Jahaaa uutta lukuu noin 2 kukauden jälkeen pahoittelen mut oli tos yhteishaku juttui ku haen uudellee mut täs ois tää nyt
(Ja en tosiaan löydä/muista et olinks sanonu jonkun päivän et millon se Daegun keikka on)•••
Jungkookin Nk.
Olimme saapuneet hotellille jo aikaa sitten ja Jin ja Yoongi oli käynyt juttelemassa minun kanssa jolloin päätin myös että on Namjoonin aika tietää mitä on meneillään joten kaivoin puhelimeni uudelleen taskusta ja etsin hänen numeronsa.
Namjoonin ja Jungkookin keskustelu:
Jungkook: Voitaisko jutella sun huonees mul ois asiaa?
Namjoon: Juu tuu vaa tänne
-------
Kun Namjoon vastasi laitoin kengät jalkaan ja aukaisin oven kertoen vartijalle mihin menen ja koputin Namjoonin oveen. Pian ovi aukesikin ja astuin sisään hänen kysyessään mitä asiani koski. Olin hetken hiljaa miettien miten kerron kunnes päätin kertoa samalla tavalla kuin Yoongikin sai tietää. "Tota se mun asia koskee tätä mitä on meneillee ku oit ehkä jäänny vähä ulkopuolelle" sanoin Namjoonin kurtistaen kulmiaan näyttäen paikkaa hänen vieressään. Istuin alas ja jatkoin "Vähä aika sitte tapasin yhen meijän fanin iigees ja sit vastasin sille huviks ku aattelin et yllätän pari fanii ja sit sainki tietää enemmän ja mulle tuli jotenki fiilis et haluun suojella sitä ja auttaa ja sit mun tunteet alko kasvaa jollai tasol sitä kohden ja sit se välil ei vastaillukkaa ja huolestuin ja sit annoin sille ja sen kaverille ne kaks vip lippuu ja eilen sit ku nähtii ne kerto sen oikeen mitä sille tapahtu ja sit ku me aateltii et on aika lähtee nii mä suutelin sitä" pidin pienen tauon ja jatkoin "ja tää fani on poika melkein mun ikänen mut se varmaa tuli selväks eilen". Katsoin ovelle ja olin stressaantunut kunnes Namjoon kysyi "Ja tuon takia sä oot ollu viime aikoina vähän poissa oleva?" Nyökkäsin hänelle ja näin hänen hymyilevän. Hän ei sanonut mitään vain hymyili tiesin sen meinaavan että asia on okei. "Tietääks muut?" Hän kysyi. "Jin ja Yoongi tietää.. Manageri ei" sanoin. En halunnut managerin tietävän sillä hän ei hyväksy kahden saman sukupuolen rakkatutta. Namjoon nyökkäsi sanoen "Älä huoli mä en kerro" hän taisi huomata stressaantuneeni enemmän vaikka teisin ettei heistä kukaan kertoisi. Nousin sohvalta ylös poistuen ovelle sanoen "Ei mulla muuta". Avasin oven poistuen omaan huoneeseeni.
Mietin miten saan Taen vastaamaan sillä halusin todella jutella ja että hän näkisi viestini. Oli yli kaksi tuntia kun viestit oli lähetetty. Sisälläni pelkäsin aina pahinta vaikka aina ajattelin hänellä olevan vain kiire. Päätin mennä suihkuun ja valmistautua huomisen keikkaan.
Taen Nk.
Mietin sitä mitä Jimin eilen puhui. Minun olisi tosiaan viikon päästä palattava kouluun samoihin aikoihin kun äitini pitäisi palata. En halunnut hänen palaavaan asiat olivat menneet pahemmaksi hänen lähdön jälkeen hän tiesi minulla olevan syömis ongelmia aikasisemmasta osasto jaksolta mutta ei tiennyt mitään muista ongelmista koska hän ei halunnut kuulla lääkärin lausuntoa koska olen suvun pettymys mielenterveys ongelmineni kanssa kuulemma. Asiaa ei helpota ollenkaa huono koulun käyntini. Sain tädiltäni viime vuonna tililleni 200€ jotta ostaisin mukavat koulu tarvikkeet ja opiskelisin kunnolla. Käytin rahat ostaakseni uusia kameran osia kameraani.
Olin maannut sängyllä jo tovin kunnes päätin katsoa puhelintani. Näin ilmoituksen joka oli Jungkookilta
Jungkookin ja Taen keskustelu:
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Idol-Vkook ✓
Фанфик"Se teki mitä?" - Taehyung on perus BTS nimisen neljän hengen poikabändin fani jonka yhden illan yhtäkkinen viestittely suhde muuttuu pikku hiljaa johonkin suurempaan. Mikä voikaan mennä sinä aikana väärin. Kaikki? ei mikään? (Kirjan alku on kirjot...