POV JORDAN
Als ik wakker word van mijn wekker, zucht ik en draai ik me nog een keer om.
Na vijf minuten word mijn kamerdeur opgegooid en kijk ik in het gezicht van mijn broertje.
"Wat?" Mompel ik naar hem.
"Mag ik misschien mee naar je training? Ik heb helemaal niks te doen vandaag." Vraagt hij smekend en met puppy ogen waardoor ik niet kan weigeren.
"Fine."
-
Als ik me aangekleed heb, ontbijt ik even wat en pak ik mijn spullen.
OUTFIT
Ik ga onderaan de trap staan en roep naar boven.
"Ales kom je?!"Ik krijg een vaag antwoord terug waar ik maar genoegen mee neem. Ik ga alvast in mijn auto zitten en wacht daar tot hij klaar is.
Gelukkig is mijn auto vroeg in de ochtend gemaakt, mijn geweldige vader wilde om 7 uur mijn auto naar de garage brengen..
-
Terwijl ik nog aan het wachten ben, zing ik mee met Shawn Mendes, Ariana Grande en nog meer artiesten.
Als hij er eindelijk aankomt start ik de auto en zorg ik dat Alessio zijn Spotify kan koppelen.
-
Na een gezellige autorit, komen we bij de Toekomst aan.
Samen lopen we de club op. Terwijl ik hem glimlachend aankijk, slaat hij zijn arm om mijn schouders.
Ik ben erg dankbaar dat ik zo'n goede band met mijn broertje heb. Als ik hoor hoevaak sommige broers en zussen ruzie hebben, kan ik niet bedenken hoe dat is.
Wij hebben nooit een echte ruzie gehad, als we een discussie hadden, werd het eigenlijk een uurtje later weer opgelost.-
Ik zie dat Donny, Carel, Kasper, Frenkie en Matthijs mijn kant op komen lopen en ik glimlach naar ze.
Frenkie kijkt Alessio fronsend aan en kijkt dan naar mij.
"What the fuck, Jordan ligt het aan mij of staat hier de jongens versie van jou?" Vraagt hij waardoor we grinniken.
"Jongens dit is Alessio, mijn broertje."
Hij stelt zich voor aan Frenkie en Kasper en geeft Donny en Carel een boks. Die kennen elkaar natuurlijk al goed.
Kasper kijkt nog bestuderend naar mij en Alessio, en zet dan een verwarde blik op.
"Are you guys twins?" Vraagt hij terwijl ik grinnikend mijn hoofd schud.
"Hij is 15 Kas." Zeg ik waardoor zijn wangen rood worden.
"Oops." Zegt hij waardoor de andere jongens moeten lachen.
JE LEEST
DE LIGT
FanfictionJordan is door het dolle heen als ze hoort dat ze samen met haar beste vriendin Luca, voor de Ajax vrouwen mag spelen. Ze maakt als snel nieuwe vrienden, waaronder jongens van het eerste. Toch blijft haar aandacht bij een knappe, blonde, lange en...