Bu kitaba uğradığınız için çok teşekkür ederim! Artık sen de ekibin bir parçasısın.
Bu bölümü yazmamdaki amacım çalıntı, kopya iddiaları olma olasılığını engellemek ve bilgilendirme yapmaktır.
Baştan söylüyorum nereden esinlendiğimi, kendim itiraf ediyorum. Yani kitabımı okurken 'aaa şuna şuna benziyor' demeyin.
Hikayem The100 serisinden ya da başka bir uzay hikayesinden esinlenme değildir. Kitabım Among Us isimli bir oyundan esinlenmedir. Bu oyun hakkında yazılan tamamen özgün bir hikayedir. Benim hayal gücüm ile oluşmuştur.
Among us oyununu bilmeyenler için vampir köylü oyunu olarak da açıklayabiliriz ya da mafya oyunu. Yani hikayede katil(ler) var ve onları bulmanız gerekiyor, katil(ler) kazanırsa oyunu kaybederseniz.
Hikayemde bu tür oyunlardan esinlenen bir hikaye. Uzay gemisinde yaşayan 10 kişilik bir ekip aralarında katil(ler) olduğunu fark eder. Yaşamaları için katil(ler) kim bulmalıdırlar.
+18 olmasının nedeni ise kan gövdeyi götürecek içeride 😁😁 Kan, katil, yara gibi konulardan rahatsız olanlar okumamalıdır.
Bakalım siz katili ya da katilleri bulabilecek misiniz? Daha da önemlisi, ekip bulabilecek mi? Çünkü uzay gemisinde hayatta kalabilmeleri için ellerinden geldiği kadar hızlı bir şekilde bulmalıdırlar.
Yorumlarda fikir yürütebilirsiniz ama katilin kim olduğunu önceki bölümlerden gelip yazmak yok! Rica ediyorum diğer okuyucuların keyfini kaçırmayın.
Ayrıca medyaya koyduklarım katilin kim olduğuna işaret değildir. Bu bölümün medyasında katil kırmızı renk ama benim hikayemde katil kırmızı olabilir de olmayabilir de 😁
İyi okumalar diliyorum ekip!
Aramızdalar!
🌌🌌
Innersloth uzay gemisinin hükümeti gemiyi kalkındırmak için yaptığı deneylerden bir yenisine daha adım atar. Yörüngenin biraz dışında yer alan The Skeld isimli küçük bir uzay gemisinde yapılacak olan deney gizli olsa da kısa sürede herkes tarafından duyulur. Bu deney için yaş gibi herhangi bir şart olmaksızın 10 kişi seçilecektir. Deneyin içeriği ve seçilecek kişilerin neye göre seçildiği de bilinmez. Geminin farklı yerlerinden farklı hikayeleri sırtlayıp gelen 10 kişi The Skeld gemisindeki bir deneyde bir araya gelir. İsimleri bilinmiyordur. Herkes kendine ait olan renk ile tanınır.
Deneyin içeriği belli olmadığı gibi ekibin The Skeld gemisinde geçirecekleri süre de belirsizdir. Geminin imkanları tükenirken ekip arasında bazı problemler de baş göstermeye başlar. Her şey ise oksijen deposunun yer aldığı odada bulunan bir ceset ile daha da çok karışır. Cinayet olduğu kesinleşen olay ardından ekip ne yapacağını şaşırır. Farklı farklı sorunlarla baş ederken bir de aralarında katil olduğunu öğrenmeleri geminin altını üstüne getirir.
The Skeld uzay gemisinin mürettebatı hayatta kalmayı başarabilecek mi? Ekip deneyde başarılı olabilmek için diğer sorunların üstesinden gelmeye çalışırken aralarında bulunan şüpheli kişiyi bulabilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdalar ✔ #Wattys2023
Mystery / Thriller10 farklı kişinin sonunun aynı yerde birleştiği bir hikaye. Among us oyununu seviyor musun? Oyunda katili kısa sürede yakalayabiliyor musun? O zaman seni hikayeye alalım. Bakalım bu hikayede katili ne kadar sürede bulabileceksin. Innersloth uzay ge...