POV JORDAN
"Hij is leuk of niet?" Vraagt Mikky nieuwsgierig terwijl ze me met een lach aankijkt.
Sinds Mikky me vorig week heeft gedwongen om naar Vince te lopen, ben ik al de hele week met hem aan het appen en bellen.Voorzichtig knik ik en kijk ik of niemand het gehoord heeft, aangezien we met de hele hut bij Frenkie zijn.
Ik zie Matthijs zijn hoofd snel wegschieten wat verraad dat hij de opmerking van Mikky wel gehoord heeft."Wie is leuk?" Vraagt Donny nieuwsgierig.
Mooi, Donny heeft het ook gehoord. Nu kan ik het beter alvast aan de hele selectie vertellen.
Ik zucht zacht en vertel het zachtjes tegen hem.
"Ben in de stad een leuke jongen tegengekomen en heb nu een weekje contact met hem."
Blij maar ook licht verrast kijkt hij me aan. Ik weet gelijk wat hij bedoeld en geef hem een ik-vertel-het-later-wel-blik. Gelukkig begrijpt hij het en mengt hij zich weer in het gesprek met de jongens.
-
POV MATTHIJS
"Ze heeft een andere jongen ontmoet." Zucht ik verdrietig terwijl ik bij Frenkie en Mikky op de bank zit.Frenkie probeert me te troosten en Mikky kijkt me medelevend aan.
"Het komt door mij Matt, sorry echt waar. Ik dwong haar naar hem toe te lopen maar als ik had geweten dat ze zoveel contact zouden hebben had ik het echt niet gedaan." Zuchtte ze spijtig.
"Tis oke Mik, je kan haar ook niet tegenhouden." Antwoord ik met een kleine lach.
"Hoe ziet hij er uit?" Vraag ik dan toch nieuwsgierig.
"Ik zal een foto voor je zoeken." Antwoord Mikky terwijl ze haar Instagram opent.
Als ze haar telefoon aan me geeft zie ik 2 foto's van de jongen.
877 mensen vinden dit bericht leuk
@vince.vdam: My dog is my girlfriend925 mensen vinden dit bericht leuk
@vince.vdam: I see you 😳
@lailavandam: Lieverd
@jor.anderson: cutie x
nog 209 reacties bekijken"Jongens ik kan hier toch niet tegenop." Zucht ik diep terwijl ik Mikky haar telefoon terug geef.
"Kop op Matt, zo knap is hij niet." Zegt Frenkie terwijl hij zijn schouders ophaald.
"Niet zo knap? Hij is net een spaanse god." Zegt Mikky waarna ze gelijk haar hand voor haar mond legt.
"Vergeet dat." Zegt ze terwijl ze snel naar boven rent."Laat haar maar." Grinnikte Frenkie.
"Heb je de Insta post van je vriendinnetje al gezien?" Vraagt hij terwijl hij een knipoogt geeft.Ik pak mijn telefoon erbij om te kijken wat voor foto Jordan geplaatst heeft.
@jor.anderson
18.445 mensen vinden dit bericht leuk @jor.anderson: Natural Pic :)
@mikkykiemeney: Jordan jij bent onmenselijk
@hziyech: brooo 💯
@sgd_2: 😘😘
@careleiting: JorSnor 😌
@lucavdijk: Zelfs zonder make-up een godin 😩
@vince.vdam: I see you 👀❤️
@jor.anderson: @vince.vdam kom straks langs dan ;)
@frenkiedejong: Knappie
@donnyvdbeek: Droomvrouw 😍❤️
@kasperdolberg: @donnyvdbeek calm your titties babygirl xooxoxo
@donnyvdbeek: @kasperdolberg mongool
@nousmaz97: ❤️❤️
nog 720 reacties bekijken"What the fuck. FRENK!" Boos roep ik naar de keuken waar Frenkie drinken aan het pakken is. Hij steekt zijn hoofd uit het deurgat en kijkt me afwachtend aan.
"Heb je die reacties gezien van Vince en Jor?" Vraag ik hem terwijl hij naast me op de bank komt zitten.
Hij knikt voorzichtig en geeft me mijn drinken aan.
"Laat het los bro, geniet gewoon even van onze FIFA avond."
-
"PAK DAN DIE VERDOMDE BAL." Ik zucht een keer diep waarna ik mijn telefoon pak. Donny, Kasper en Hakim zijn ondertussen ook gearriveerd en druk bezig met FIFA. Ik zelf voel het niet echt vanavond. Ik kijk wat snap verhalen en scroll snel terug als ik iets zie.
Ik zie een foto op Jordan haar verhaal met de tekst "Vinnie beetje moe? 🥰" Er bij. Ik voel een grote steek van pijn en jaloezie in mijn buik."Ze is met hem." Zeg ik zacht terwijl ik naar de jongens kijk.
Kasper is de eerste die opstaat van de andere bank en loopt naar zijn goede vriend toe.
"It's allright bro, she will soon find out what she's missing." Zegt hij geruststellend terwijl hij me een knuffel geeft.
"Dankje Kas. Boys ik ga naar huis man, ik ga op m'n bed zitten nadenken hoe ik dit heb laten gebeuren."
De jongens knikken met medelijden en kijken me na terwijl ik Frenkie zijn appartement verlaat.
"Dit is echt niet goed voor hem, hij moet over Jor heen komen." Zegt Hakim gelijk nadat de deur gesloten is.
"Ik weet het, hij is alleen gelukkig met Jor maar we kunnen haar niet dwingen als ze het leuk heeft met Vince." Donny kijkt naar de jongens.
De andere jongens knikken en gaan wat rustiger als eerst verder met hun spel.
-
JE LEEST
DE LIGT
FanfictionJordan is door het dolle heen als ze hoort dat ze samen met haar beste vriendin Luca, voor de Ajax vrouwen mag spelen. Ze maakt als snel nieuwe vrienden, waaronder jongens van het eerste. Toch blijft haar aandacht bij een knappe, blonde, lange en...