyorum şu an!'' Diye bir başka çığlık attı. ''Yalnız kalmak istiyoruz diye düşündüğünde ben sohbet edersiniz, aramızdaki konuları baş başa konuşursunuz sanıyordum- Bu da nedir?!'' Elleri hala yüzünde, başı bambaşka bir yere dönüktü ve çığlık atmayı sürdürüyordu.

''Milla! Burada ne işin var?!'' Diye biraz sinirli bir şekilde karşılık veren Jerome ile, yüzümü onun karnına gömmüş, yok olmak istemiştim.

''Ahmak! Daha ne kadar dışarıda kalabiliriz?! Yarım saat sonra gün doğacak! Hepimiz kömür oluruz! Uyumak için eve döndük doğal olarak!''

''Neden buradasın o zaman?! Git ve uyu!''

''Sesleri duyunca başınıza bir şey geldi sandım! Saldırıya uğradınız ya da kavga ediyorsunuz sandım!'' Diye karşılık veren Leydi Carmilla da, en az Jerome kadar sinirliydi şimdi. ''Ama meğer burada bambaşka şeyler dönüyormuş! Zina çeviriyormuşsunuz burada! Mercimeği fırına veriyormuşsunuz! Ahlaksızlık yapıyormuşsunuz! Nereden bileyim ben bunu?!''

''Öyle bir şey olmadı!'' Dedi birden panikle. ''Öyle bir şey değil!''

''Theodore, benim koku duyumun ne denli gelişmiş olduğuna dair bir fikrin yok sanırsam, tatlım. Bu odadan buram buram feromon, ter ve cinsel sıvı kokusu alıyorum.'' Dediğinde, verecek bir cevap bulamamıştım ama Jerome'un söylediğine göre aslında biz tam olarak kast edilen şeyi yapmamıştık. ''Her neyse, ben uyumaya gidiyorum. Durmunuz iyiymiş. Belki de çok ama çok daha iyi.'' Sonra bir kahkaha bıraktı kırmızı iri dudakları arasından.


Servant | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin