Marinette'in ağzından
O az önce bana bağırdı mı?! Agreste sana duyduğum nefreti artırmaktan başka bir şey yapmıyorsun. Cidden onunla evlenmek istemiyorum.
Hızlı adımlarla seyir tepesinden ayrıldım ve parka geri döndüm. Parka gittiğimde Luka orada değildi bende önceden oturduğum salıncağa geri döndüm ve düşünmeye başladım. Adrien ile evlenirsem kara kedi ile olabilir miydim? Sanırım hayır... Ben bunları düşünürken omzuma bir şey dokundu omzuma bir şeyin deymesiyle salıncaktan düşmem bir oldu.
"Üzgünüm, üzgünüm seni korkutmak istemedim."
Luka'ymış, ödüm koptu!
"Luka, sessiz sessiz gelip omzuma dokunmasaydın iyi olurdu korkuttun beni."
"Üzgünüm gerçekten korkutmak istemedim."
"Tamam, tamam sorun değil."
Ve sohbet etmeye başladık çok merak edilecek şeyler değil ona neler olduğunu anlatıyordum.
3. Kişi ağzından
Adrien Marinette'i parka kadar takip etmişti ve yanında ki çocuk ile konuşmasını dinliyordu. Tek düşündüğü şey Marinette'in bu çocuğu sevip sevmemesiydi acaba aşık olduğu kişi bu çocuk muydu yani. Adrien onları dinlediği yerden azıcık öne gitmiş olacak ki Marinette onu fark etti.
Marinette'in ağzından
Orda biri bizi mi dinliyordu. Bir şey gördüm sanki. Ne bu, bu Adrien mi beni mi takip etmiş yani.
"Adrien sen orada ne yaptığını sanıyorsun!"
"Ş-şey ben üzgünüm ama seninle yakın zamanda evleneceğiz ve artık sevgilinle görünmemen lazım."
"Ne! Sevgilimle mi! Deli misin sen? Ayrıca sevgilim olsa bile bu seni ilgilendirmez."
Luka beni korumak istercesine elimi tuttu ve konuşmaya başladı.
"Adrien yada adın her neyse sevgilim yada arkadaşım seni ilgilendirmez. Marinette'i rahat bırak."
"Adını bilmediğim çocuk biz onunla evleneceğiz isteyerek de olsa istemeyerek de olsa evleneceğiz ve artık başkasıyla görüşmemesi gerek çünkü heryerde gazeteciler var."
"Zorla evlenmek istiyorsun ve onun hayatına karışıyorsun. Kim olduğun umrumda değil ve Marinette'i rahat bırakmalısın. Evlensen bile onun hayatına karışamazsın."
Artık araya girmem gerek yoksa bu sohbet çok kötü bitecek.
"Tamam Luka beni koruduğun için teşekkür ederim. Ve Adrien Luka haklı evlenmemiz benim hayatıma karışmanı gerektirmiyor o yüzden beni rahat bırak seyir tepesinde dediğim gibi benimle tek konuşacağın şey evlilik konusu olsun. Gidelim Luka."
Luka ve ben parktan ayrıldıktan sonra ona özür dileme ihtiyacı duydum.
"Luka olanlar için çok üzgünüm onun ismi Adrien babası ünlü bir modacı adı Gabriel Agreste herşeyi parasıyla elde edebilecek biri ve Adrien ile beni zorla evlendirmeye çalışıyor, ayrıca ailemi tehtid ediyor. Gerçekten böyle bir şeyin olmasını istemezdim özür dilerim."
Sanarım fark etmeden ağlamaya başladım. Bunu fark etmemi sağlayan şey Luka'nın göz yaşlarımı silmesi oldu.
"Marinette özür dilemeni gerektirecek bir şey yok. Asıl ben özür dilerim."
"Ne için?"
"İlk baştan itibaren onunla ben konuşmalıydım. Ve olanlar biraz benim yüzümden oldu."
"Hayır, hayır bu evlilik işi zaten vardı seninle alakası yok ona ben başka birini sevdiğimi söyledim ve onun sen olduğunu sandı asıl ben özür dilerim."
Bunu dememle birlikte Luka'ya sarıldım.
"Sevdiğin kişi ben değilim ama her zaman seni korumak için yanında olan bir arkadaşın olabilirim."
"Teşekkür ederim. Luka..."
Luka'yla bir süre sarılarak durduktan sonra ayrıldık ve eve gittim. Hemen yatağa uzandım ve yanıma tikki yattı.
"Marinette son birkaç yüzyıldır karşılaştığım en iyi ve en güçlü uğur böceğisin seni çok seviyorum."
"Bende seni seviyorum tikki."
Ve uzandıktan sonra en sevmediğim şey oldu akuma alarmı mı o.
Tikki benekler!
Hemen yüksek bir çatıya çıktım akumalanmış kişiyi arıyordum. O sırada kara kedi geldi.
"Merhaba leydim görebildin mi akumalanmış kişiyi."
"H-hayır daha değil. Sen görebildin mi?"
"Bende göremedim."
Ve çığlıklar şimdi nerede olduğu belliydi.
.
.
."Güle güle küçük kelebek. Mucize uğur böceği!"
Kara kedi tam giderken onu durdurdum.
"Kara kedi yanımda olup ortağım olduğun için teşekkür ederim."
"Rica ederim leydim ama bir sorun mu var?"
"Bu günüm çok iyi geçmedi..."
"Benimde çok iyi geçmedi..."
Bir süre beraber manzarayı izledik ve en sonunda evlerimize geri döndük.
Sonunda artık uyuyabilirim...
4. Bölüm sonu
Yeni bölümü beğendiniz mi?
Sizce luka ve mari mi birlikte
Olmalıydı yoksa adrien ve mari mi620 kelime biraz daha uzun oldu
Oy vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marinette Agreste?
Teen FictionBabası ve annesi marinette'e yalan söyler, ünlü model Adrien Agreste ile evlenmezse pastanenin hatta evlerenin bile tehlikede olduğunu! NOT: Kitabın konusunda ufak tefek ship değişiklikliği yapıyorum 25 Haziran 2020