16

802 14 0
                                    

POV JORDAN
Als ik mijn auto deur dicht gooi om weer naar huis te gaan, zie ik dat ik een paar appjes heb. Een appje van  the devil himself zie ik als eerst.

Matthijs de Ligt
Jordan... Duizendmaal sorry, was het in alle drukte vergeten. Ik snap het als je me geen herkansing wilt geven, maar toch vraag ik je erom. :(

Ik besluit niet te reageren, zit niet op hem te wachten nadat hij me heeft laten zitten. Snel kijk ik ook naar de rest van mijn appjes en beantwoord ik ze gelijk.

Luca
Omg, misschien wilt hij je echt terug! LMK hoe het gegaan is. :) xx

Jordan Anderson
Hij is niet komen opdagen. Klootzak.

Carel Eiting
Yo Jor, het is vanavond bij don en rond half negen.

Jordan Anderson
Okee, zie je vanavond x

Ik zucht een keer diep en start dan de auto. Op naar huis.

-

Als ik teleurgesteld het huis binnenloop zie ik dat alleen Alessio op de bank zit.

"Hey maatje." Begroet ik hem terwijl ik mijn tas op de keukentafel zet.

Hij kijkt op van zijn spel en groet me terug. Ik ga naast hem zitten en vertel hem wat er gebeurd is.

Als er even over gepraat heb met mijn broertje pak ik mijn tas weer en loop ik naar boven om me om te kleden voor vanavond.

OUTFIT

OUTFIT

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


-

Ik loop naar Donny zijn huisje en zwaai snel naar zijn ouders als ik zie dat ze in hun huis aan de tafel zitten. Ze glimlachen en zwaaien enthousiast terug.

Met een kleine lach op mijn gezicht loop ik door en stap ik Donny zijn huisje binnen.

Ik loop naar de woonkamer en zie ze zitten. Donny, Carel, Hakim, Frenkie, Mikky, Kasper, Noa en ja hoor,

Matthijs.

Donny merkt me als eerste op een kijkt me met een lach aan. "Hey knapperd van me." Zegt hij waardoor de rest ook opkijkt. Ik zeg iedereen gedag en ontwijk Matthijs zijn blik.

Ik plof of de bank naast Donny en ga dicht tegen mijn beste vriend aan zitten.

Vanmorgen had ik Donny gebeld en vertelt over de situatie met Matthijs. Ook heb ik duidelijk gezegd dat ik niet wil dat hij verhaal gaat halen bij Matthijs.

Donny kijkt me met een troostende glimlach aan, aangezien hij tuurlijk doorheeft dat ik me een beetje verdrietig voel.
Hij slaat een arm om me heen en trekt me dicht tegen hem aan. Zo blijven we zitten terwijl de groep doorgaat met praten.

POV MATTHIJS
Geïrriteerd kijk ik naar Donny. Waarom zit Jordan zo dicht tegen hem aan, en waarom heeft hij zijn arm om haar heen? Het is dat ik weet dat ze beste vrienden zijn, want ze zien er zo uit als een stel.

Ik zucht zacht en probeer me weer te focussen op het gesprek, maar ik merk dat ik naar Jordan blijf staren. Ik wil haar zo graag terug, maar heb het zelf verpest. Ik baal zo erg dat ik onze lunch afspraak gemist heb, dat was de kans dat ik het goed kon maken, maar natuurlijk moest ik het weer verknallen.

Ik kijk naar haar kleding en zie dat ze er natuurlijk weer goed uit ziet, zoals altijd. Sommige mensen vinden dat Jordan te veel haar best doet qua kleding, maar ik vind het echt iets hebben. Dat ze zoveel geeft om hoe ze er uit ziet is ook zeker een van de redenen dat ik voor haar gevallen ben. Ik hou van die mooie classy maar soms ook street style.
Ik weet niet veel over kleding, maar weet wel dat ik van Jordan haar kledingsmaak hou.

Ik kijk toch maar een keer de andere kant op voordat het te veel gaat opvallen en bedenk me hoe ik het goed moet maken met Jordan.

-

POV JORDAN
Ik krijg honger en besluit om naar Donny zijn keuken te lopen, aangezien de jongens alle chips opgegeten hebben. Na een uur tegen Donny aangezeten te hebben, ben ik naast Mikky gaan zitten en hebben we gepraat over kleding, mijn voetbalcarrière, en veel andere dingen. Zo kon ik ook even aan iets anders denken dan Matthijs.

Ik open de koelkast en zie dat er niet veel bijzonders is. Tegen mijn wil in begin ik toch weer te denken aan Matthijs. Was hij onze afspraak écht vergeten of had hij gewoon geen zin in me. Het doet me pijn dat ik zo tegen hem moet doen, maar ik doe het voor mezelf. Ik wil niet dat ik weer zo verdrietig wordt en weet dat ik mezelf er gewoon overheen moet zetten, wat moeilijker is dan gehoopt.

Ik hoor de deur open gaan en zie dat Donny de keuken binnen komt lopen. Hij glimlacht naar me en komt bij me staan terwijl hij mijn hand vast pakt.

"Ik weet dat je er mee zit Jorrie, ik ben er voor je dat weet je toch." Zegt hij terwijl hij me bezorgd aankijkt.

Ik krijg tranen in mijn ogen en trek hem in een stevige knuffel.

"Ik hou van je Don." Snik ik terwijl ik hem vast blijf houden.

-

POV MATTHIJS
Ik zie Jordan weglopen en daarna Donny. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch doe ik het. Zachtjes volg ik ze en blijf ik in de gang bij de deur staan. Ik kijk voorzichtig door het raam en zie dat Donny iets tegen Jordan zegt waardoor ze tranen in haar ogen krijgt. Ik probeer te horen wat er gezegd wordt.

"Ik hou van je Don." Snikt ze terwijl ze met hem staat te knuffelen.

Ik voel een steek in mijn buik en loop weg. Zijn ze toch wel meer dan vrienden? Is Donny me voor geweest?

Ik ga naar de woonkamer waar de rest is en loop zonder tegen iemand wat te zeggen het huis uit. Ik moet even alleen zijn.

Ik gooi de deur achter me dicht en loop richting mijn auto.

Ik hoor dat iemand achter me aan rent, snel kijk ik achter me en zie Carel. Verbaasd kijkt hij me aan.

"Waar ga je heen? Iedereen vraagt zich af wat er is." Zegt hij terwijl hij ziet dat mijn ogen rood zijn.
"Matt, huil je nou?" Zegt hij verbaast en geschrokken .

"Ik ga, sorry Ca." Zeg ik nog voordat ik in mijn auto stap en de deur dicht gooi.

Snel rijd ik weg en in mijn spiegels zie ik Carel me nog verbaasd nakijken.

-

DE LIGTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu