4| "Öylece gitmesine izin mi verdiniz?!"

7K 303 41
                                    

"Aptallar!" dedi kadın kan kırmızıya dönen gözleri ile birlikte. " Aptallar! İki eliyle bir malafatı doğrultamayan aptallar! Ben yokken ortalığı oyun parkına mı çevirdiniz?! Öylece gitmesine izin mi verdiniz?!" Sonra delici bakışları Serafim'e dönmüş ve insanüstü bir hızda yanına varıp, iki büklüm eğileceği bir biçimde tutmuş ve tasmadaki bir köpek gibi salona doğru çekmeye başlamıştı adamın bedenini.

Adam ise tutulan kulağının verdiği acı ve kadının beton sertliğindeki kolundan kurtulma çabasıyla birlikte salona doğru sürüklenmiş, kadın onu içeri doğru savurduğunda, "Ya sen?!" diye bağırdı. "Senin düzen sağlayıcımız olman gerekiyordu. Liderimiz olarak olgun ve ihtiyatlı olmalıydın. Yirmi beş yaşındaki adamla sidik yarıştırmak ne demek oluyor?! Sikeyim seni Serafim!"

Sonra rüzgar gibi dönüp arkasındaki adamlara baktı. "Sadece bir hafta, ya da en fazla bir buçuk hafta ortalıkta olmuyorum ve siz, gül gibi çocuğu elinizden kaçırıyor, hatta sanki kaçmasını ister gibi boktan tavırlar sergiliyorsunuz, şato mahşer yerine dönüyor ve siz, bir haltı düzeltemiyorsunuz!" Diye yeniden bağırdı kadın. "Elizabeth, söylediğinde ona kızmakla gerçekten çok büyük aptallık ediyormuşum ben! Siz erkekler gerçekten salağın önde gidenisiniz!"

Servant | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin