Marinette'in Ağzından
(Sabah)
"Marinette uyan!"
"Tamam kalkıyorum ama 5 dakika daha."
"Marinette her zaman geç kalıyorsun. Hadi!"
Tikki artık başımı çok ağrıtmaya başlayınca ve okula geç kalacağımı fark edince hızlıca yataktan kalktım sonra koşarak kahvaltıya indim, biraz atıştırdıktan sonra son olarak geç kalmamak için okula doğru koşmak kaldı.
Okulda olacakları düşünüyordum bir yandan çünkü Adrien'ın Kara Kedi olduğunu öğrendim onu seviyorum ve o da beni seviyor ama yinede şuan ne tepki vereceğimi bilemiyorum. Derken birine çarptım. Evet yine yine ve yine dikkatsizliğimi konuşturdum. Çarptığım kişiye bakmak için kafamı kaldırdığımda Luka'yı gördüm. (Adrien olmasını bekliyordunuz doğru söyleyin xkdmdmmd)
"Lu- Luka?!"
"Marinette şey üzgünüm." (geri çekilir)
"Ben özür dilerim..."
Hızlıca çekildim ve tekrar koşmaya başladım, gerçekten yetişmem gerek. Luka sanarım bana seslendi ama şuan duramazdım.
Okula geldiğimde ders başlamıştı. Hızlıca Bayan Bustier'den özür dileyip Alya'nın yanındaki yerime geçtim.
"Kızım nerelerdesin sen? Uzun zamandır konuşamıyoruz."
"Alya teneffüste konuşuruz."
(Ve dersi dinlemeye başladılar)
Teneffüs Zamanı
"Alya biz Adrien ile alışveriş falandır filandır hepsini yaptık gerçekten evleniyorum..."
"Peki bu durumdan mutlu musun?"
"Ne mutluyum ne mutsuzum."
"O nasıl oluyor?"
"Yani Adrien'ın iyi biri olduğunu anladım ama yine de zorla evlendirilmiş olmak iyi hissetirmiyor."
"Ne! Şuan zorla evlenmek mi sorun? Yani onu seviyor musun!?"
"Alya sesiz ol! Ve evet birazcık belki..."
"Bu nasıl oldu?"
"Alya çok uzun bir hikaye ve birden bire oldu o yüzden konuyu kapatalım."
"Marinette! Ama kaçıyorsun."
"..."
"Peki, kapatalım konuyu."
"Kızdın mı?"
"Hayır kızmadım."
Tam ağzımı açacaktım ki birinin bana çarptı. Bu gün ne talihsizlik bu! Yine kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım. Yine Luka'ymış ama bu sefer biraz fazla yakın. Yakınlığı fark ettiğim anda geri çekildim.
"Marinette çok üzgünüm!"
"Luka şey sorun yok ama sen neden buradasın?"
"Ş- şey Juleka'ya acil bir şey söylemem gerekiyordu da o yüzden koşuyordum. Tekrar kusura bakma."
"Pekala sorun yok."
"Tamam o zaman ben gideyim."
Aaa yerde kalmışım ben. Arkamı döndüğüm de Alya sırıtıyordu.
"Alya hanım gülmeniz bittiyse kalmama yardım eder misiniz(!)"
"Peki, peki. (Kaldırır) Sağ tarafa hiç baktın mı?" (kıkırdayarak)
"Hayır neden ki?"
"Bir baksana."
Adrien! Aha şimdi ayvayı yedim.Luka çok yakınımdaydı öpüşüyoruz sanıyor olabilir. Ben napacağım...
"Alya Adrien her şeyi gördü mü?
"Sanırım evet."
"Ne yapacağım ben..."
"Kızım onu bunu bilmem ama Adrien çok sinirli görünüyordu."
Gerçekten bitiş noktam olayı açıklarsam daha da dibe batabilirim.
Zil çalar
3. Kişi Ağzından
Marinette derse odaklanamadı. Adrien da bir şeyler karalayıp yırtıyordu. Ders onlar için bir ömür gibiydi sanki. Olacaklar, olabilecek şeyler onları biraz korkuttu birbirlerini kaybetmek istemiyorlar çünkü. Adrien her şey yalan mı diye düşünürken Marinette olayları nasıl açıklayacağını düşünüyor.
Acaba sabah Adrien görmüş müdür Luka'yla Marinette'in çarpıştığını? Eğer gördüyse gerçekten olayı kendi kafasında kesinleştirecek çünkü bu yakınlık biraz fazla...
~~~~~~~~~~~~~~
BÖLÜM SONU
YENİ BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marinette Agreste?
Teen FictionBabası ve annesi marinette'e yalan söyler, ünlü model Adrien Agreste ile evlenmezse pastanenin hatta evlerenin bile tehlikede olduğunu! NOT: Kitabın konusunda ufak tefek ship değişiklikliği yapıyorum 25 Haziran 2020