POV JORDAN
Rustig word ik wakker door het zonlicht dat door de gordijnen schijnt. Ik open mijn ogen en dan besef ik het weer. Ik ben op Ibiza!
Ik stap snel mijn bed uit, en trek een zomerse outfit aan.
OUTFIT JORDAN
Ik loop vrolijk naar beneden en zie dat er al wat mensen wakker zijn.
Carel, Luca, Hakim, Daley, Joël en Matthijs zitten aan de tafel.
"Goeiemorgen." Glimlach ik naar ze terwijl ik snel een bord pak.
"Mogguh." Hoor ik overal vandaan komen en als ik mijn ontbijt klaar heb, schuif ik ook bij ze aan.
-
"Dus wat gaan we vandaag doen?" Vraagt Klaas-Jan als iedereen beneden aan de grote tafel zit.
We hebben een hele grote villa voor iedereen, zodat we wel echt samen dingen doen.Iedereen haalt zijn schouders op en mompelt wat.
"We kunnen gewoon dagje naar het strand?" Stelt Donny vragend voor, waar iedereen het mee eens is.
"Oké, zooi pakken en gaan dan!" Roept Daley waarna iedereen naar zijn/haar kamer gaat om spullen te pakken.
Ik trek een leuke bikini aan, en neem een paar handige spullen mee.
BIKINI JORDAN
-
Als we het strand oplopen, voel ik dat iemand mijn hand vastpakt. Ik kijk op en zie Sergiño voor me met een verlegen blik.
Ik glimlach naar hem en loop verder terwijl onze vingers verstrengelt blijven.
-
Ik lig al een tijd te zonnen als ik voel dat er water op mijn been valt. Ik open mijn ogen en zie Sergiño weer voor me.
"Ga je mee het water in? Het is echt lekker." Vraagt hij met een lieve glimlach waardoor ik niet kan weigeren.
Matthijs zit verderop met Savannah en ik zie dat hij naar ons kijkt. Als hij ziet dat ik doorheb dat ik kijk, kijkt hij snel weg en draait hij zich helemaal om.
JE LEEST
DE LIGT
FanfictionJordan is door het dolle heen als ze hoort dat ze samen met haar beste vriendin Luca, voor de Ajax vrouwen mag spelen. Ze maakt als snel nieuwe vrienden, waaronder jongens van het eerste. Toch blijft haar aandacht bij een knappe, blonde, lange en...