18-Alkoholismia ja tunteita

102 8 11
                                    

Täs luvussa on puhetta sit alkoholismista myöski joten mahdollinen varoitus asiasta plus näkökulma vaihtuu aika useesti mut yritän saada sen sillai fiksusti MUTTA se yllätys löytyy täst luvustaa

•••

Kolmas persoona Nk.
Torstai

Oli kulunut tasan viikko Taen isän ja siskon hautajaisista ja kotiin paluusta. Viikko oli kulunut Bts:n asuntolalla itkien. Jimin oli käynnyt lähes joka päivä moikkaamassa kaveriaan. Jungkook oli turvautunut Jiminiin ja oli kertonut tälle tunteistaan Tae:ta kohtaan. Jimin oli iloinen hänen puolestaan ja lupasi auttaa tätä kertomaan. Sillä hän halusi vain parasta kaverilleen. Jin oli huolehtinut kaikista että se syövät jopa yhdestä ylimääräisestä päivä vierailijasta. Yoongi oli viettänyt aikaa huoneessaan ja studiolla lähes koko viikon. Namjoon oli ollut Yoongin kanssa studiolla että auttamassa Jiniä parhaansa mukaan. Hobi oli sen sijaan muuttanut omilleen vihdoin pois alkoholisti perheensä luolta. Tunteita oli joka sorttia ja joka suunnasta. Toiset huolissaan, toiset rakastuneita, toiset stressaantuneita ja toiset surullisia.

Taen Nk.

Oli mennyt jo viikko hautajaisista ja kotiin paluusta. Olin riidellyt äitin kanssa torstaina kotiin päästyä jonka jälkeen tulin Jungkookin luokse asuntolalle. Jimin on käynnyt joka päivä. Olen suurimmaksi osaksi itkenyt kuin vauva ja ollut kaikkien huolehdittavana. Mutta jotain outoa olen samalla huomannut sillä Yoongi poistuu lähes aina kun Jimin saapuu paikalle. En tiedä onko heillä jotain taustaa vai mitä. En myöskään halunnut mennä kotiin takaisin sillä äiti luokkasi ja aika pahasti mutta tarvitsisin tavaroita kotoa ja tämän takia olimme sopineet Jungkookin kanssa että hän veisi ja hakisi minut lauantaina jotta voin hakea sen mitä tarvitsen. Sain oikeastaan paikan asua täällä väli aikaisesti kunnes äitini rauhoittuu.

Jungkookin Nk.

Olin stressannut koko ajan sen jälkeen kun viime keskiviikkona juttelin Jiminin kanssa. Kerroin hänelle mitä tunnen häne kaveriaan kohtaan ja hän lupasi auttaa. Suunnitelmamme oli että Jimin tulisi mukaan hakemaan Taen tavaroita mutta hänelle tuleekin jotain ja ei voikkaan lähteä joten tällä matkalla saan kertoa. Olen ollut koko viikon Taen tukena mahollisimman paljon sillä sitä hän tarvitsee.

Yoongin Nk.

Olen pakoillut asuntolaamme Jiminin tulon jälkeen. Ensimmäisen kerran kun hänet näin. Minä. Minä näin hänessä jotai joka saa perhosia vatsaan aina kun näen hänet joten olen pysytellyt studiolla että huoneessani niin sanotusti piilossa. Olen ajatellut vain yhtä asiaa oliko tämä rakkautta ensisilmäyksellä?

Olen tuottanut kaksi kokonaista sanoitusta viikon aikana toiseen olen saannut tehtyä melodiaakin. Biisit tulevat uuteen albumiimme. Namjoon on auttanut minua. Koreografimme on esitellyt meille uutta tanssia yhteen valmiiseen biisiin. Se vaikutti ihan okei helpolta jopa minulle. Jos jotain hyvää pitää löytää tältä viikolta olen ainakin saannut paljon aikaiseski.

Hobin Nk.

Olin vihdoin muuttanut omilleni. Kaikki tavarat olivat vihdoin paikoillaan. Tarvitsin kylläkin uuden ruoka pöydän ja tuolit sillä niitä en omistanut. Asuin ennen vanhempieni kanssa. He joivat ja vetivät aineita oikeastaan joka päivä. Vietin vapaa aikaani joko tanssi studiolla tai kuunnellessa heidän riitelyään. Ja nyt olin vihdoin kerännyt rahat hyvin halpaan yksiöön lähellä koulua ja tanssi studiota. Olin selvittänyt myös välejäni Taen ja Jiminin kanssa. Koulu episodi oli päättynyt Taen osalta. Sen jälkeen kun vaihdoin tanssi linjalle ja Lisa muutti muualle en ole kuullut hänestä mitään eikä kyllä haittaakkaan sillä estin hänet aika kaikkialta. Olin päättänyt parantaa tapani ja yrittää näyttää heille että haluan olla heidän kanssa. Olen kyllä jotain jutellut Lisan kaverin kanssa mutta vain sen takia että käskin heidän porukkaansa pysymään poissa meidän luolta ja viimeisen noin neljän päivän aikana se on oniistunut. Olen myös ihmetellyt mihin Jimin on joka päivä lähtenyt hän kyllä puhui näkevänsä Taehyungia mutta siltikään mikään ei käynnyt järkeen.

Idol-Vkook ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora