POV JORDAN
Samen met Mikky en Luca loop ik door de winkelstraten in Ibiza.
Vandaag hadden we zin in een meiden dagje, dus dat is ook wat we aan het doen zijn.
"Gaan we nou eindelijk eten?" Zeurt Mikky voor de zoveelste keer.
Ik rol mijn ogen en grinnik.
"Vooruit, kies maar wat uit."-
Als we even later aan ons eten zitten, merk ik dat mijn gedachtes afdwalen naar Matthijs en Sergiño.
Sergiño is lief, knap en leuk, maar ben ik echt verliefd op hem?
Matthijs is ook lief, ook knap, ook leuk, behulpzaam, bezorgd, grappig.
Terwijl ik nog verder afdwaal, word ik wakker geschud door Luca.
"Dus Jor, wat wil je gaan doen met je leven?" Vraagt ze geïnteresseerd.
Ik heb een korte discussie met mezelf, of ik hun mijn plan ga vertellen, het is namelijk behoorlijk veranderd vergeleken een aantal weken terug.
"Ik ga stoppen met mijn opleiding, ik denk niet dat ik het echt lang wil gaan doen. Ik bedoel, een opleiding tot recherche is leuk, maar ik heb niet het gevoel dat ik het als fulltime job wil doen." Vertel ik hun terwijl ze me geïnteresseerd aankijken.
"Had ik niet verwacht, wat wil je dan doen?" Vraagt Mikky nieuwsgierig.
"Ik wil eigenlijk mijn eigen kledinglijn en webshop." Vertel ik haar waardoor Luca en Mikky allebei verrast opkijken.
"Dat is zo vet! Moet je echt doen, je hebt een leuke kledingstijl." Zegt Luca gemeend.
"Ik wilde het eigenlijk al toen ik klein was, maar ik denk dat mijn eigen bedrijfje beter bij me past dan werken als recherche." Vertel ik ze.
Terwijl we verder praten over de toekomst eten we ons eten op en word het langzamerhand steeds later.
-
POV SERGIÑO
Ik zit rustig op de rand van het zwembad, met mijn benen in het water.
De laatste dagen denk ik veel na over Jordan en mij.
Het voelde goed, toen we in Nederland een beetje aan het rondklooien waren. Ook voelde onze kus goed, maar ik krijg geen hele speciale gevoelens.
Ik weet niet hoe ik dit aan Jordan moet vertellen, omdat ik merk dat ook zij met iets anders aan haar hoofd zit.
Ik weet dat zij en Matthijs iets hadden een aantal weken terug, maar of ze officieel waren, weet ik niet.
Terwijl ik afdwaal merk ik dat Savannah naast me komt zitten.
"Hey." Begroet ze me met een glimlach.
"Hey."
"Waar zit je mee?" Vraagt ze waardoor ik verrast opkijk.
"Hoe weet je dat ik ergens mee zit?" Vraag ik haar verbaasd.
"Je leek gewoon ver weg, maar tell me."
Ik zucht en besluit het maar gewoon te vertellen, ik moet het toch aan iemand kwijt.
"Ik weet niet zo goed hoe het zit tussen Jordan en mij... Als ik met haar ben voelt het goed, maar niet heel speciaal. Ik merk ook dat zij ergens anders zit met haar gedachten." Vertel ik haar terwijl ze geïnteresseerd luistert.
Eigenlijk is ze echt een mooi meisje als je haar zo rustig ziet.
"Ik denk gewoon dat ik meer een beste vrienden gevoel voel, dan relatie gevoel snapje?" Vraag ik haar.
Ze knikt en kijkt me lief aan.
"Ik begrijp je. Misschien is het beter als je het haar eerlijk zegt. Ik merk namelijk ook dat Matthijs ergens anders zit met zijn gedachten." Vertelt ze me terwijl ze haar hand op mijn arm legt, die tintelingen achter laat.
"Ik ga het ook wel zeggen, ik gun haar namelijk het allerbeste." Zeg ik gemeend waarop ze knikt en glimlacht.
-
POV JORDAN
Als we al een tijdje terug zijn, zit ik op mijn kamer. Ik heb net nagedacht, en denk toch dat ik met Sergiño moet praten. Lastig word het wel, maar eerlijkheid duurt het langst.
Ik loop naar beneden en kom op de trap Frenkie tegen. Ik glimlach kort en loop dan snel door naar de woonkamer.
Als ik Sergiño met Noa en Quincy zie zitten, glimlach ik even.
"Gino, kan je even meelopen?" Vraag ik hem waardoor hij opkijkt en knikt.
Samen lopen we naar buiten aangezien daar niemand is.
"Ik wilde eerlijk gezegd ook met je praten Jor." Bekend Sergiño waarna ik kort glimlach.
Ik raap al mijn moed bij elkaar en kijk hem aan.
"Kijk Gino, je bent echt een leuke en lieve jongen, en ik heb ook een leuke tijd met je gehad, maar ik denk toch dat het niet op deze manier werkt tussen ons." Beken ik onzeker, aangezien ik niet weet hoe hij gaat reageren.
Tot mijn verbazing legt hij zijn handen op mijn schouders en kijkt hij me lief aan.
"Jor, je bent een van de leukste meiden die ik ken, maar ik ben het met je eens." Zegt hij waardoor ik glimlach.
"Ik zie je gewoon meer als een beste vriend." Beken ik weer terwijl ik hem aankijk.
"Ik zie jou ook als beste vriendin, maar volgens mij zit jij met iemand anders in je hoofd." Glimlacht hij waardoor ik grinnikend mijn hoofd schud.
"Jij hebt ook alles door." Grinnik ik naar hem.
"Dus, we zitten in een break-up nu?" Grapt hij waardoor ik ook lach.
"We hadden geen officiële relatie of wel?" Grinnik ik.
Hij kijkt even bedenkelijk en knikt.
"Dat klopt." Grinnikt hij dan ook."Gino, ik gun je echt het allerbeste, met wie dan ook." Zeg ik gemeend terwijl ik glimlach.
"Ik jou ook." Reageert hij waarna hij me in een knuffel trekt.
Dit is fijn, in de armen van een van je beste vrienden.
-
POV MATTHIJS
Ik zit buiten op het gras in een hoekje naar de sterren te kijken, als ik een deur open hoor gaan.
Ik zie Sergiño en Jordan naar buiten komen en nieuwsgierig luister ik naar wat ze zeggen.
Niet erg netjes, maar kom op, nieuwsgierigheid overwint alles.
Ik voel mezelf warmer worden als ik hoor waar ze over praten.
Betekend dit dat ik misschien nog kans maak bij Jordan?
Als ik zie dat ze elkaar een knuffel geven, loop ik glimlachend weg.
Mijn dag kan niet meer stuk.
-
Nog een hoofdstukje! Ik dacht, ik knal er nog even een paar bij voordat ik echt een week niet kan plaatsen! ❤️
JE LEEST
DE LIGT
FanfictionJordan is door het dolle heen als ze hoort dat ze samen met haar beste vriendin Luca, voor de Ajax vrouwen mag spelen. Ze maakt als snel nieuwe vrienden, waaronder jongens van het eerste. Toch blijft haar aandacht bij een knappe, blonde, lange en...