6

1.1K 25 2
                                    

POV JORDAN

Ik word wakker van iemand die aan mijn gezicht zit. Voorzichtig open ik mijn ogen en zie ik Matthijs. Hij steunt op zijn elleboog, en met zijn vrije arm haalt hij kleine krullen uit mijn gezicht.

Als hij merkt dat ik ook naar hem kijk, schenkt hij me een lieve glimlach.

Ik voel in mijn buik weer een raar gevoel als hij zo naar me kijkt.

We blijven elkaar in onze ogen aankijken, en voorzichtig buigt hij zijn hoofd iets richting die van mij.

"Je bent zo mooi Jordan." Fluistert hij in mijn oor. Ik voel mijn wangen rood worden, maar ik wend mijn gezicht niet af.

Rustig komt hij dichterbij met zijn gezicht, en al snel voel ik twee zachte lippen op de mijne.

Het lijkt net of er een dierentuin is vrijgelaten in mijn buik.

Als hij terugtrekt kijkt hij me met een grote lach aan.

"Ik wilde dit al een tijdje doen." Zegt hij tegen me terwijl de lach niet van zijn gezicht weg te slaan is.

-

Na een tijdje op de bank geknuffeld te hebben, sta ik op.

"Wat ga je doen?" Vraagt Matthijs met een pruillip.

"Je koelkast plunderen." Zeg ik met een klein lachje.

"Ga je gang, zolang je maar mee gaat boodschappen doen."

Ik lach even en loop dan naar de keuken. Ik pak wat drinken en drink het gelijk op.

Ik kijk even op mijn telefoon of ik nog appjes heb. Als ik zie dat ik wat berichten heb, beantwoord ik ze gelijk even.

Luca
Hee mop, moet je even wat vertellen. Niks ergs, app maar wanneer je tijd hebt! X

Jordan
Ben benieuwd! Ik kan morgen na training? X

-

Mama
Jordan, hoe laat ben je thuis? Alessio praat niet met ons, hoop dat jij even kan vragen wat er is. Ik hoef verder niet perse te weten wat er is, maar wil wel graag weten of hij niet in de problemen zit.

Jordan
Ik kom er zo aan.

-

Nadat ik mijn glas in de vaatwasser heb gezet, voel ik twee stevige armen om me heen.
Ik draai me om en zie Matthijs met een grote lach.

"Ik vind je echt leuk Jortje." Zegt hij terwijl zijn wangen rood kleuren.

Ook mijn wangen worden rood.
"Ik vind jou ook leuk Thijsje."

Hij zoent me zachtjes, en ik doe met hem mee.

Als we na een tijdje terugtrekken, kijk ik hem schuldig aan.

"Sorry Thijsje, maar ik moet naar huis toe."

Hij kijkt me met een pruillip aan.
"Moet je echt gaan?" Vraagt hij verdrietig.

"Ja sorry, maar je mag me naar huis rijden." Zeg ik grinnikend waardoor hij ook even lacht.

-

"Dankjewel voor de gezelligheid Thijsje." Zeg ik terwijl ik de deur open gooi.

"Zie ik je snel?" Vraagt hij met een lieve blik op zijn gezicht.

"Zeker." Zeg ik hem en snel geef ik hem een kus.

-

"Ben thuis!" Roep ik door het huis als ik de deur gesloten heb.

Mijn moeder's hoofd verschijnt om het hoekje.
"Waar is Ales?" Vraag ik haar terwijl ik haar bezorgde blik zie.

DE LIGTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu