22-Salaisuuksia ja paljastuksia

115 7 12
                                    

Täs ois tän viikon uus luku ja saadaa Hobiki mukaa takasi

•••

Taen Nk.
Maanantai

Saimme Jungkookin kanssa kuulla Jiminiltä härnäyksiä lauantai sunnuntai yöstä. Kukaan muu ei ollut kuullut tai ei ainakaan maininnut mitään. Olimme sopineet Jiminin ja muiden BTS:n jäsenten kanssa että saimme kertoa Hobille. Hän soitti eilen illalla ja juttelimme uudelleen. Annoin hänelle anteeksi mutta sanoin ettei se siltikään tarkoita että luottaisin häneen täysin. Menisin Jiminiä ja Hobia vastaan koululle kun he pääsevät. En tosiaankaan koululle asti. Näemme läheisessä puistossa. Idea alunperin tuli siitä kun Jungkook halusi tietää miltä hän näyttää kun hän soitti minulle. Sen jälkeen keskustelimme asiasta ja muille asia oli okei. Asia vaatii luottoa sillä en tosiaan halua asian leviävän. Jimin oli lähtenyt eilen yöllä. "Huomenta" Jungkook sanoi ja keskeytti ajatukseni. "Mitä sä mieiti?" hän kysyi. "Häh en mitää tai stressaan vähän tästä päivästä" sanoin. "Kyl se hyvin menee ja jos ei mee niin se kuka tästä kaikesta vastaa on me et sinä tai Jimin" Jungkook sanoi. "Mut sit te joudutte vaikeuksii jos jotai käy" sanoin. "Höpsö älä murehdi siitä" Jungkook sanoi ja halasi. "Älä sä siitä murehdi oikeesti me kyl sit hoidetaa se managerinkaa" Jungkook lisäsi. Katsoin häntä. Hän vain hymyili jonka jälkeen antoi pusun ja nousi. Menimme alakertaan syömään aamupalaa. Jin ja Yoongi olivat lähteneet käymään studiolla ja Namjoon menee sinne myöhemmin samoin Jungkook. Namjoon oli ulkona lenkillä joten olimme kaksin. "Eihä meil ees oo ruokaa kauheemmin" Jungkook sanoi ja katsoi kaappeja. "Mm käyks nuudelit tai jugurtti ku eihän me käyty eilen kaupassa?" Jungkook kysyi. "Jugurtti käy" sanoin ja otin vettä. Hän otti jääkaapista jugurtit ja kaivoi lusikat ja asetti ne pöydälle. Istuin alas ja hän istui vastapäätäni. Aloimme syömään kun Namjoon saapui. "Ai huomenta" Namjoon sanoi ovelta. Moikkasimme häntä ja hän suuntasi suihkuun. Olin oikeastaan ihan iloinen että he eivät muuttaneet elämäänsä minun tultua. Ehkä hieman he suunnitelivat uudelleen mutta ei onneksi paljoa joutunut muuttamaan minun takia. Olimme syönneet ja menimme olohuoneeseen. Istuimme sohvalle ja vedin viltin päälleni sillä minulla oli kylmä. Katsoimme jotain random sarjaa kun Namjoon meni keittiöön. Hän oli näköjään käynyt kaupassa. Ei hän ostanut kuin pieniä tarvikkeita jotta hän pystyi tekemään meille kolmelle lounasta. Hän alkoi tekemään ruokaa ja puhui jonkun kaverin kanssa puhelimessa kun tunsin käden reidelläni. Siirsin kättä sillä nyt oli väärä hetki. Namjoon pystyi näkemään kaiken jos vain katsoi tänne. Mutta käsi löysi takaisin. Käsi liikkui ylemmäksi ja ylemmäksi. Jungkook tuli lähemmäksi ja kuiskasi "Shh nyt et pidä ääntä". "Mut Namjoon näkee jos se kattoo tänne" vastasin takaisin. "Ei se nää ku pidetää tää täs pääl" Jungkook kuiskasi ja veti vilttiä paremmin. Käsi löysi paikkansa housujeni alle. Pidin huolen että viltti oli kummankin päällä.

Namjoon oli lopettanut puhelun jo aikaa sitten ja oli juuri saannut ruuoan tehtyä. Hän kävi olohuoneessakin muttei huomannut mitään. "Syödääks voitais sit lähtee studiolle kattoo se albumi vikan kerran enneku se julkastaa" Namjoon tuli kysymään. Nyökkäsimme ja suuntasimme keittiöön. Otimme ruokaa ja aloimme syömään.

Olimme syönneet ja menimme laittamaan itsemme valmiiksi. Olin päättänyt mennä suihkuun mutten sinnekään saannut mennä rauhassa.

Kaikki oli valmista. "Mennääks sit?" Jungkook kysyi. "Sopii" sanoin. Jungkook veisi minut puistolle jonka jälkeen hän lähtisi Namjoonin kanssa studiolle. "Namjoon ooks valmis?" Jungkook kysyi hänen huoneen ovelta. Namjoon tuli huoneestaan. "Juu oon" hän sanoi. Menimme autolle ja Jungkook lähti ajamaan. Istuin etupenkillä sillä en kestä kunnolla istua takapenkillä.

Idol-Vkook ✓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora