11

1K 22 1
                                    

POV JORDAN

Als ik mijn ogen open, en ik naast me kijk, zie ik een slapende Sergiño liggen.

Gister hebben we het nog erg gezellig gehad, we hebben niks gedaan gister avond, alleen geknuffeld. Daarna zijn we in slaap gevallen.

We haalden afgesproken vandaag naar zee te gaan dus trek ik gelijk een bikini aan.

BIKINI JORDAN

Als ik de badkamer uitloop, zie ik dat Sergiño ook wakker is geworden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik de badkamer uitloop, zie ik dat Sergiño ook wakker is geworden. Ik glimlach naar hem, en ik zie dat hij mijn lichaam bekijkt.

Ik grinnik even door zijn gezicht en ga dan naast hem zitten.

Hij prikt grinnikend met zijn vinger tegen mijn buik waardoor ik zachtjes moet lachen.

"Zozo dame, heb je nou een kleine sixpack?" Zegt hij grinnikend waarna ik voor de grap met mijn hand over mijn buik wrijf en er klopjes op geef.

"Zeker zeker, strakker dan je dacht he?" Zeg ik grinnikend waardoor hij ook zacht begint te lachen.

-

Als we aan het relaxen zijn in het water, vraag ik Kasper of hij een foto van mij en Sergiño wilt maken.

Hij knikt instemmend en maakt dan een paar foto's.

Als ik zie dat ze goed gelukt zijn bedankt ik hem en ga ik op het strand zitten. Ik stuur hem naar Sergiño door, die ondertussen ook mijn kant op komt lopen.

Als hij zijn telefoon pakt, grinnikt hij.

"Mooie foto." Zegt hij glimlachend terwijl hij gaat zitten.

-

Als ik op een stoel bij de bar plof, pak ik mijn telefoon er bij.

Ik had dorst, en ging dus maar even bij de bar zitten aangezien niemand anders drinken hoefde.

Ik scrol door mijn Instagram en reageer op wat berichten.

Ik glimlach als ik de foto van mij en Sergiño zie. Snel like ik hem en reageer ik.

@sgd_2

@sgd_2

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
DE LIGTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu