Günlerin keşif dolu geçmesinin ardından ekipteki kişiler yavaş yavaş ayrı yollara gitmeye başlamışlardı. İlk haftalarda herkes beraber yemekhaneye gidiyor, toplu olarak yemek yiyor ve yatma saatlerini aynı tutmaya çalışıyordu fakat geçen günler bazı değişiklikleri de beraberinde getirmişti. Ekiptekiler yazısız bir antlaşma ile artık ilk günlerde olduğundan farklı olarak bireysel takılıyordu.
Danica ilk ne zaman gruptan ayrı olarak yemeğe gittiğini bile anlamamıştı ilk önce. Bir kaç kişi yavaş yavaş geç yemek yemeye başlamıştı, sonra Danica günün birinde kendini Florian ile yemekhanede tek başına bulmuştu. Arkadaş canlısı Camgöbeği ona yemekhaneye giderken haber verdiği için diğerlerinin ekip olarak gitmemeye başladığını etrafına baktığında boş olan yemekhaneden anlamıştı. Bir şikayeti yoktu, Florian ile diğerlerinin garip bakışmaları olmadan rahat bir şekilde sohbet ederek yemeğini yiyordu.
Ona adını daha söylememişti ama Florian bu konuda ısrar etmemişti, anlayışlı gibi duruyordu. Kişisel sorulara cevap vermekten kaçınsa da sohbet arasında bazı şeyleri söyleyivermişti. Kardeşi olduğunu ise özellikle söylemişti çünkü Starwayli olduğunu kanıtlamak istiyordu.
Florian ise Midarlı olduğunu, ailesinin hala orada yaşadığını söylemişti. Genellikle sohbetlerinde Florian anlatıcı, Danica dinleyici olduğu için onun hakkında daha çok bilgi sahibiydi. Bu bazen garip hissettiriyordu. Danica kendi hakkında çoğu şeyi söylememeyi tercih etse de Florian kendi hakkında konuşmaktan hiç çekinmiyordu.
Bazen aklına Mavi'nin dedikleri geliyor, bazen de Mavi'nin üzerilerinde olan gözlerini yakalıyordu. İlk haftaları güzel geçiyordu Camgöbeği ile ama doğru şeyi mi yapıyordu? Florian ile bu kadar yakın olması, diğerlerinin aksine bir arkadaşa sahip olması doğru muydu?
Mavi'nin Pembe ile arkadaş olduğuna dair bir başka kanıt bulamamıştı. Bazen koridordan ses geldiğinde bakmaya gidiyordu ama o günkü gibi Mavi'yi Pembe'nin kapısında yakalayamamıştı. Belki de kendi kafasında kuruyordu. Belki de Florian ile arkadaş olmasını destekleyecek bir şeyler arıyordu çaresizce.
Kafası karıştığı için bazı zamanlar Florian'dan uzak kalmaya çalışıyordu. Lobinin büyük pencerelerinde uzayın derinliğinde kaybolmayı sevse de Florian oranın Danica'nın en sevdiği mekan olduğunu bildiğinden Danica yalnız kalmak istediğinde odasından ayrı olarak kimsenin uğramadığı medikal odasına ya da ilk kez gemiye ayak bastıkları hangarın kapısının bulunduğu yere kaçıyordu.
Aslında Florian ile arkadaş olması koca gemideki sessizliği biraz bastırmaya yarıyordu. Florian yaş olarak ondan biraz büyüktü, yirmili yaşlarının başlarındaydı. Yüzüne inen dalgalı kahverengi saçları yumuşak hatlarını daha çekici, kocaman gülümsemesini daha da güzel kılıyordu. Yakışıklı biriydi ama Danica onu sadece arkadaş olarak görüyordu. Aralarındaki yaş farkından ziyade hala aklında olan Sirius yüzündendi. Daha buraya yeni gelmişlerdi, dönecekleri zaman belli değildi. Sirius'u kendinden her zaman uzaklaştırmaya çalışmış olsa da ona olan sevgisini inkar etmiyor, ona karşı da açıkca söylüyordu. Sirius da onun onu sevdiğini, onu Çöplük'ten korumak için bir ilişki içinde olmadıklarını gayet iyi biliyordu. Sirius'a olan sevgisini onu bataklığa çekmemek için içinde paylaşmadan yaşıyordu.
Florian'a Sirius'tan bahsetmemişti, bahsetmeyecekti de. Sirius onun içinde güzel bir his olarak kalacaktı bu yolculuğunda. Döndüğünde eğer bu deneyden aldığı para yeterli olursa imkanları daha iyi olan Midar'a taşınır, Florian ile arkadaş olarak kalıp Sirius ile sevgili olabilirdi. Midar çok mükemmel olmasa da Çöplük'ten iyiydi. Orada kuracağı hayat Sirius ile yaşamaya, sevgisini uzun zaman sonra tekrar dışarıya salmasına olanak sağlayabilirdi.
Bugün de rüyasına giren Florian nedeni ile kafası oldukça karışıktı. İçinde ona karşı duygular olmadığını düşünse de rüyası onu yanıltacak derecedeydi. Yıldızların eşlik ettiği seyir odasında birbirlerine yaklaşıyorlardı yavaş melodili bir müzik eşliğinde. Danica dudakları birbirine değmeden uyansa da kafasındaki karışıklığa engel olamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdalar ✔ #Wattys2023
Mystery / Thriller10 farklı kişinin sonunun aynı yerde birleştiği bir hikaye. Among us oyununu seviyor musun? Oyunda katili kısa sürede yakalayabiliyor musun? O zaman seni hikayeye alalım. Bakalım bu hikayede katili ne kadar sürede bulabileceksin. Innersloth uzay ge...