Marinette'in Ağzından
Adrien'ın kuzeni yanımıza gelip bizi
süzdükten sonra"Merhaba." dedi
"Merhaba kuzen. Nasılsın?"
"Adrien... Seni görmeden önce daha iyiydim."
"Ne?¿"
"Sadece şaka yapıyordum."
"Oh... Anladım."
Ortam birden fazla gergin oldu. Acaba araları iyi değil mi? Neyse bu gergin ortamı bozmam lazım, nasıl olsa sonra neler olduğunu öğrenirim.
"Hey sen! Adrien'ın kuzeni miydin? O kadar seslendim en azından Adrien olmadığını söyleyebilirdin."
"Kusura bakma. Anlık olduğu için şaşırdım ama beni Adrien ile karıştırmana şaşırmadım. Herkes karıştırıyor. Bugün kaçıncı kez günaydın Adrien lafını duyduğumu bilemezsin."
Fazla samimi konuşuyor. İlk defa tanışmamıza rağmen?
"Eminim sinir bozucu bir durumdur. Sen de kusura bakma." dedim şakaya vurarak.
"Hey! Ben sanması neden sinir bozucu bir durum?"
"Hmm... Bir düşüneyim. Çünkü öyle." dedim gülerek.
"Hey çocuklar tamam yeterli. Gülmekten karnıma ağrılar girecek şimdi." Alya resmen gülme krizine girmişti.
Etraf bir süre sessizleşti. Alya ben ve Nino banka oturduk. Ayakta yan yana Adrien ile Felix duruyordu. Onlar sohbet ediyorken ben de arada konuşmalarına katıldım.
Yavaş yavaş sohbetimizi ederken bir anda Sabrina yanımızda belirdi ve okuldan sesler yükselmeye başladı.
"Ne oluyor?" *Adrien*
"Chloe geldi!" dedi Sabrina ve koşarak okulun giriş kapısına gitti. (Ufak bir araya giriyorum. "..." dedi yazmak iyi durmuyor o yüzden kimin söylediğini belirtmek için *...* bundan sonra kullanacağım)
"Chloe de kim?" *Felix*
"Chloe uzun zamandır burada yoktu. Annesiyle beraber Amerika'ya gitti ve orada okumaya başladı ama Chloe'yi bu kadar sevdiklerini bilmezdim..." *Marinette*
"Neden öyle söyledin?" *Felix*
"Biraz fazla kibirli ve herşeyi patpat söyleyen biriydi. Bu yüzden çok fazla kişi akumalandı." *Marinette*
"Kızım cidden biraz mı?!" *Alya*
"Peki, peki fazla diyelim." *Marinette*
"Aslınd-" *Adrien*
"Dostum sana kötü davranmıyordu vs. vs. Hiç ağzını yormana gerek yok. Sadece sana sülük gibi yapışıyordu. Eğri oturalım doğru konuşalım demiş bir Türk atasözü." *Nino*
"Senin Türk atasözleriyle ne alakan var? Neyse bunu sorgulamayacağım." *Adrien*
Nino 👌🏻 bu işareti yaptı ve sustu. Uzun bir sessizliğin ardından o ses.
"Adrieeeeeeen!"
Hayır hayır cidden buna katlanamayacağım. Chloe koşarak Adrien'ın boynuna atladı. Gerçekten buna katlanmak istemiyorum ama çekip gidersem yanlış anlaşılabilirim... Of!
"Adriks beni özledin miiiğ?!"
Adrien resmen Chloe'yi kollarından atmak için çırpınıyordu. Bu kızın derdi ne anlamıyorum. Bir insan hiç mi değişmez. O kadar Amerika'ya gitti, uzun bir süre gelmedi anlamıyorum cidden.
"C-Chole üstümden iner m-misin?"
"Ah... Pardon. Biaz heycanlandım."
Alya artık araya girdi ve benim düşüncelerimi söyledi resmen iyi arkadaş örneği.
"Chloe bazen bir insan hiç mi değişmez diye düşünüyorum. Kızım iyi misin sen? Kafayı mı yedin acaba? İnsanları rahat bırakır mısın lütfen."
Herkes ,tabii ki ben dışında, Alya'nın çıkışmasına çok şaşırdı çünkü kimse böyle birşey beklemiyordu. Chloe kibirli bakışlarını Alya'ya çevirdi. Tam Chloe söze atılacakken Felix ondan önce konuşmaya başladı.
"Sen Chloe olmalısın. Memnun oldum."
"Sen de kimsin? Adrien'ın yan sanayisi falan mı?"
Felix Chloe'nin sözü karşısında çok sinirlenmişe benziyordu. İnsanların kendisini Adrien ile kıyaslanmasından hoşlanmıyordu anlaşılan. Şahsen ben de bana benzeyen biriyle karşılaştırılmak istemezdim. Felix bir kaç dakika sonra düşen yüzünü mükemmel bir gülümsemeye çevirdi ve konuştu.
"Hayır, ben kuzeniyim. Tekrar memnun oldum Chloe."
"Ben hiç memnun olmadım. Çekilir misin şurdan!"
Chloe Felix'i itirerek Adrien'a daha çok yakınlaştı. Bu kızın derdini cidden anlamıyorum ama tek bildiğim şey fazla olduğu. Hem neden döndü ki. Şimdi daha fazla kişi akumalanacak ve onlarla uğraşmak zorunda kalacağız. Aynı zaman Chloe baş belası yüzünden düzenimiz bozulacak. Bıktım bundan. Eminim Adrien ile evlenmek isteyecektir. Bunun için herkesi ikna etmeye çalışabilir.
"Chloe fazla oluyorsun lütfen biraz kibar ol. Felix misafirimiz sayılır." *Marinette*
"Marinette haklı Chloe" *Nino ve Alya*
Bunlar sevgili olduğundan mıdır nedir herşeyi aynı anda yapabiliyorlar. Garip... Ay neyse ne düşünüyorum ben.
"Chloe insanlara böyle davranmamalısın. Aynı zamanda Felix benim kuzenim biraz daha kibar olmayı deneyebilirsin." *Adrien*
"Adriks sen öyle istiyosan yapamayı denerim ^^" *Chloe*
Acaba Chloe'i bizim evleneceğimizi duydu mu? Okulda bilmeyen biri var mı? Duyduysa neden tepki vermedi? Pekala bu garip... Kesin bir patlak verecek. Gerçekten bıktım... Vee ben bunları düşünürken Chloe'i konuştu. Lanet murphy kanunları...
"Bu arada gelir gelmez bir dedikodular duydum doğru mu diye sormak istiyorum size." *Chloe*
"Tabii ki sorabilirsin.Saçma sapan birşey olmadığı sürece..." *Alya*
"Hey hiçte saçma değil." *Chloe*
"İyi. Sor o zaman." *Nino*
Bunlar birbirini tamamlıyorlar mı şimdi de. Cidden garip...
"Adrien evleniyor musun?"
------------------------------------------------Bölüm Sonu
YENİ BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ
YİNE ÜSTÜNE UZUN ZAMAN GEÇTİ AMA HİKAYEYİ BU SEFER
BUNUN HATRINA UZUN TUTTUM UMARIM BEĞENİRSİNİZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marinette Agreste?
Teen FictionBabası ve annesi marinette'e yalan söyler, ünlü model Adrien Agreste ile evlenmezse pastanenin hatta evlerenin bile tehlikede olduğunu! NOT: Kitabın konusunda ufak tefek ship değişiklikliği yapıyorum 25 Haziran 2020