Starý rány

194 8 1
                                    

Za tuhle část mě asi zabijete 🤣

D: Hele nepřijde ti, že jsem pod pantoflí?
M: Ne, to moje zakroceni bylo nutný
D: Mně Teda přijde, že jo
M: No tak si to mysli
Otočila se k lince
D: Ty se zlobíš?
M: Ne
Chtěl ji pohladit po ruce, ona ji uhnula
D: Ale jo vidím to na tobě
M: Hm...
Obejmul jí zezadu a dal jí ruce na boky.
Přitom jí jemně líbal na krk.
M: Daví
Smála se
M: To lechtá, stačí
D: Takže se už nezlobíš?
M: Na tebe se nedá zlobit dlouho
D: Naposledy když ses na mě zlobila, ses zlobila několik let, to ti přijde málo?
Zasmál se
M: To ti přijde vtipný? Mně moc ne, a jestli budeš takhle dráždit hada bosou nohou, tak se můžeš vrátit k Ninušce, takže už radši nic neříkej...
Stále stála jako předtím. Začaly ji téct slzy. David si toho všiml až když mu jedna spadla na ruku.
D: Mery?
Mery se otočila
D: Promiň, nedošlo mi, že ti to ublíží
M: Tobě toho dost nedochází... Chápeš, že já jsem se z toho, co jsi mi udělal ještě nevzpamatovala, že je to ještě živý, a dochází ti, že jsi tím teď otevřel starý rány, že se mi to všechno vrátilo?!
Začala na něj křičet a přitom čím dál víc plakala
Přišlo jí, že neudělala dobře, když ho hned vzala zpátky, že ho měla nechat podusit. Několik let se trápila, sama v sobě z toho, že ji několik předešlých měsíců bezdůvodně podváděl, že na ni kašlal a že začal kašlat i na holky. A hlavně jí to připomnělo, jak ke konci štoural jen aby ji ublížil. Když skončila David nic neřekl. Koukali si navzájem do očí a Mery dál, bez toho, aby vydala jedinou hlásku, dál usedavě plakala. Vypadalo to, že tam tak budou navždy, pak se Mery odtrhla a zmizela do koupelny. David za ní nešel. Věděl, že to nemá smysl, ale třeba to měl udělat. On si sednul ke stolu, pak se rozhodl, že si dá panáka. Šel do baru v obýváku a nalil si panáka skotský. Chvíli převaloval sklenku v ruce a zíral na komíhající se lihovinu.
Jak tohle mezi nima dopadne?

Podruhé navždy Kde žijí příběhy. Začni objevovat