2-"No ei se kumminkaan vastaa"

192 16 20
                                    

Uutta lukuuu
(tän luvun kaikki kuvat kadonnu kiitos wattpadin pahoittelen siitä koska en muista/omista enää niitä kuvia niin et ne ois tallella)

•••

Taehyung nk.

Sovimme Hobin ja Jiminin kanssa että vietämme poikien kesken viikonlopun meillä ja se onneksi kävi vanhemmilleni.

The Alienit:

Tae: monelta me siis nähään tänään? ja tuuttekste kaupan kautta?

Jimin: no siis emmä tiiä kai me jossai 16 aikaa voitais jo tulla ja voidaa mun puolest käydä kaupas ennenku tullaa
Jimin: ainii onks sun vanhemmat koko viikonlopun himas?

Tae: juu 16 käy ja pitäis niiden olla ei ne oo ainakaa mitää sanonu

Hobi: joo mullekki käy kello 16. mä voin tulla sunkaa Jimin kauppaa ja mehä voidaa nähä vaik siin Taen löhel olevan kaupan ees vaik jotai varttii aikasemmi
Jimin: Joo mulle köy näkyillää sillo mä meen pakkailee👋

Tae: Nähään sitku tuutte ovi on auki nii tulkaa vaa

Selvä he tulevat 16 ja minun pitäis siivota ennen sitä.. aikaa on 2 tuntia. "Tae!" äitini huutaa alakerrasta. "Mitä?" kysyin kävellessä alakertaan ihmetellen miksi heillä on matkalaukut eteisessä. "Unohdin iskäsi kanssa kertoa että lähedemme viikoksi hoitamaan työhommia Japaniin ja jäät tänne siksi aikaa yksin voit kutsua Jiminin ja Hobin vaikka koko viikoksi mutta olkaa nätisti älkää tuhotko mitään" äitini sanoi tuimasti minua katsoen. "Okei, mä pidän huolen täst talost sen aikaa ja pitäkää te kivaa!" sanoin ja halasin äitiä ja iskääni ennenkuin he poistuivat talosta taksilla lentokentälle josta heidän lentonsa lähtisi. Näin kävi usein että minulle unohdettiin kertoa kuin vasta viime hetkellä. Päätin laittaa igeeseen kuvaa pitkästä aikaa.

❤️:Park_Jimin,Hobi_ ja 254 muuta
KimTaelin: Viikonlopust taiski tulla käty viikko😝 Plus enää vähä yli 2 viikkoo @Oficial_Bts keikaan!!
Kommentit:
Park_Jimin: Täääh sähä sanoit et ne on himas mut ui vittu mähä voin jäädä koko viikoks
Hobi_: Täst tulee hauska viikonloppu KimTaelin ja Park_Jimin
KimTaelin: no siis ne vaa lähti vähä sen viestin jälkee ja ootteks te jo tulos? Park_Jimin


Samassa ovi kävi nauravat Jimin ja Hobi astuivat kassit kilisten ja rahisten sisälle. "Moi Taelin me tultii" huusi Jimin. Hän on ainoa joka käyttää Taelin lempinimeä. "Ja käytiin kaupanki kautta" Huusi Hobi heti perään. Voi ei no tästä ei seuraa mitään hyvää ajattelin kävellessä alas nauravan kaksikon seuraksi keittiöön. "Jaa että sillälailla mut kaissä Hobi muistat et sun viinapää on paska ku mikä" naureskellen kysyin johon vain Hobi tuhahti ja Jimin nauroi vain lisää.

Skip pari tuntii

Olimme syönneet pizzaa ja pelanneet pleikallani eri pelejä ja tanssineet just dancea. Kello näytti jo puolta kahtatoista jolloin päätimme että olisi hyvä aika mennä nukkumaan. Jimin meni nukkumaan isoimpaan virashuoneeseemme joka oli yläkerrassa ja Hobi viereseen hieman pienempään vierashuoneeseen minä itse suuntasin suihkun kautta nukkumaan. Vartin pyöriskeltyä sängyssä päätin avata puhelimen ja selata sitä koska uni ei meinannut millään tulla.

❤️: Parl_Jimin ja 967 muuta
KimJin_: Ensi viikolla eka keikka josta kiertue lähtee käyntiin! En malta odottaa näkeväni teidät fanit!!
Kommentit: 1259
Park_Jimin: Jes! Odotan innolla
JinFan: Wuhuu pääsen ekaa kertaa teijän keikalle!!

Idol-Vkook ✓Where stories live. Discover now