Täs on uus luku ja tää on nyt ehkä vähän vaa tälläne täyte luku tai turha luku
•••
Takauma
Olin poistumassa takahuoneesta kun joku otti kädestäni kiinni ja veti suudelmaan. Suudelma oli pitkä ja syvällinen. Pian se päättyi ja häivyin paikalta etsien Jiminin. Suuntasimme kotiin päin kertoen Jiminille samalla mitä tapahtu tämän reaktio oli vain kirkua keskellä tietä "SE TEKI MITÄ"
Skipataa sit sunnuntaille eli seuraavaan päivään
Jiminin Nk.
Heräsin sohvalta johon olin viime yönä nukahtanut. Olimme Taen kanssa myöhään kotona mutta muistan että jotain kummaa tapahtui. Jungkook suuteli Tae:a. Olin hämmentynyt kaverini käytöksestä ja yhtäkkiä hän paljastaa jotain suurta. Hän näytti niin onnelliselta mutta niin hämmentyneeltä. Päätin että kysyn vielä asiasta mutta ajatukseni keskeytti nälkä joka kurni vatsassani. Katsoin kelloa seinällä ja se näytti jo puolta kahtatoista. Olin juuri nousemassa ylös kun kuulen oven aukeavan yläkerrasta. Tae oli herännyt. "Huomenta" hän sanoo väsyneesti. Hän on edelleen hämmentävä. Ihan kuin en enään tuntisi omaa kaveriani. "Huomenta vaan" vastasin takaisin samalla kun katsoin hänen poistuvan vessaan. Otan puhelimeni taskustani ja katson ilmoituksia. Kaksi tykkäystä Insagramissa ja yksi ilmoitus pelistä. Nousin ylös ja menin keittiöön tekemään aamupalaa jossa tae istui jo pöydän ääressä tuijottaen ikkunasta tyhjyyteen. Ulkona oli vielä lämmin mutta sää ei näyttänyt mukavalta. "Haluuks aamupalaa? tai no lounasta" kysyin Taelta herättääkseni hänet tähän mailmaan. Tae nosti päänsä ja katsoi minua räpytellen silmiä kysyen "mitä?" naurahdin ja sanoin "niin ruokaa haluuks" johon Tae nyökkäsi vaikka tiesin ettei hän oikeasti halua syödä sen pystyy huomaamaan hänen eleistään. Aloin paistamaan jääkaapista löytynyttä kanaa ja keitin riisiä. Kana oli valmista ja asetin ne lautasille ja jäin odottamaan riisin valmistumista. Riisin valmistuksen jälkeen tarkosin lausen Taen eteen ja istuin itse pöydän ääreen. Aloin syömään samalla sivusilmällä katsoen että kaverinikin syö.
Okei skip johki kello 16 iltapäiväl
Mietin edelleen mitä eilen oikeasti tapahtui ja miten Taen koulun käynti saataisiin toimimaan. Opet pommittaa minua että hänen on tultava kouluun erityis loman jälkeen joka loppuu viikon päästä. Tiedän ettei hän tule pystymään menemään kouluun mutta kohta hänet potkaistaan pihalle ja hänen äitinsä ja sukunsa saisi hepulin. Heidän suvussa koulun käynti on etuoikeus ja varsinkin hyvä koulutus josta hänen sukunsa maksaa paljon jotta heidän lapsensa pääsevät hyvälle alalle josta saa paljon rahaa. Taen vanhemmat ja suku haluaisi hänet jonkun yrityksen pomoksi tai sitten lääkikseen mutta tiedän että Tae ei halua sitä hänen unelma ammattinsa on aina ollut malli tai ammatti valokuvaaja. Hän rakastaa valokuvausta ala-asteelta asti. Päätin että meidän on aika puhua miten hän ajatteli tulevaisuutensa järjestää koulun osalta ja siitä mitä eilen tapahtui vaikka tiedän että Tae ei tule tykkäämään. Tiesin Taen menneen yläkertaan huoneeseensa joten suuntasin sinne.
Taen Nk.
Istuin sängylläni pelaten peliä mikä puhelimessani on. Olin edelleen hämmentynyt eilisestä. Kaikki oli uutta minulle olen ollut ihastunut joskus kauan sitten tai en ole edes ihan varma mitä tunnen häntä kohtaan. Mutta tiesin että hän tuntee jotain enemmän. Palaset alkoi loksahtaa paikalleen. Jos hänellä on tunteita minua kohtaan ja siksi hän oli niin huolissaan. Jatkoin pelaamista kunnes sain viestiä iigeessä. Se oli Jungkook. Sydämmeni hypähti ja minua alkoi stressaamaan. Poistiun pelistä ja menin katsomaan viestin.
ESTÁS LEYENDO
Idol-Vkook ✓
Fanfic"Se teki mitä?" - Taehyung on perus BTS nimisen neljän hengen poikabändin fani jonka yhden illan yhtäkkinen viestittely suhde muuttuu pikku hiljaa johonkin suurempaan. Mikä voikaan mennä sinä aikana väärin. Kaikki? ei mikään? (Kirjan alku on kirjot...