9

1.1K 29 8
                                    

POV JORDAN

2 weken later..

Vandaag is het zover, we gaan met alle spelers van Ajax op vakantie, naar Ibiza.

De laatste twee weken is er niet veel gebeurd, contact met Matthijs is er niet geweest.

Wel is er contact geweest met Sergiño, en best veel ook. We zijn goede vrienden geworden, en daar ben ik erg blij mee. Ook heb ik erg veel contact gehad met de andere jongens, en in ben erg close met ze geworden.

-

"Jor! Kom!" Hoor ik Carel door het huis roepen.
Ik heb twee dagen bij Carel en Luca geslapen, gewoon voor de gezelligheid.

Mijn ouders hebben ik gister avond gedag gezegd, en nu is het tijd om naar Ibiza te gaan!

-

Ik loop met mijn koffer het huis uit, en ga achterin in Carel's auto zitten.

"Zin in?" Vraagt hij terwijl hij zich enthousiast omdraait.

"Zeker!" Roep ik enthousiast terug en maak mezelf comfortabel.

Luca stapt na vijf minuten ook de auto in. Ze koppelt haar Spotify aan, en zet een liedje op.

Gelijk begint ze als een gek mee te zingen.
"Let's go to the beach each!!"

Carel kijkt mij via de achteruit spiegel aan, en allebei beginnen we te lachen.

"Hou der in de gaten Eiting!" Roep ik lachend naar hem, aangezien Luca nog steeds hard mee zingt.

-

Als we op Schiphol zijn, staan we te wachten bij de gate tot iedereen er is. We hebben een privé vliegtuig geregeld, omdat er anders te veel mensen zijn die foto's en handtekeningen willen.

Ik kijk rond en zie dat er al veel mensen zijn.
Luca, Carel, Hakim en Kasper staan bij elkaar, Matthijs en Savannah staan bij elkaar, en oogcontact met Matthijs heb ik geprobeerd te vermijden.

De iets oudere mannen met hun vriendinnen en vrouwen staan ook bij elkaar.

Ook is er nog een groepje wat jongere jongens, die ik nog niet heel goed ken.
Ik sta bij Frenkie en Mikky, en we staan al een tijd gezellig te kletsen.

-

Na een tijdje wachten, voel ik ineens twee handen voor mijn ogen. Ik schrik even maar lach dan.

"Raad wie het is!" Roept degene enthousiast en ik kan een grinnik niet onderdrukken.

"Nou ik zou het niet weten." Zeg ik sarcastisch waardoor ik achter me een zacht grinnikje hoor.

Ik draai me om en kijk in de mooie ogen van Sergiño. Ik geef hem een knuffel en voel ogen in mijn rug prikken.

POV MATTHIJS

Als sinds Jordan ook op het vliegveld is, kan ik mijn ogen niet van haar afhouden. Ze is veel mooier dan Savannah, dat moet ik toegeven.

Telkens als ik oogcontact probeer te maken, negeert ze het, of kijkt ze na 1 seconde gelijk weer weg.

Wat ik ook wel begrijp, ik heb haar pijn gedaan. Ook mezelf heb ik pijn gedaan, mij deed het namelijk het meest pijn toen ik Savannah voorstelde, en de tranen in Jordan's ogen zag.

Ik wil helemaal niks met Savannah, ze is een leuke meid, daar niet van, maar het was de bedoeling dat ze me zou afleiden van Jordan, wat totaal niet lukt.

Na die kus, en toen we elkaar bekend hadden dat we elkaar wel zagen zitten, heb ik het verpest.

Ik ben zo stom geweest, om Savannah mee te nemen, ik ben niet eens verliefd op haar, maar ik durfde het gewoon niet aan.

Ik was gewoon bang dat ik alles met Jordan zou verpesten, dat ik dit dus heb gedaan.

Ook niet eerlijk tegenover Savannah, maar ja daar zit ik het minst mee.

Ik zie hoe Sergiño zijn handen voor haar ogen houd.

Ik word jaloers als ik zie hoe veel lol ze samen hebben. Ik had dat kunnen zijn, maar ik moest het zo nodig verpesten.

Ze geven elkaar een knuffel, die naar mij zin iets té lang duurt. Maar ik heb er niks over te zeggen.

Toch deed het pijn, toen Jordan zij dat wij nooit iets gehad hebben. Ze had wel gelijk, maar toch vond ik het vervelend dat ze het zei.

Waarschijnlijk heb ik het er zelf zo naar gemaakt. Ik had alleen gehoopt op een kans om met haar te praten, maar het ziet er niet naar uit dat die kans snel gaat komen.

"Schatje, wat denk jij?" Hoor ik een stem naast me, waar ik zonder reden geïrriteerd van raak.

"Huh?" Vraag ik verward, aangezien ik niet geluisterd heb.

"Pff, aan jou heb ik ook niks." Zegt ze boos en loop daarna naar de andere jongens toe.

Daar zijn we ook weer even van af.

-

POV JORDAN

Als we het vliegtuig in lopen, voel ik dat ik een beuk krijg, waardoor ik val.

Als ik mijn ogen sluit, merk ik dat ik niet op de grond gevallen ben. Voorzichtig open ik mijn ogen en zie ik dat Matthijs me opgevangen heeft.

"Val je voor me?" Grinnikt hij droog waardoor ik geïrriteerd raak.

Wat is dit nou weer voor vraag in onze situatie?

"Schei toch uit." Is het enige wat ik zeg waarna ik voor hem uitloop.

-

"Brengt het lot ons toch weer bij elkaar." Hoor ik iemand grinniken.

Ik kijk op en zie dat Sergiño naast me komt zitten. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem dan weer aan.

"Dat blijkt."

-

Als ik besluit een film te kijken, kijk ik naast me en zie ik dat Sergiño verveeld rondkijkt.

Ik stoot hem even aan en bied hem een oortje aan.
"Film kijken?" Vraag ik hem waarop hij dankbaar knikt.

"Thanks, ik verveelde me zo hard." Grinnikt hij waardoor ik glimlach.

-

Als de film bijna afgelopen is, voel ik mijn ogen zwaar worden. Voorzichtig leun ik op Sergiño zijn schouder, en glimlachend kijkt hij me aan.

"Ga maar slapen hoor." Zegt hij lief waarop ik knik.

Als snel val ik in een rustige diepe slaap.

-

Sergiño of Matthijs? 😍

Zouden jullie een ster willen geven als jullie mijn boek lezen en het leuk vinden?

Ik steek er namelijk veel werk in, en het is erg lastig om tijd te vinden om te schrijven, aangezien ik het druk heb met school! ❤️

DE LIGTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu