7. BÖLÜM

2.7K 181 41
                                    

Marinette'in ağzından

Dün iyi mi oldu kötü mü oldu anlayamıyorum. Chat neden beni görmeye geldi? Bir daha gelirse o zaman soracağım. Ve sanarım geç kalıyorum. Tikki hâlâ uyuyordu,  bende sessizce işlerimi halledip evden çıktım ve okula gittim. Sınıfa girdiğimde Madan Bustier daha sınıfa girmemişti. Hemen Alya'nın yanına oturdum. Önümüzde Adrien ve Nino oturuyordu. Sanarım Alya Nino ile bir şey konuşmak istiyor. Bana neden böyle bakıyor şimdi.

"Mari şey yani şey Adrien'i sevmediğini biliyorum. Ama bu gün onunla oturur musun? Ben Nino ile otursam yani onunla bir şey konuşmam lazım."

Çok ciddi görünüyor. Önemli bir konu sanarım. Ne kadar istemesem de kabul etmek zorundayım.

"Peki Alya ama bu son olsun. Geçen seferde aynısını yaptın."

Boynuma atladı ve "Teşekkür ederim Mari!"  dedi.

"Rica ederim Alya. Madam Bustier gelmeden değişin yoksa herşey için çok geç olacak."

Hızlıca Adrien ile yer değiştiler. Adrien de sanki benimle birşey konuşmak istiyormuş gibi duruyor. Hayır,  hayır onunla birşey konuşmak istemiyorum.

"Marinette özür dilerim... Geçen gün olanlar için."

Ne? O benden özür mü diledi? Bildiğimiz Adrien benden özür diledi?

"Ne?"

Gerçekten çok şaşırdım. Sanırım gözlerimi açmış ona bakıyordum. Bunu fark etmemle eski halime döndüm.

"Özür dilemeni gerektirecek bir şey yok. Her zaman ki Adrien Agreste'liğini yaptın."

"Marinette normalde böyle bir insan değilim. Bence bunu sende biliyorsun. Bazen işime gelmeyen durumlarda paramı kullanıyorum. O sadece zorunda olduğumda oluyor. Lütfen anla beni."

Sanki,  sanki dün chat'a söylediklerimi bana söyledi. Şaşırmam 2 katına çıkmıştı.

"Adrien umarım bunları içten söylüyorsundur. Ama sana inanmıyorum."

"Biliyorum. Ama inanmanı sağlayacağım. Okul çıkışında biyere gidelim ve orada konuşalım."

Ben cevap veremedim. Madam Bustier sınıfa girdi ve yoklama almaya başladı.

Alya Cesaire
Adiren Agreste
Nino Lahiffe
Marinette Dupain-Cheng
Chloé Bourgeois
.
.
.

Okul çıkışı

Alya ile vedalaşıp Adrien'in yanına gittim.hızlıca arabaya geçtik. Camdan dışarı baktığımda hiç bilmediğim yerlerden geçiyorduk. Sanarım beni hiç görmediğim bir yere götürüyordu.

"Merak etme seni kaçırmıyorum. Sadece benim için özel olan bir yere gidiyoruz."

"Adrien ne yapmaya çalışıyorsun?"

"Bir şey yapmaya çalışmıyorum sadece konuşmak için bir yere gidiyoruz."

"Sana güvenmiyorum."

"Bunu zaten biliyorum. Ama seni kaçıracak kadar kötü biri değilim."

Sadece sessizce oturdum. Sanarım gideceğimiz yere varmak üzereyiz. Adrien şöföre el kol hareketleri yaparak bir şeyler anlatıyor.

Ve geldik bir göl kenarında ormanlık bir alan. Gerçekten çok büyüleyici bir yer...

"Beğendin mi?"

"Evet burası çok güzel."

"Tamam o zaman konuşmadan önce yemek yiyelim. Ben çok acıktım sende acıkmış gibi görünüyorsun. O yüzden yemekten sonra konuşalım."

"Tamam."

Ona hâlâ soğuk davranmaya çalışıyorum. Bunu yapmazsam ona umut verir gibi olacağımı hissediyorum. Ve asla öyle bir şey olmayacak. Adrien bir süreliğine gitti ve elinde bir sepetle geri geldi. Sanarım ufak çaplı bir piknik yapıcaz. Sandviç,  meyve suyu,  meyveler ve hafif tatlılar vardı. Bunları hiç konuşmadan yemeye başladık. Sonra sessizliği Adrien bozdu.

"Sanarım artık konuşma zamanı."

"Tamam o zaman konuşalım. Benimle ne konuşmak istiyorsun? Bay agreste."

Bölüm sonu

7. Bölüm normal derecede
kısa oldu bence ne çok uzun
ne çok kısa birde konuşmalarının geri kalanı diğer bölümde
olacak bence heycanla bekleyin çünkü güzel bir bölüm sizi bekliyor.

494 kelime

Oy vermeyi unutmayın :)

Marinette Agreste?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin