10-Se teki mitä?

178 10 21
                                    

Njähää uutta lukuu ja jotai jännää xd

•••

Yoongin Nk.

Oli viimein perjantai ja toinen keikka päivämme. Olin käynnyt jo suihkussa ja muuten valmistautunut. Hotellimme oli Soulissa ja esiintymisemme olisi Olympic stadionilla. Olemme täällä sunnuntaihin asti kunnes sunnuntai iltapäivällä me siirryimme Daeguun joka on minun koti kaupunkini. Olimme eilen saanneet viestiä managerilta että stadiumille lähdetään kello 9.30 jolloin olemme ajoissa harjoittelemassa. Suurin osa lauluista jotka laulamme ovat samona kuin Busanissa mutta yksi laulu on lisää koska faneja on enemmän paikalla ja näin. Keikkamme alkaisi jälleen 18.00 mutta toivon että takahuone ei eskaloidu niinkuin viimeeksi.

K

ello läheni jo puolta kymmentä joten päätin suunnata alakertaan jossa manageri ja Namjoon jo näköjään olivat jo odottamassa. Yksi vartijoista otti laukkuni ja laittoi sen jo autoon johon olen menossa niin valmiiksi. Pian Jungkook saapui väsyneen näköisenä. Hänen silmän aluset vain tummenee tummenemistaan. Ihmettelin että missä Jin on kello on ihan juuri puoli. "Missä Jin on?" kysyin jos joku tietäisi. "Aa joo se meni käymää vessas ja haki samal jotai huoneestaan tulee iha justiin" vastasi Namjoon jolle vain nyökytin päätäni. Pian manageri sanoi että autoon saa mennä ja ohjasi kukin omalle paikalleen. Menin tänään Namjoonin kanssa samaan autoon ja Jin ja Jungkook menivät samaan. Managerimme tulee aina omallaan. Tiesin että Jin oli saapunut koska automme lähtivät liikkeelle ja kohti stadionia jossa harjoittelisimme biisit läpi jonka jälkeen on taas valmistautumis tauko.

Sit ne jää sinne harjottelee ja nii pois päin ja me skipataa eilis päivään mut taen asuntoon jos jiminki on

Taen Nk.

Heräsin siihen että jokin kolisteli alakerrassa. Otin puhelimeni lattialta ja kastoin kelloa se näytti jo yhtä päivällä. Nousin äkkiä ylös joka oli virhe. Rojahdin saman tien lattialle. Joka paikkaan sattui. Pian ovi aukesi ja Jimin tuli sisään. "Mitä tääl tapahtu? Kaikki hyvin?" Hän kysyi heti kun pääsi luokseni. Yritin nousta mutta se sattui. "Sattuu" Oli ainoa mitä sanoin sanottua. Jimin auttoi mut sängylle istumaan ja kysyi huolestuneena "Mihin sua sattuu?" Katsoin reittäni ja tajusin housun olevan veressä. Haavani se on auennut se on kohta johon sattuu. Yritin peittää sen mutta liian myöhäistä. "Älä peitä.. Mä näin sen" Jimin sanoi surullisena. Pystyin päivän olemaan tekemättä mitään. Tunsin oloni häpeälliseksi ja että olin pettänyt lupauksen. Yritys oli että minulla ei olisi avonaisia haavoja niin että ne voisivat aueta helposti silloin kun olisi konsertti päivä jotta emme missaisi paljoa konsertista vain minun takiani mutta epäonnistuin siinäkin. Katsoin lattiaan en uskaltanut liikahtaa. Jimin nosti päätäni ylöpäin jotta katsoisin häntä ja sanoi "Hei ei se mitään sul on vaikeeta ja mä tiiän sen. Sä yritit kumminki parhaas ja päivä oli hyvä alku mut nyt hoidetaan tää ja mennää syömään mä kävin kaupas ostaa lisää ruokaa ku sä nukuit ja siks mä kolistelin jos heräsit siihe." "Sun ois oikeesyi hyvä syyä sä alat muuten pyörtyilee sen takii etet syö" Jimin lisäsi ja katsoi totinen ilme silmissään minua kunnes ojensi käden jotta auttaisi minut ylös ja vessaan. Jimin puhditsi haavan ja laittoi siteen siihen ja sanoi "Tuu syömään kohta katotaa sit miten edetää huomenna jos käy". Nyökytin päätäni ja katsoin kun Jimin poistui vessasta. Huokaisin syvään ja nousin se sattui hieman mutta ei paljon. Kävelin rappuset alas rauhassa ja menin keittiöön. "Sun aamupala on nyt lounas mutta tossa on salaattia sun lempi salaattias ja sit kalaa. Syö nii paljonku pystyt ja sit mennää olkkariin" Jimin sanoi ja jatkoi loppujen tavaroiden laiton jääkaappiin ja tuli itksekkin syömään. Minulla tosiaan ei ollut nälkä mutta en voinnut vastustaa salaattia joka on minun lemppariani. Otin vähän sitä ja vähän kalaa ja aloin syömään hitaasti. Sain syötyä ennen Jiminiä. Hän viestittelee jollekin jotain niin hän teki eilenkin. "Mä söin jo" sanoin hiljaa katsoen Jiminiä. Hän nosti päänsä ja katsoi lautastani ja hymyili. "Sä voit laittaa ne tiskikoneesee nii laitan sen sit päälle tuun peräs kohta olkkariin" Hän sanoi ja jatkoi syömistä lukien jotain.

L

Idol-Vkook ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora