23

1K 16 0
                                    

POV JORDAN
Samen met Luca en Mikky zitten we op de tribune, te wachten tot de jongens het veld op komen. De sfeer in de Johan Cruijff Arena is geweldig.

Alessio Anderson
Niet te veel plezier hebben zonder mij zussie.

Jordan Anderson
Ik zou niet durven kleine!

Voordat de wedstrijd begint, scroll ik nog wat door Instagram.

@jor.anderson

anderson

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

21.330 mensen vinden dit bericht leuk
@jor.anderson: Call me maybe? x
@lucavdijk: pretty bestie
@hziyech: Neefff
@careleiting: knapperd 😍❤️
@mikkykiemeney: leukerdd 💕
@donnyvdbeek: Jorraaaa
@frenkiedejong: 😍😍
@mdeligt_: 👩‍❤️‍👨
nog 687 reacties bekijken

-

Als ik de jongens het veld op zie lopen krijg ik gelijk een lach op mijn gezicht.

Ze beginnen goed, en al snel volgt de openingstreffer van David. Iedereen juicht hard en de sfeer word alleen maar beter.

Na een halfuur zie ik dat Donny de hoekschop mag nemen. Ik krijg gelijk een kleine lach op mijn gezicht en let goed op Matthijs. "Kom op Thijsje dit is jou ding." Zeg ik zachtjes waarna Donny de bal hard richting het doel trapt.

Ik zie hoe Matthijs omhoog springt en de bal vol in het doel kopt. Iedereen schiet omhoog en met een grote lach op mijn gezicht klap ik.

Matthijs komt richting ons vak rennen en als zijn ogen die van mij gevonden hebben wijst hij naar me en stuurt hij een hand kusje.

-

"Wat een geweldige wedstrijd was dit!" Roept Mikky enthousiast als we de tribune aflopen nadat Ajax 4-0 gewonnen heeft van Feyenoord. De vier doelpunten waren voor David, Matthijs, en twee keer Donny.

We blijven bij de familie en vrienden van de andere spelers staan tot er een man naar me toe komt lopen.

"Jordan Anderson? Kunt u mij volgen?" Vraagt hij en als ik Mikky en Luca verbaasd aankijk grijnzen ze. Luca geeft me een zetje zodat ik de man volg en in de war loop ik achter hem aan.

-

Als we bij een kleedkamer aankomen, houd hij de deur voor me open en maakt hij met zijn handen het gebaar dat ik naar binnen moet lopen.

Ik loop naar binnen en sla mijn hand voor mijn mond. De hele kleedkamer is omgebouwd en overal liggen rozen, en staan kleine kaarsjes.

Als ik doorloop zie ik Matthijs staan. Ik krijg een lach op mijn gezicht en grinnik zacht. "What the fuck is dit Matthijs." Ik geef hem een knuffel en voel dat hij een me een kus op mijn voorhoofd geeft.

Hij pakt mijn handen vast en kijkt me met een glimlach aan. "Lieve Jordan, dit is fucking cliché maar who cares." Grinnikt hij als hij een plukje haar achter mijn oor stopt.

"Ik heb je verteld dat ik van jou hou, en dat meen ik ook." Ondertussen haalt hij uit zijn zak een ring met prachtige diamantjes en lachend kijk ik hem aan.

"Je gaat me toch niet ten huwelijk vragen toch?" Grinnik ik waardoor hij lachend zijn hoofd schud.

Hij drukt een kus op mijn wang en fluistert in mijn oor. "Dat komt over een paar jaar pas."

Ik voel mijn wangen rood worden en hij doet de ring om mijn vinger heen.

"Lieve mooie Jordan, wil je mij blij maken en mijn vriendinnetje worden?"

Ik spring in zijn armen en kijk hem aan. "Heel graag." Hij tilt me op en mijn benen sla ik om hem heen. Hij kijkt me aan een geeft me een kus op mijn lippen.

"Eindelijk."

-

6 jaar later...

"Nighell!" Ik loop gehaast op de 3 jarige peuter af en til hem op. "We moeten opschieten schatje, papa moet voetballen."

Als ik het huis uitloop zie ik onze buurvrouw staan. Die ons met een lach aankijkt. "Auguro papá successo!" Roept ze vrolijk waardoor ik lach. "Lo farò!" Zeg ik terug waarna ze haar duim opsteekt.

-

Als we het stadion van Juventus inlopen zoek ik Fleur en Wouter op die al ergens zitten. Als ik ze zie loop ik snel naar ze toe. Ik geef ze beide een knuffel en ga dan naast ze zitten.

"Hey Nighie!" Roept fleur enthousiast terwijl ze hem op schoot zet. Ik glimlach en kijk naar de twee.

-

Als de wedstrijd is afgelopen, wachten we op een plek voor familie tot Matthijs klaar is.

Als ik hem aan zie komen loopt Nighell al enthousiast op zijn vader af. Matthijs tilt hem op en geeft hem een kus. Hij komt naar me toe en geeft mij ook een kus en geeft een kus op mijn buik, waar de 2e inzit.

"Ha familie de Ligt!" Hoor ik achter me waardoor Matthijs en ik ons omdraaien. Ik zie een man staan die ik vaag ergens van ken.

Matthijs begroet hem en de man draait zich naar mij toe en wijst naar Nighell. "Is dit kleine meneer de Ligt?" Vraagt hij met een lach op zijn gezicht waarop ik knik.

-

4 maanden later...

"Ze is er bijna! Ik zie haar hoofdje!" Roept Matthijs enthousiast terwijl het zweet op mijn hoofd staat.

Na een pijnlijke 3 uur, is ze er dan eindelijk. Met tranen van blijdschap neem ik haar in mijn armen als de dokter alles gecheckt heeft.

Matthijs komt naast me staan en geeft haar heel zacht een kus op haar hoofd.

"Welkom Norah Maeve de Ligt." Zegt hij vrolijk waarna hij me een kus geeft.

"Nu zijn we eindelijk compleet." Glimlach ik waarna ik naar ons gezinnetje kijk.

-

Jaaa dit was hem dan! Het einde is aangebroken! Ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden en het met plezier gelezen heb! Er zijn zeker dingen die ik achteraf anders had willen doen, maar dat zul je altijd zien!

Vergeet niet mijn nieuwe boek Nummer 12 te lezen!

Groetjes mij xx

DE LIGTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu