5

1.1K 32 0
                                    

DONDERDAG

Als ik wakker word, pak ik mijn telefoon er bij om te kijken of ik nog berichten heb.

@lucavdijk: Jor? Training begint bijna xx
@lucavdijk: verslapen? Ik zie je vanzelf wel verschijnen x

Ik kijk snel op de klok.

12:30

Ah shit.

Snel schiet ik in een trainingspak en trek ik mijn schoenen aan. Mijn haar doe ik in een hoge snelle knot.

OUTFIT

Snel ren ik naar buiten en stap ik in mijn auto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Snel ren ik naar buiten en stap ik in mijn auto. Ik start hem snel en doe de deur dicht.

Fronsend start ik de auto opnieuw als hij het niet doet.

Na drie keer proberen geef ik het op.

Of course moet dit nu.

Ik bedenk me even wat ik nu moet doen. Ik tik met mijn vingers op het dashboard.

"Hey Don, kom me alsjeblieft ophalen." Zucht ik smekend.

"Kan niet, ben bij oma sorry Jor." Vertelt hij met medeleven. Waarna ik een grinnik hoor.
"Anders bel je Matta even, die gozer appte net dat hij zich verveelde." Aan zijn stem hoor ik dat hij aan het grijnzen is.

Ik bedankt hem en hang op.

"Jordan? Ben je je bed al uit madame?" Door het horen van zijn stem siert er gelijk een glimlach op mijn lippen.

"Matthijsje, kom me alsjeblieft halen. Mijn auto start niet." Ik hoor hem grinniken en ik rol mijn ogen.

"Ik kom er aan Jortje." Hij hangt op en ik voel mijn wangen rood worden. Niemand noemt me 'Jortje' maar als hij het zegt, moet ik toegeven dat ik er geen problemen mee heb. 

-

Na een paar minuten zie ik Matthijs zijn auto de hoek om rijden, snel sta ik op en loop ik richting de weg.

Ik stap snel naast hem in en doe de deur dicht.
"Matt, je bent mijn redder in nood." Zeg ik hem dramatisch waardoor hij even grinnikt.

"Jaja, ik doe het graag."

-

Als we bij de toekomst zijn bedank ik Matthijs.
"Heb je zelf geen training?" Vraag ik hem snel.

"Nee was al klaar." Antwoord hij waarna ik knik.
"Wat ga je nu doen dan?"
"Wachten op jou." Grinnikt hij schattig waardoor ik moet blozen.
"Wil je dat echt doen?" Vraag ik hem voor de zekerheid.

"Als je daarna met mij mee gaat, ik heb geen zin om alleen te zijn." Vraagt hij met een lieve glimlach waardoor ik niet kan weigeren.

"Is goed." Zeg ik hem waarna ik uit de auto stap en richting de kleedkamers loop.

DE LIGTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu