3-OMG!

175 17 4
                                    

Uus luku toivottavasti tykkäätte.

•••

Taen nk.

Olin menossa nukkumaan kun kuulin puhelimestani 'pling' äänen ja olin lähellä etten saannut sydänkohtuasta. Aloin kiljumaan ja nousin äkkiä ylös ja pompin rappuset alas kiljuen kuin mikäkin tyttö. Herätin vahingossa Jimin ja Hobinkin sammuksista ja he katsoivat minua sillä ilmeellä että 'et oo tosissas' ja Jimin yritti hiljaa sanoa "älä pidä noin kovaa ääntä" ja minä naureskelin kunnes muistin samalla miksi tulin ja aloin selittämään asiaa. "Jungkook se kelle sä Jimin käskit laittaa viestii nii se himpula vastas mulle" puoliksi huusin ja kiljuin heille ja Hobi katsoi meitä ilmeellä ettei hän tajunnyt mitään ja Jimin hyppäsi pystyyn päätään pidellen repien puhelimeni kädestä että hän voisi katsoa mitä tämä vastasi.

Jungkookin ja Taen keskustelu

KimTaelin_: Moi. Miten sul menee? Ois siistii olla sun, oot niin komee ja kaikkee💜

Jjungkook_: Öitä vaa! Ihan hyvin menee entä sulla? Taidat olla aika suuri fani ku sun igees on täynnä mun kuvii ja pari jonkun muunki?! Kiitti kehuista!

------

"Jimin auta auta mitä mä teen?" kysyin paniikissa Jiminin nauraessa minulle. "Älä naura vaa auta" yritin huutaa tälle hänen naurunsa seasta jolloin Jimin keräsi itsensä varastaessa puhelimeni pieniin kätösiinsä uudelleen. "Hmm.. Emmä tiiä" hän vastasi pohtien päässään hyvää vastausta. "Mut toi kuulostaa toi mun viesti niin nololta ku voi olla" valitin hänelle jolloin sain vain takaisin läpsäyksen käsi varteen "Hei mistä hyvästä toi oli!?" huusin hänelle näyttäessä muka loukkaantuneelta jolloin Hobi alkoi vaikeroimaan lattialla pikku hiljaa herätessä. "Miks te pidätte noin kovaa ääntä?" Hobi kysyi vaivalloisesti vastauksena annoin vain puhelimeni hänen käteensä ja selittäessä mit eilen illalla tapahtui jollon Hobi alkoi kiljua ylipirteään sävyyn jotai josta ei saannut mitään selvää. "Hobi rauhotu anna se puhelin ja kerro toi selkeesti" sanoin hieman hämmentyneenä ottaessani puhelinta takaisin. "Hmm.. Nyt mä keksin" Jimin hihkui innoissaan ottaein puhelimeni kätösiisnä jälleen ja alkaen kirjoittamaan viestiä. Huomasin että hän oli kirjoittamassa jotain todella kauhee joten repäisin nauraen pyhelimeni takaisin pyyhkien viestin pois ja alkaen kirjoittamaan jotain parempaa Jimin katsoessa loukaantuneena ja yrittäen pidättää naurua.

Jungkookin ja Taen keskusktelu

KimTaelin_: Moi. Miten sul menee? Ois siistii olla sun, oot nii komee ja kaikkee💜

Jjungkook_: Öitä vaa! Iha hyvin menee, entä itelläs? Taidat olla aika suuri fani ku sun iigees on täynnä mun kuvii ja parin muunki?! Kiitti kehuista!

KinTaelin_: Sä sä vastasit? Miks sä vastaat jollekki noubadi fanille?! Mut öö joo menee ihan hyvin

-------

Päättäen että lähetän tuon koska mielestäni se kuulosti edes jollain tapaa fiksummalta kuin Jimin viesti. (ja mun oli ihan pakko kirjottaa toi tollai 'noubadi') "No mitä sä laitoit" Jimin kyseli innoissaan jolloin vastasin vain parempaa ku sun viestist. "Heii se oli hyvä" Jimin vastasi nauraen takaisin.

-maaginen time skip aamuun-

Aamulla kun heräsin katsoin heti ensimäisenä puheluntani odottaen Jungkookilta vastausta mutta miksi nyt hän olisi minulle enää vastannut. Päätin nousta ja käydä vessassa tekemässä tarpeet ja käydä suihkussa jonka jälkeen ajattelin että voisin laittaa iigeeseen jotain kun olen alkanut laittamaan nykyään enemmän kuvia.

❤️:176KimTaelin_: Päätin sit ottaa kuvan tällei suihkun jälkeeKommentit:Seru: Tais olla villi viikonloppu xdKaissi_: Komee🥵KimTaelin_: Vähä tai ainaki Hobil ja Jiminil, ite en juonnu nii paljoo @ Seru(Seru ja kaissi on Taen sukulaisii)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

❤️:176
KimTaelin_: Päätin sit ottaa kuvan tällei suihkun jälkee
Kommentit:
Seru: Tais olla villi viikonloppu xd
Kaissi_: Komee🥵
KimTaelin_: Vähä tai ainaki Hobil ja Jiminil, ite en juonnu nii paljoo @ Seru
(Seru ja kaissi on Taen sukulaisii)

Päätin lähteä aamupalalle kuvan laittamisen jälkeen. (sil on siis noi vaatteet pääl mitä tos kuvas tos alhaal on)

Katsoin olkariin jossa Hobi vielä nukkui mutta Jiminiä ei näkynyt kunnes kuulin jonkun huutavan vähän ajan päästä kiroamista "Ei tääl oo mitää" johon vain vastasin "Avaisitko sit tän oven niin näytän sulle" kyllä olen nähnyt kummatkin kavereistani...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Katsoin olkariin jossa Hobi vielä nukkui mutta Jiminiä ei näkynyt kunnes kuulin jonkun huutavan vähän ajan päästä kiroamista "Ei tääl oo mitää" johon vain vastasin "Avaisitko sit tän oven niin näytän sulle" kyllä olen nähnyt kummatkin kavereistani alasti joten minua ei haitannut mennä näyttämään hänelle pyyhkeen paikkaa. Lukko loksahti auki jolloin aukasin oven astuen sisään kaapin luokse ja ottaen ylimmältä hyllyltä beigen värisen pyyhkeen antaessa sen Jiminille. Sain kiitokset poistuessani vessasta. Ajattelin laittaa meille aamupalaa ja noille kahdelle särkylääkkeet valmiiksi kunnes sain kaiken valmiiksi kävin herättämässä Hobin. Jimin astui ulos vessasta kysyen saako lainata vaatteita, nyökkäsin vain vastauksena kun Jimin lähti jo kävelemään kohti vaatehuonettani. Hetken kuluttua Jimin saapui pinkki hieman isohko huppari päällä ja mustat revityt farkut jalassa, samaan aikaan kun Hobi saapui vessasta. "Tossa on teille valmiiks aamupalaa ja särkylääkkeet" sanoin hieman hymyillen sain kiitokset kun itse lähdin pakkaamaan reppua valmiiksi koska koulumme alkaa vasta 12 ja kello on vasta 10 eli kaksi tuntia aikaa. Pakkasin reppuni ja vein sen jo alakertaan eteiseen valmiiksi odottamaan. "Monelta meil alkaa tänää?" Jimin kysyi sanoin että 10 kysyen samalla et pitääkö heidän käydä himan kautta mutta kumpikin vain pyöritti päätään ei:n merkiksi, ei heillä kummmalkaan ole kirjoja tai mitään muutakaan mutta onneks meillä on vain neljä tuntia koulua. Istuimme seuravaat puolitoista tuntia katsoen jotain tylsää saippua sarjaa kunnes piti lähteä kouluun. Tuntejä meillä olisi vain Biologiaa ja joku muu ihme info tunti jostain syystä.

Pääsimme koululle kunnes sain puhelimeen ilmoitukseni joka oli äitiltäni luin viestin ja oli lähellä etten romahatnut siihen paikkaan itkemään eli keskelle koulun käytävää. "Onks kaikki hyvin" Jimin kysyi huolestuneena en kyennyt sanomaan mitään vaan näytin viestin Jiminille ja aloin itkemään jolloin Jimin veti minut haliin ja vei minut syrjemälle käytävän päähän istumaan jolloin hän käski Hobin käydä sanomaan opelle ettei he tule tänään kouluun ollenkaan.


•••

No sellanen luku, mitäs piditte? Mitä arvelette Taen äidin laittaneen? Julkasin tän luvun koulussa ja tein sen siellä et vähän outo xd

Js-2.2020-863 words (Muokattu27.4.2023)

Idol-Vkook ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang