Hjelloo uutta lukuu vaihteeks!
⚠️pieni varotus kans luvussa mainitaan itsetuhoisuutta ja syömishäiriöö⚠️•••
Jungkookin Nk.
Tänään olemme palaamassa Daegusta takaisin Seouliin jonne olen asuntolaamme kutsumassa vieraan mutta minun pitää vielä miettiä miten saan Taen meille ilman että muut huomaa sillä en halua vielä muiden tietävän. Kello oli puoli yksitoista ja olen pakannut kaiken mitä mukananni oli joten päätin että menen jo alas odottamaan muita. Olen vähän etuajassa mutta onneksi vain 10 minuuttia.
Muut saapuivat aulaan odottamaan minun kanssani. Aulassa oli kiusallinen hiljaisuus joten päätin laittaa kuulokeet korville kunnes manageri sanoi että voimme mennä autoihin. Istuin Yoongin kanssa samassa autossa niinkuin yleensäkkin. Olin iloinen että kiertue oli ohi jotta saa levätä hetken mutta samaan aikaan halusin takaisin lavalle. Pian automme lähti liikkeelle ja näin ikkunasta kuinka fanimme ottivat kuvia ja kuinka salamat välkkyivät. Matka takaisin asuntolallemme on noin 2 tuntia.
Skip sinne asuntolaan
Olimme saapuneet asuntolallemme joka on aika lähellä keskustaa aidatulla alueella missä on myös TXT:N asuntola vähän matkan päässä. Suuntasin suoraan huoneeseeni ylakertaan. Kaikkien huoneet ovat yläkerrassa paitsi vierashuone jonka tarkoitus oli alunperin olla huone 5 jäsenelle mutta hän ei päässytkään debytoimaan kanssamme joten siitä tuli vieras huone. Jäsen joka ei päässyt sittenkään bändiimme mukaan on nyt naapuritalossa TXT:N jäsenten kanssa koska hänen vanhempansa maksoivat levy-yhtiölle että hän saa olla harjoittelijana pidempään.
Aloin purkamaan tavaroitani ja vein pyykit pois pyykkihuoneelle jossa Jin oli laittamassa pyykkejään koneeseen. Onneks meillä on kaksi konetta joten sain pyykkini toiseen koneeseen ja lähdn sanomatta mitään. Laitoin loputkin tavarat paikalleen ja istuin pöytäni ääreen jossa oli kesken eräinen maalaus joka jäi keksen ennen kiertuetta. Huoneeni oli aika sotkuinen mutta päätin siivota sen vasta huomenna ennenkuin Tae saapuu. Tiesin poikien olevan väsyneitä joten päätin suunnitella mihin aikaan kutsun Taen. Halusin kutsua hänet siksi että voisimme jutella sillä haluaisin pystyä juttelemaan hänen kanssaan normaalisti. Olin miettinyt autossa tunteitani häntä kohtaan mutta ne olivat solmussa tykkäsin hänestä mutta olimme jutelleet vain vähän aikaa tai no noin kuukauden joten en tiedä onko se vain ohi menevää.
Suuntasin alakertaan katsomaan mitä muut jäsenet tekevät. Yoongi oli syömässä nuudeleita jotka olivat ainoat ruuat mitä kaapistamme tällä hetkellä löytää. Namjoon oli olohuoneessamme pelaamassa jotain mutta Jiniä ei näkynyt. Katsoin eteiseen hänen kenkänsä ja takkinsa oli pois joten ajattelin hänen lähteneen kauppaan niinkuin hän yleensä sen hoitaa. Päätin mennä Namjoonin mukaan pelaamaan johon loppu ilta varmaan meneekin.
Skip loppu ilta ei tapahdu mitään siistii eli seuraavaan päivään keskiviikkoon
Heräsin yön aikana monta kertaa koska olin liian stressaantunut tästä päivästä. Tänään olisi keskiviikko ja päivä jolloin Taen pitäisi tulla. Päätin mennä ensin lenkille ja suihkuun kunnes söisin ja siivoaisin huoneeni. Vaihdoin vaatteet ja suuntasin ovesta ulos ilmoittaen Jinille keittiöön mihin menen. Lähdin kohti metsää joka oli talojen takana.
Olin juossut jo noin puolitoista tuntia kunnes päätin mennä takaisin sidälle. Matkalla näin Soobinin. Hän oli tulossa myös lenkille. Tervehdin häntä ja menin sisälle kävellen suoraan vierashuoneen viereiseen suihkuun. Palasin takaisin huoneeseeni miettien mitä puen päälle. Hetken mietittyäni päätin pukea mustan hupparini ja harmaat shortsit. Laitoin vaatteet päälleni ja aloin siivoomaan huonettani.
YOU ARE READING
Idol-Vkook ✓
Fanfiction"Se teki mitä?" - Taehyung on perus BTS nimisen neljän hengen poikabändin fani jonka yhden illan yhtäkkinen viestittely suhde muuttuu pikku hiljaa johonkin suurempaan. Mikä voikaan mennä sinä aikana väärin. Kaikki? ei mikään? (Kirjan alku on kirjot...