Täs ois viimenen luku "Huolestunut" osaa ja sit se taas jatkuu muilla luvun nimillä.
•••
Keskiviikko ensimmäinen keikka päivä
Yoongin Nk.Herätys oli puoli seitsemän jotta ehtisimme suihkuun ja syömään ennen stadionille lähtöä. Tämän päivän konserttimme oli Busanin Asiad main stadiumilla. Olin innoissani mutta myös stressaantunut koska yksi jäsenistämme ei ole ollut henkisesti kovinkaan paikalla viimeisen viikon aikana meinaan Jungkook. Hän on ollut poissa oleva jollain tavalla eikä ole pystynyt keskittymään kunnolla. Näin eilen Jinin menevän Jungkookin huoneeseen ja tulevan hieman surullisen näköisenä pois sieltä kun satuin silloin liikkumaan käytävällä vaikka hän ei minua huomannutkaan. Olin maannut sängyllä jo puolituntia stressaten ja tajuten että minulla alkaa olla kohta kiire joten kiiruhdin äkkiä suihkuun jonka jälkeen pohdin mitä puen päälleni päätin että laitan tpaidan ja farkut lippiksen kera. Pian sain viestin manageriltä meidän ryhmäämme
Manageri+Pojat
Manageri: Huomenta. Päivä alkaa harjoitttelulla stadioinilla jonne teidän viedään 8.00 joten näemme silloin aulassa jossa teidät ohjataan autoihin. Jos on jotain kysyttävää voit tulla jo aulaan 7.50 olen silloin siellä jo odottamassa. Menen nyt syömään mukaan saa tulla muuten hoitakaa itsenne aulaan kahdeksaski.
Rm: Mä tuun ainaki syömään
Jin: Mä kävin jo mut mul on kysyttävää nii tuun sit aikasemmi
Yoongi: Mä tuun syömää iha just kans
Manageri: Selvä nähdään kohta alhaalla mutta mites Jungkook? Onkohan hereillä? Tai voisiko joku käydä katsomassa että hän on varmasti hereillä?
Jin: Mä voin mennä tuun sen jälkee sit
------------------------
Aloin miettimään miksi Jungkook ei vastannut. Hän kyllä yleensä vastaa jotain pientä edes mutta ehkä Jin tietää jotain ja siksi halusi mennä. Suuntasin itse alakertaan hotellin aamupalalle syömään managerin ja Joonin kanssa.
Jinin Nk.
Suuntasin viestin jälkeen suoraan kohti Jungkookin huonetta sillä tiesin eilis illasta lähtien jotain mikä saattoi vaikuttaa vastaamattomuuteen. Koputin oveen mutta kukaan ei avannut ovea. Pyysin siivoojaa avaamaan oven sanoen että unohdin avaimeni huoneeseeni. Siivooja avasi oven jonka suljin perässäni. Huutelin Jungkookin nimeä mutta kukaan ei vastannut. Suuntasin sängylle se oli aivan sekaisin mutta siinä ei ollut ketään. Vessa oli tyhjä ja kenkiä oli vain yhdet jolloin muistin että Jungkook otti myös mukaan toiset kengät joita en nähnyt enää tuossa vaikka eilen illalla ne olivat siinä. Tällöin tajusin että hän oli lähtenyt. Otin puhelimeni taskusta ja yritin soittaa hänelle. Pian kuulin puhelimen soivan sängyn vieressä olevalla pöydällä. Hän oli jättänyt puhelimensa hotellille. En yiennyt mitä tehdä, enkä halunnut mennä sanomaan managerille koska hän suuttuisi jonka jälkeen Jungkook olisi pulassa. Joten soitin Yoongille jospa hän osaisi auttaa.
Soittaa henkilölle Yoongi
Yoongi: Mitä nyt miks et oo tullu? Ja mis Jungkook?
YOU ARE READING
Idol-Vkook ✓
Fanfiction"Se teki mitä?" - Taehyung on perus BTS nimisen neljän hengen poikabändin fani jonka yhden illan yhtäkkinen viestittely suhde muuttuu pikku hiljaa johonkin suurempaan. Mikä voikaan mennä sinä aikana väärin. Kaikki? ei mikään? (Kirjan alku on kirjot...