Sňatek

139 8 2
                                    

Zachvili už tam byli všichni. Mery jde za svědka Ema. Zazněla hudba a otevřeli se dveře. David se lehce otočil a uviděl jeho krásnou Mery. Jarda ji dovedl k Davidovi a sedl si na svoje místo. Mery se chytila Davidova rámě.
D: Jsi krásná
Pošeptal jí
M: No o tobě to samý říct nemůžu
Lehce se zasmála a otočili se čelem k oddávajícímu.
Odd: Vážení snoubenci, Marie a Davide, je pro mne vzácným potěšením přijmout manželský slib dvou mladých lidí, kteří v sobě našli vzájemnou lásku. Vše má určenou chvíli, veškeré dění má svůj čas. A právě dnes a zde nastal ten okamžik, kdy oslavujete svůj sňatek. Přišli jste do naší svatební síně vykonat vše staré i nové, co se při takové příležitosti dělává. Nechat zaznít slavnostní slova a utvrdit smlouvu, uvědomit si, jakou v tom všem hrají roli rodiny, přátelé, lidské společenství.
Jistě v tento okamžik myslíte na vše, co Vás v manželství čeká, na chvíle radostí a strastí, na naplnění vztahu v dětech, do kterých láskou i příkladem můžete vložit všechny dobré vlastnosti, které by člověk měl mít a jichž bývá tak málo. Přeji Vám, aby se Vám podařilo vychovat děti k lásce, toleranci, úctě ke všem lidem, abyste jim dokázali dodat pocit svobody i zodpovědnosti, aby Vaše děti nikdy nepoznaly jakýkoliv útlak a nesvobodu, aby vyrůstaly ve zdraví a štěstí.
Po celé řeči
Odd: Vážená nevěsto, berete si zde přítomného ženicha, Davida Hofbauera za svého pravoplatneho manžela?
M: Ano
Odd: Vážený ženichu, berete si zde přítomnou nevěstu, Marii Hofbauerovou za svojí právoplatnou manželku?
D: Ano
Odd: Tímto, prohlašuji váš sňatek za právoplatně uzavřený, teď stvrďte svůj sňatek snubní i prstýnky, prvním manželským polibkem a následným podpisem vás a vašich svědků
D: Miluju tě
M: Já tebe
Dali si pořádnou pusu, všichni tleskali. Když se odtrhli David pohladil Mery po břiše.
Potom, co se podepsali jim všichni přáli, ať jim to napodruhé vyjde.
Potom jeli na hostinu do restaurace za Rubavou, která je v takové stodole, snad chápete. Dary seděli vedle sebe v autě a povídali si.
D: A je to a jsi zase moje
Zvedl ji levou ruku a dal ji pusu na prstýnek.
M: Slib mi, že už nebudeš zlobit
D: Slibiju, lásko
Bude už Davča hodnej?






Podruhé navždy Kde žijí příběhy. Začni objevovat